MuscleMeat

El Animali's Workout Journal

....en nadien beetje misselijk in de zetel gekropen. Nu al iets beter weer..

Teken dat de training toch lekker zwaar was :-)
Eigenlijk zijn we toch een beetje gek dat we hier van genieten!
Goed bezig animalus !

En die benchpress, doe je die in een smith of met losse stang?
Lekkere sets man.

• Topic Starter Topic Starter
Teken dat de training toch lekker zwaar was :-)
Eigenlijk zijn we toch een beetje gek dat we hier van genieten!
Goed bezig animalus !

En die benchpress, doe je die in een smith of met losse stang?
Lekkere sets man.

Ja ongeloofelijk hoe dat we hier van genieten he! Juist die misselijkheid kan ik toch wa missen, lag wel aan de verkoudheid die ik opgelopen heb daar denk ik..

Met losse stang, maar zeker met spotter eenmaal boven +100kg. Bij die laatste setjes van 110kg moest hij gewoon ff meegaan met zen handen. Dat is niet veel, maar is eerder denk ik psychologisch :D

Next week 130 proberen :p

"8X60
8X100
8X110
8X110 (Laatse 3 reps met spotter)
6X120 (met spotter, ging wel nog vlot )"

Die 130kg komt dik in orde. Misschien 1 set met 110 en 120 achterwege laten en dan op het eind er keihard voor gaan? Iets als: 8x60 als opwarming, 8x100, 8x110, 6x130?
Met een spotter heb ik ook altijd meer zelfvertrouwen om zwaar te gaan. Meestal is er maar een klein tikje nodig om de stang net over dat dode punt te helpen :-)

"8X60
8X100
8X110
8X110 (Laatse 3 reps met spotter)
6X120 (met spotter, ging wel nog vlot )"

Die 130kg komt dik in orde. Misschien 1 set met 110 en 120 achterwege laten en dan op het eind er keihard voor gaan? Iets als: 8x60 als opwarming, 8x100, 8x110, 6x130?
Met een spotter heb ik ook altijd meer zelfvertrouwen om zwaar te gaan. Meestal is er maar een klein tikje nodig om de stang net over dat dode punt te helpen :-)

Gaat ongeveer de opbouw worden volgende week, ben benieuwd :)

Vandaan alle acticiteiten afgeblazen wegens de ****ing ziektekiemen die vandaag hun opmars gemaakt hebben :mad::(
Zonet steak gegeten, daarachter nog wa pasta met bolaignesaus binenngespeeld voor wat extra vet om de ziekte te bestrijden!

Platte rust vanavond..

Netjes dat je ook nog een flinke cgbp eruit pers na die bench. Noob vraagje wat is close combat? Soort kickboxen zeker?

erg k*t man, veel beterschap !

Thanx, gisteren platte rust heeft me deugd gedaan, zien hoe ik me na het werk voel, als het meezit volt rug-biceps vanavond :D

Netjes dat je ook nog een flinke cgbp eruit pers na die bench. Noob vraagje wat is close combat? Soort kickboxen zeker?

Thanx bro, cgbp is altijd al een favoriet geweest van me! Close combat is een samensmelting van mma, kickbox, krav maga, brazilian jj..Er word echt op alle mogelijke manieren getraind hoe ze meestal op straat voorkomen, met stokken, messen..Ook gaat er een flink deel van de les naar fysiek en soms ook padtraining. Is echt een goede aanvulling op het bodybuilding gebeuren.

Ik stel voor dat je de ziektekiemen vanavond bestrijdt met gruwelijke dumbbell curls en pijnlijke rows... that'll teach 'em !
Hoop dat het al wat beter gaat want niks zo klote als moeten thuis blijven omdat je je slap voelt :-) De motivatie is des te groter wanneer je genezen bent!

Gisteren ook nog moeten wegblijven uit de gym, was nog niet echt in orde om te trainen. Weet uit het verleden dat je toch beter niet gaat dan :(
Vanavond ga ik zeker proberen te gaan, want heb wat in te halen!
Rug, biceps, benen, buik..Ai ai zal direct weer hardcore training worden :D

Vandaag back to the gym!

