oja btw hier nog een heerlijke pannenkoek van gister
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
eet ze nu elke dag haha!
begint een beetje op BB.com voedsel te lijken hier haha!
Kijk! Idd bb.com voedsel, precies wat ik dacht haha
erg mooi Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oja btw hier nog een heerlijke pannenkoek van gister
eet ze nu elke dag haha!
erg mooi oja btw hier nog een heerlijke pannenkoek van gister
eet ze nu elke dag haha!

neuh... complex of niet mij maakt het niet uit, groei op beide even goed en dat is waar het om gaatLol jij behoort zeker niet tot de categorie klanten die de pannenkoekenmix koopt vanwege de complexe koolhydraten![]()

Kan je het ook eten als eerste maaltijd ipv havermout en een shake?

Vooral die XXL. Komt hier half topic kapen, zelfs nadat topicstarter aangegeven heeft dat hij low carb high protein zoekt en dus bij B&F beter af is. Maar daar gaat XXL niet eens op in, gewoon die standaard verkoopmeuk, gadverdamme.
Dit is normaal verkooppraatje.
Opgelost zou je denken. Voldaan aan de vraag van TS.
Verkoopgewauwel.
Verkoopgewauwel.
Verkoopgewauwel.
Verkooppraatje maar wel nog in lijn met de wens van TS. Bovendien zou ik me als suppboer ook laten horen nadat concurrent onbeschaamd reclame maakt.
Ja Die.
Klopt hoor je mij ook niet over. Ik ook, nietwaar.
Zie bovenstaande.
Ben het volledig eens met Jezza. Ik vraag ook duidelijk of iemand ervaring heeft met genoemde producten. Een aantal members hebben hier serieus antwoord op gegeven en daar ben ik heel blij mee.
Wat mij erg stoort zijn de eindeloze verkooppraatjes van de supplementenshops. Nu goed, ik noem inderdaad hun product in de openingspost van dit topic, maar als ik verkooppraatjes wil aanhoren ga ik wel even naar de site van de betreffende shop waar (uiteraard) elk product als "beste" wordt omschreven. De verkooppraatjes in dit topic zijn van dusdanig laag niveau dat ik ze niet anders kan omschrijven dan pure minachting van de klant. Dit is dan ook de reden dat ik na mijn 2e post niet meer gereageerd heb in het topic, totdat mijn oog viel op Jezza's post.
Ik kan natuurlijk niet verlangen van de shops dat zij hun verkooppraat volledig achterwege laten, het lijkt mij echter wel verstandig dat zij het gekissebis vervangen door een discussie op hoger niveau en met een andere toon of vorm. Maar wellicht (ik betwijfel het) zorgt de huidige "tactiek" voor de hoogste omzet en dan moeten zij het gekissebis vooral doorzetten.
(bijna, omdat je instinct ook wel eens fout kan zijn
)