AndroidHealthClinic

Eiwitten innemen tijdens festivals

Een zak ongezouten pinda meesmokkelen tussen je billetjes.

Maar... je hebt toch helemaal geen honger als je snoept?

21awg90.gif

Neem gewoon een spekpannenkoek of een bordje kipkluifjes mits ik het wegkrijg. Anders pech, zolang je geen speed of alcohol gebruikt zal je echt geen spiermassa inleveren omdat je een x iets minder goed eet:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Vonk
whey in bier

Lekkere vette hamburger, broodje beenham whatever. Er is altijd wel iets lekkers te vinden op festivals. Die ene dag dat je wat vetter eet en minder strikt bent... Who cares ;)

Lekkere vette hamburger, broodje beenham whatever. Er is altijd wel iets lekkers te vinden op festivals. Die ene dag dat je wat vetter eet en minder strikt bent... Who cares ;)

:thumbs: beste eet je als je net binnenkomt want daarna krijg je niets meer weg :lol:

Hallo iedereen,

weldra ga ik naar enkele festivals en ik ben op zoek naar enkele goede bronnen van -letterlijk- makkelijk transporteerbare eiwitten. Wie heeft tips?

Ik dacht al aan eiwitrepen (Wat zijn de beste qua prijs? (smaak maakt me niet zoveel uit)).

thx bulkers

Gewoon patat naar binnen happen, zo lang het maar in je kcal past..., you are fine! Geniet van je dag, je leeft tenslotte maar 2 dagen in de week! :(:D:cool:

Geen idee hoe het er in het buitenland aan toe gaat, maar bij alle grote festivals hier in Nederland krijg je echt niks qua eten mee naar binnen (behalve snoepjes :o) Gewoon 's ochtends goed proberen te eten, eventueel nog eiwitrepen mee voor onderweg of nootjes, en dus voor de terugweg eventueel nog iets.

Op festivals zelf haal ik meestal gewoon van die dikke vette broodjes hamburger waar de mayo en ketchup vanaf druipen, af en toe fruit en verder alleen water :D Enig nadeel is dat al dat festival eten natuurlijk zwaar overpriced is, omgerekend meestal 5 euro voor een flesje water en 8 euro voor een broodje :(

Geen kippie daar ?

Whey mee smokkele en daar wat spa blauw kopen om te mixah.

Ik neem gewoon shakes mee. Melk in brik, zolang je ze niet in de vlakke zon legt, wordt niet snel slecht zolang gesloten. Potje eiwitpoeder. Mengen. Wel zorgen dat je je liter melk binnen de paar uur opmaakt.

Overigens drinken met eiwitten gaat ook, heb ik op nieuwjaar nog gedaan : wodka, kalua, baileys en dan 50% capuccino whey :p

ik kan echt niks eten op een festival.. drinken lukt alleen (Water)

Terug
Naar boven