Fitness Seller

Eiwitten innemen tijdens festivals

vincent2

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
Hallo iedereen,

weldra ga ik naar enkele festivals en ik ben op zoek naar enkele goede bronnen van -letterlijk- makkelijk transporteerbare eiwitten. Wie heeft tips?

Ik dacht al aan eiwitrepen (Wat zijn de beste qua prijs? (smaak maakt me niet zoveel uit)).

thx bulkers

Dude, ga lekker los op dat feest en vergeet je eiwitten.
Neem eventueel een bak kwark er voor en erna, zit je ook goed.

• Topic Starter Topic Starter
Dude, ga lekker los op dat feest en vergeet je eiwitten.
Neem eventueel een bak kwark er voor en erna, zit je ook goed.

Ik ben van plan om te feesten, maar eten moet ik zowiezo ook. Enja kwark is wel oke voor het festival maar tijdens wordt het te snel slecht met warm weer

gekookte eieren meenemen..stuk of 4/5 zit je weer even vol

Fine oats + whey + water --> in shakebaker, schudden, voila!

Eiwitbars kan ook of erbij. Ik zou voor het eigen merk van bodylab, xxlnutrition of bodyenfitshop gaan.

Eieren gekookt mee nemen. Schil eraf, omnom hap hap weg.

Broodje kroket en patat mayo!
Je ben 80 kilo bij 1.85cm dan heb jij toch niet zoveel te verliezen.

beetje jammer dit... Hij is goed bezig en ik denk dat zijn doel is om boven die 80 te komen...
Neem een wheightgainer mee... zitten aardig wat Kcal in... hoef je ook geen zorgen te maken over je eitjes die bedorven raken.

Wat bedoel je?
beetje jammer dit... Hij is goed bezig en ik denk dat zijn doel is om boven die 80 te komen...
Neem een wheightgainer mee... zitten aardig wat Kcal in... hoef je ook geen zorgen te maken over je eitjes die bedorven raken.
.

Idd, zou m'n bf percentage eens moeten meten. Denk niet dat het al te hoog is, dus veel reserve heb ik niet.

Ga ik eens proberen, thx!

Laatst bewerkt:
mag je eten mee nemen op festivals?

Eet voor je vertrekt en als je terug thuis bent. Of krijg je geen grote meals binnen.

haha ik zie je daar al rondlopen met een paar schakes :D zou zeggen gewoon je eiwitten ervoor en erna eten en mss zoals je zegt een eiwitreep tijdens. dat kan nooit geen kwaad :p

daar heb je toch ook vreet tenten of niet?

Eiwitpoeder in een ponypack en dan binnensmokkelen als je niets mee naar binnen mag meenemen.

Voor een festival in het buitenland ben je wel even onderweg he rybery

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 16:53 ----------

Ja, maar das stronteten

Dacht dat je smaak niet zo belangrijk vond..
Dus dan zal je wel doelen op clean etc, je gaat wel zuipen? En voor een dagje niet so hardcore wtf maakt dat uit.. Alsof je de dag erna wakker word als miss piggie. Tis toch vooral je kcals in de gaten houden dan, clean of niet.

Terug
Naar boven