Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Jezza: Preach!
Gisteren zijn mijn Eiwit pannekoeken van B&F op kantoor afgeleverd. Net nu ik 2 dagen thuis werk... Doh!![]()

Haha, bustedDit is normaal verkooppraatje.
Opgelost zou je denken. Voldaan aan de vraag van TS.
Verkoopgewauwel.
Verkoopgewauwel.
Verkoopgewauwel.
Verkooppraatje maar wel nog in lijn met de wens van TS. Bovendien zou ik me als suppboer ook laten horen nadat concurrent onbeschaamd reclame maakt.
Ja Die.
Klopt hoor je mij ook niet over. Ik ook, nietwaar.
Zie bovenstaande.

Ik blijf altijd netjes. Mij hoor je weer zodra de 2500 gram verpakkingen binnen zijn!![]()

Heb je al een indicatie hoe lang het kan duren? Lijkt me heerlijk als tussendoortjes![]()
ik doe zelf inplaats van 120 ml melk doe ik zo'n 140 ml melk,Ik heb gister de pannekoeke mix van B&F binnegehad.
Wie heeft er tips om ze goed te krijgen?
had gister wel wat haast maar al me 6 pannekoeken verdoet.
normaal gesproken ging het prima maar kreeg het niet voor elkaar!
deeg begon van elkaar te scheiden of het brande aan of het bleef vast zitte!
van de week nog maar een keer proberen

Ieder mens kan toch wel een pannenkoekje bakken, dat het 10x fout ging ligt aan jou denk ik kerelik doe zelf inplaats van 120 ml melk doe ik zo'n 140 ml melk,
je moet de pan op heel zacht vuur zetten en dan niet te veel beslag erin,
ook kun je het beste in een anti-kleef pan bakken ik doe dat ook en dan nog wat PAM spray erin geheid dat het niet kleeft.
het is wel echt belangrijk hoor dat je het vuur niet te hoog zet anders word de buitenkant zwart en de binnekant is gewoon nog bijna vloeibaar.
trust me ik heb pas na mn 10de pannenkoek ofzo de juiste formule gevonden
maarja nu eet ik ze wel elke dag inplaats van mn boterhammen met een klein beetje whey perfection coockies&cream (pasta) eroverheen smeren en smullen maar! zo lekker![]()

Die ben je dus kwijt... Kan ik je nu al vertellen!
-Leon
Had alleen maar Eiwit pannekoekmix en Agmatine besteld. Wat hebben jullie in godsnaam in dat pakket gestopt? 

nou geloof mij, dit is niet zoals normaal pannenkoek beslag, hier moet je ff iets anders mee omgaanIeder mens kan toch wel een pannenkoekje bakken, dat het 10x fout ging ligt aan jou denk ik kerel![]()

Uitgaan van eigen kracht doen we altijd.Het was niet de bedoeling specifiek jullie product af te kraken.
We hebben met onze EiwitPannekoeken qua waardes (low carb - high protein) het beste product in de markt, dat wilde ik even benadrukken
Verder heb je gelijk dat had iets anders gekunt en het zijn ook 2 verschillende producten.![]()

Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat is dus niet per definitie waar. Het beste product voor een low carb dieet misschien, maar in mijn situatie zou dit alles behalve het aller beste product zijn.
Het is een goed product, en voor low carb heel goed, maar als maaltijdvervanger voor een massa dieet niet. Dus is het niet per definitie het beste product.
(kijk bb.com maar eens, damn..)Lekker! Maak er volgende keer 1tje met BnF erop en dan krijg je wat extra karma van mij.
-Leon
. Denk dat ik me dadelijk ook nog eentje ga maken.