MuscleMeat

Eiwit pannenkoeken

vanavond doe ik eerste maal een bestelling bij jullie. Ga die 100gr eens testen, 1 potje lipo6 black, 1 potje lean xtreme en 1 pot whey instant staan ook op lijstje

te laat bij mijn normale leverancier besteld dus zal anders paar weken zonder bepaalde supss zitten en dacht waarom die mannen keer niet proberen

Gaat je zeker bevallen :thumbs:

heb reeds de versie van B&F besteld.
Pannekoek is zeker niet slecht, komt in de buurt van een "gewone" pannekoek.
Dat betekent dan weer wel dat er wat zoetstof op mag als je het echt lekker wil hebben.

Volgende keer die van XXL eens proberen, dan kunnen we vergelijken.

heb reeds de versie van B&F besteld.
Pannekoek is zeker niet slecht, komt in de buurt van een "gewone" pannekoek.
Dat betekent dan weer wel dat er wat zoetstof op mag als je het echt lekker wil hebben.

Volgende keer die van XXL eens proberen, dan kunnen we vergelijken.

Bedankt voor je review. Veel klanten van ons doen er ook een beetje biologische honing op. Of kaneel. :)

-Leon

Eiwit pannekoeken zijn lekker, alleen doordat het eiwit pannekoeken zijn vullen ze wel sneller dan een normale pannekoek . Het zou kunenn omdat ze wat dikker worden.

Maar ja dat heeft ook weer met de verhouding te maken :)

zelf heb ik de eiwit pannenkoek van B&F maar ik maak er altijd chocolade pannenkoeken van
gewoon paar lepels cacao poeder erbij klein beetje zoetsto,f goed schudden en smullen maar!
:meal:

2ujtstd.jpg

zelf heb ik de eiwit pannenkoek van B&F maar ik maak er altijd chocolade pannenkoeken van
gewoon paar lepels cacao poeder erbij klein beetje zoetsto,f goed schudden en smullen maar!
:meal:

2ujtstd.jpg

Lekker! Maak er volgende keer 1tje met BnF erop en dan krijg je wat extra karma van mij. ;)

-Leon

Kun je die eiwitpannenkoeken van B&F ook mixen met water ipv melk?

De eiwitpannenkoeken - snel en gemakkelijk: -Doe 120 ml magere melk (of zelfs water) in een kom

Zou het niet fijn zijn als de sponsors hun reclame uitingen binnen hun eigen topic houden? Steeds als iemand in deze sectie advies vraagt zit het topic vol naar linkjes van een boardsponsor.

Zou het niet fijn zijn als de sponsors hun reclame uitingen binnen hun eigen topic houden? Steeds als iemand in deze sectie advies vraagt zit het topic vol naar linkjes van een boardsponsor.
Vooral die XXL. Komt hier half topic kapen, zelfs nadat topicstarter aangegeven heeft dat hij low carb high protein zoekt en dus bij B&F beter af is. Maar daar gaat XXL niet eens op in, gewoon die standaard verkoopmeuk, gadverdamme.

Vooral die XXL. Komt hier half topic kapen, zelfs nadat topicstarter aangegeven heeft dat hij low carb high protein zoekt en dus bij B&F beter af is. Maar daar gaat XXL niet eens op in, gewoon die standaard verkoopmeuk, gadverdamme.

Imo doet B&F het niet veel beter. Het is zo flauw dit, hoop dat bigT de sponsoren een beetje terug fluit naar hun eigen topic. Deze sectie is werkelijk niet meer om aan te zien. Mede door alle fanboys.

Imo doet B&F het niet veel beter. Het is zo flauw dit, hoop dat bigT de sponsoren een beetje terug fluit naar hun eigen topic. Deze sectie is werkelijk niet meer om aan te zien. Mede door alle fanboys.

Dit is de sectie ''Supplementen'', hieronder komen dus ook de board sponsors en mogen dus actief reageren, dacht ik .. (:p)

mij zou het juist wel fijn lijken als ik om een product vraag dat meerde boardsponsers laten zien wat ze hebben, anders weet je nog niet wat je moet halen.

Vooral die XXL. Komt hier half topic kapen
Die XXL?

Dit topic gaat over pannenkoeken en in de beginpost wordt zelfs een link naar ons product gemaakt. Ik denk dus dat ik alle recht van spreken heb.

zelfs nadat topicstarter aangegeven heeft dat hij low carb high protein zoekt en dus bij B&F beter af is. Maar daar gaat XXL niet eens op in, gewoon die standaard verkoopmeuk, gadverdamme.

Wil je alleen eiwit, ga je voor B&F. Wil je een maaltijdvervanger ga je voor XXL.

Dus check de feiten kerel.

Delicious Pancakes voldoet perfect als maaltijdvervanger. Een goede maaltijdvervanger bevat altijd koolhydraten. Het bevat trouwens alleen complexe koolhydraten, dus geen dikmakende suikers. Zolang je niet op een heel laag koolhydratendieet zit kan je ze gewoon nemen ;)

Gisteren is er een mailing de deur uit gegaan en zijn er echt heel veel potten besteld. Ben dus benieuwd naar alle reacties. Tot nu toe niets dan positiefs gehoord. Is ook niet gek, want ze zijn echt super lekker :meal: :D
Dit is normaal verkooppraatje.
XXL, wat je zegt is juist, echter zit ik inderdaad op een laag koolhydratendieet. Het is daarom dat ik op zoek ben naar een makkelijke low carb high protein meal(vervanger).

Als je een low carb high protein wilt dan lijken die van B&F me wel de beste. Heb ze zelf ook en smaken ook goed.

Inderdaad, Heljen. Onze Eiwit Pannenkoeken hebben verreweg de laagste hoeveelheid koolhydraten in de markt en het hoogste eiwitgehalte per pannenkoek - 24,50 Gram.
Opgelost zou je denken. Voldaan aan de vraag van TS.
De 100 gram verpakkingen van Delicious Pancakes - Oats & Protein zijn vanaf nu ook direct leverbaar! :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verkoopgewauwel.
Het smaakt naar pannenkoek met een lichte vanillesmaak. Je moet gewoon een keer een 100 gram verpakking mee bestellen. Zijn echt super lekker. Zeker dat je tevreden bent :thumbs:
Verkoopgewauwel.
Delicious Pancakes zijn een super groot succes. Binnen 1 week zijn alle 2500 gram potten uitverkocht. Ik had verwacht dat ze hard zouden gaan maar dit slaat echt alles :eek:

De 100 gram verpakkingen zijn nog wel op voorraad!
Verkoopgewauwel.
Wil je de beste kwaliteit Eiwit Pannenkoeken voor de beste prijs? Zoveel mogelijk eiwit en zo min mogelijk koolhydraten per pannenkoek?
Verkooppraatje maar wel nog in lijn met de wens van TS. Bovendien zou ik me als suppboer ook laten horen nadat concurrent onbeschaamd reclame maakt.

Ja Die.
Dit topic gaat over pannenkoeken en in de beginpost wordt zelfs een link naar ons product gemaakt.
Klopt hoor je mij ook niet over.
Ik denk dus dat ik alle recht van spreken heb.
Ik ook, nietwaar.
Zie bovenstaande.

Terug
Naar boven