Mentality : Grrrr give me some iron :D

Rug (Blokjes op machine zijn dus wel per 5kg)

BOR
8X80
8X80
8X90
8X90 (Volgende week verhogen)

Wide Grip Pulldown
8X80
8X80
7X85
5X90

Cable Underhand Pulldown
8X80
8X80
8X85

Seated Cable Rows
8X80
8X90
8X100 (Full amount :p)

Straight Arm Pulldown
8X60
8X60
8X60 (Laatste setje dropset gedaan)

Biceps

EZ-Bar Halter Curls
8X40
8X50
6X60 (Wel met beetje cheaten, maar voelt o zo lekker :p)
6X60 (Lekker dikke biceps nadien)

Larry Scott Curls
8X20
8X20
8X22 (Laatste 2 reps assisted)

Dumbbell Incline Curl
8X20
8X20
8X22
10X10

Dan kwam men trainingsmaatje net binnen om de benen te trainen (ja ik zit achter deze week :mad:) Dus nog enkele setjes mee gedaan.

Leg Press
20X75
8X150
8X200
8X250
5X280 (Was echt wel genoeg)

Leg extension
8X100
8X100
8X100

Het beste was er echt wel af dan, dus nog 10min los gereden op de cardiobike en nadien onder de douche en zonnebank geweest :)

Voila ze, back on track :D

Echte animal die el animalus! Goed bezig man!

Direct stevig erin gevlogen voor biceps zie ik :-)
Je beentraining was ook lekker zo te zien. Om leg press te doen hebben ze bij ons een machine met blok, en je moet de plaat naar voor duwen. Heb jij die ook? Vroeger hadden ze een machine met schijven die je schuin naar boven moest duwen -> die was veel beter en kon je tenminste zwaar op gaan. Jammer dat deze weg is ondertussen :-(

Goed bezig!

Direct stevig erin gevlogen voor biceps zie ik :-)
Je beentraining was ook lekker zo te zien. Om leg press te doen hebben ze bij ons een machine met blok, en je moet de plaat naar voor duwen. Heb jij die ook? Vroeger hadden ze een machine met schijven die je schuin naar boven moest duwen -> die was veel beter en kon je tenminste zwaar op gaan. Jammer dat deze weg is ondertussen :-(

Goed bezig!

Thanx!
Bij ons hebben ze beide, de leg press die ik doe is ook het model waar je schuin in ligt en het gewicht boven je uitduwt. Ze hebben daar ook die verticale leg press, maar die vind ik inderdaad zwaar balen!
Van je oren maken bij de eigenaar man! Ik heb het voordeel dat het een maat is van mij :D

**** it, vind nergens meer men papier terug met met trainingschema en gewichten die ik noteer van op de training grrrr

Dan kijk je toch ff terug naar je eerste post in je log? print je ff uit ofzo. Of bedoel je dat niet? Lol zie net dat je al wat gewijzigd heb in je eerste post :p

Terug goed genezen aan de gewichten van je training te zien. :thumbs:

Dan kijk je toch ff terug naar je eerste post in je log? print je ff uit ofzo. Of bedoel je dat niet? Lol zie net dat je al wat gewijzigd heb in je eerste post :p

Men printer heeft het deze week begeven, en dat papiertje zit steeds in men sportzak..Ach weet het ver van buiten, ga er enkele pomp setjes insteken want heb er veeeeeeeeel zin in! Ga trainen nu :D

Terug goed genezen aan de gewichten van je training te zien. :thumbs:

Jaja back on track, knalleeuuhhh :cool:

Ok net terug van de gym!

Mentality: Let's kick some ass!!

Schouders

Barbell Shoulder Press
8X40
8X50
8X60
8X60 (Laatste 2 reps spotted)

Upright Rows (met olympische barbell, echt gruwelijke rows hiermee, aanrader :D)
20XBB
8X40
8X50 (brrrrr)
8X50 (grrrrrr) - Dropset
20X30

Hiertussen een pompsetje, nl de canonball :cool:

Seated DB Lateral Raises
8X12
8X12
8X12

Seated Rear Lateral Raises
8X12
8X12
8X12

Barbell Shrugs (1s = voor en nadien achter)
8X60
8X80
8X80

Buik (Lekker ouderwetse manier)
Superset 3 oef zonder rust 3x25
Crunches (met een schijf op de voeten en helemaal tot boven komen)
Reverse Crunch
In the air crunch (weet de naam niet, maar als je neerligt je benen gestrekt de lucht in duwen)

Cardio : 20 min lopen 20 min cross

Comment : Strak in het pak onder de douche gekropen :D

Morgenvroeg close combat ;)

Upright rows met olympische stang lijkt me wel interessant :-)
Normaal doe ik die aan de kabels. Met EZ bar is ook wel afzien.
Ideetje voor volgende keer!

goed weekend en kick some ass op close combat :-)

Terug
Naar boven