Fitness Seller

eiwit ready to drink

Bezoekers in dit topic

jeanmichel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2006
Berichten
388
Waardering
0
heeft iemand ervaring met ready to drink eiwitten bevalt het?
zoja
welke merken en prijs?

gewoon kant en klare shakes met eiwitten.
 
als je een link geeft van welk product jij bedoeld kunnen we helpen..

ik dat topic dat masterR aanhaalt wordt dit gezegd:
Dit buitengewone preparaat is een combinatie van 20 natuurlijke aminozuren in hun L-vorm tezamen met een 'branched-chain' aminozuursupplement (de beroemde BCAA's)

daar gaat het over BCAA's.. in dit topic gaat het over kant en klare whey shakes ofzo? misschien iets anders.. als de topic stater even een link geeft naar het bedoelde product..
 
Proti drink van perfomance is wel goed, is meer een maaltijdvervanger..
 
Pro2Go van Gen

Pro2Go - GEN

Is super voor direct na het trainen...
 
In Spanje eens gebruikt van zo'n Spaans merk, hoe heet het nu... Beverly volgens mij. Was best lekker maar eigenlijk te weinig eiwit en vrij prijzig. Dan kun je beter een RTD'tje drinken (een eiwit frisdrank) want dat smaakt nog een stukje beter en bevat isolaat/hydrolisaat (handig onder het trainen).
 
eas heeft een aantal eiwite ready to drink EAS Nederland - Webshop - Myoplex Original RTD

Op die site staat nog niet eens hoeveel ml er in een pak zit... Dat is belangrijk want je kunt wel 25 gram eiwit per pakje hebben, melk bevat al 3,5% eiwit (minimaal!) en mocht zo RTDtje 300ml zijn dan heb je maar 15 gram toegevoegd terwijl een shake makkelijk 40-45 gram extra aankan.

Lijkt mij dus een zinloos product (zinloos qua prijskwaliteit).
 
Back
Naar boven