XXL Nutrition

Eiwitten innemen tijdens festivals

Ik neem gewoon shakes mee. Melk in brik, zolang je ze niet in de vlakke zon legt, wordt niet snel slecht zolang gesloten. Potje eiwitpoeder. Mengen. Wel zorgen dat je je liter melk binnen de paar uur opmaakt.

Overigens drinken met eiwitten gaat ook, heb ik op nieuwjaar nog gedaan : wodka, kalua, baileys en dan 50% capuccino whey :p

En waar stop jij die melk dan zodat je het langs de security krijgt?:D

Waarom haal je op festivals niet gewoon wat angus burgers of iets anders en pleur je de broodjes weg..prima eiwit vet combi en low carb. Neem voor je weg gaat een flinke shot amino's en klaar..

Waarom haal je op festivals niet gewoon wat angus burgers of iets anders en pleur je de broodjes weg..prima eiwit vet combi en low carb. Neem voor je weg gaat een flinke shot amino's en klaar..

Hahaha weet je wat dat kost... Dan zou ik al snel 4 burgers moeten halen.. Voor 20,- wss :o
Nee dan vreet ik de broodjes er wel bij op hoor, die extra carbs kun je goed gebruiken met alle kcal die je weg stampt op zo'n dag..

Hahaha weet je wat dat kost... Dan zou ik al snel 4 burgers moeten halen.. Voor 20,- wss :o
Nee dan vreet ik de broodjes er wel bij op hoor, die extra carbs kun je goed gebruiken met alle kcal die je weg stampt op zo'n dag..
Dat is natuurlijk ook wel weer zo..het best kun je je tijdens een festival uberhaupt niet druk maken...gewoon eten wat ze daar hebben.

Hetzelfde geldt op vakantie. Ik weiger het een pot whey mee te nemen of iets dergelijks.

Of je moet op een dergelijk hoog niveau bodybuilden..

Dat is natuurlijk ook wel weer zo..het best kun je je tijdens een festival uberhaupt niet druk maken...gewoon eten wat ze daar hebben.

Hetzelfde geldt op vakantie. Ik weiger het een pot whey mee te nemen of iets dergelijks.

Idd, geldt denk ik niet voor de 99,9% op DBB, dus gewoon lol maken en leven hoort er ook bij :)

Ga nu 2 en halve week weg, maar vind zo'n sample pack eiwitten en een doosje van die eiwitrepen toch wel een uitkomst hoor ;)

Ga nu 2 en halve week weg, maar vind zo'n sample pack eiwitten en een doosje van die eiwitrepen toch wel een uitkomst hoor ;)

Ik had ook zo'n sample pack van BnF meegenomen vorig jaar op vakantie. Is ongeopend weer mee terug gekomen. Een halve liter Amstel spreekt me toch meer aan met 30 graden dan een shake op vakantie :D

Misschien dit jaar eens die repen proberen mee te nemen en op te eten.

Ik had ook zo'n sample pack van BnF meegenomen vorig jaar op vakantie. Is ongeopend weer mee terug gekomen. Een halve liter Amstel spreekt me toch meer aan met 30 graden dan een shake op vakantie :D

Misschien dit jaar eens die repen proberen mee te nemen en op te eten.
Moet toch eerlijk bekennen dat ik ook wel eens wat repen heb mee genomen..ze zijn met die buffetten vaak nogal schraal in de eiwitbronnen (vlees/vis) en gezien ik vaak all-in op vakantie ga en niet daarbovenop elke dag uit eten wil is dat wel een uitkomst.

Zo'n sample pak vind ik overigens ook geen slecht idee...een hele pot whey daarentegen vind ik wat teveel van het goede!

Moet toch eerlijk bekennen dat ik ook wel eens wat repen heb mee genomen..ze zijn met die buffetten vaak nogal schraal in de eiwitbronnen (vlees/vis) en gezien ik vaak all-in op vakantie ga en niet daarbovenop elke dag uit eten wil is dat wel een uitkomst.

Zo'n sample pak vind ik overigens ook geen slecht idee...een hele pot whey daarentegen vind ik wat teveel van het goede!

Hmm er is toch altijd wel kip te vinden in die buffetten? En ook Rund lijkt me, aangezien de meeste all-in landen halal voedsel serveren :rolleyes:

Idd, geldt denk ik niet voor de 99,9% op DBB, dus gewoon lol maken en leven hoort er ook bij :)

Hahah minimaal ja :D

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 10:48 ----------

Dat is wellicht wel een goeie ja! Gewoon wat van die sample packs mee in je koffer :) Ben benieuwd of ik het dit jaar wel doe haha

Hmm er is toch altijd wel kip te vinden in die buffetten? En ook Rund lijkt me, aangezien de meeste all-in landen halal voedsel serveren :rolleyes:
In egypte is het me al 3 keer best tegen gevallen. Veel groente, weinig kip en vlees.

Bij ontbijt wel gewoon ommeletjes of een shitload aan gekookte eieren..

lekker boeien het is dag denk je nou echt dat maanden werk verloren gaat -_- eet goed voordat je gaat en als je terug bent en doe daar je ding

I like it! Als je zo 3 tot 4 dagen 'off' bent, vind ik dat juist de voeding goed moet zijn.

- eiwit sample packs
- eiwit repen
- eiwit pannenkoeken (klaargemaakt)
- andere eiwit creaties
- zakje amandelen
- veel flesjes met water
- vitamines (multivit, vit c, omega 3, etc) in een pillendoosje

Wat een gezeik, ga gewoon feesten en genieten! :)

• Topic Starter Topic Starter
ik ga veel poes ete manne!!

tumblr_inline_mkel1q09fe1qz4rgp.gif

op Awakefest deden de beveiligers vorig jaar nogal moeilijk over mn eiwitrepen.

Terug
Naar boven