- Waardering
- 6.949
Had je graag ook hier een topic-ban?De discussie loopt helemaal niet uit de hand. Jij gedraagd je gewoon als een autistisch kind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je graag ook hier een topic-ban?De discussie loopt helemaal niet uit de hand. Jij gedraagd je gewoon als een autistisch kind.
Er zijn een paar topics die door elkaar lopen heb ik de indruk.Maar dit is trouwens het topic voor King Elon. Dus sowieso allemaal niet juist
(Trump, Musk, VS, Rusland vs. Oekraïne,...)Das waar ook!Maar dit is trouwens het topic voor King Elon. Dus sowieso allemaal niet juist
Doe wat je niet laten kan.
Waarvan akte.Er zijn een paar topics die door elkaar lopen heb ik de indruk.(Trump, Musk, VS, Rusland vs. Oekraïne,...)
Neeje!
Ik probeer maar te helpen.

Prima topic-ban voor jou.
De 'macht' stijgt je naar je hoofd maat. Het is een topic waar mensen discussiëren over Trump en domme memes plaatsen.
Jij neemt jezelf, mij en dit hele topic veel en veel te serieus. Ga ff ergens lunchen en rook een cigaretje.
Toe eens even joh.Prima topic-ban voor jou.
Slaagt nergens op. Ik ben allesbehalve streng en geef iedereen zoveel mogelijk vrijheid.
Ga zo door en je hebt een punt.
Dit groepsgedrag waarmee moderators in het verleden aangevallen werden tolereer ik niet.Je laat je wel een beetje kennen nu als ik eerlijk ben.

groepsgedrag en aanvallen? ervaar je dit serieus als een groepsaanval op jou?Dit groepsgedrag waarmee moderators in het verleden aangevallen werden tolereer ik niet.
Niet van de domme houden, is gewoon vervelend.groepsgedrag en aanvallen? ervaar je dit serieus als een groepsaanval op jou?