MuscleMeat

Elon Musk

Ngapa Reaction GIF by MOODMAN

Nou straf die hele groep dan in plaats van één persoon :roflol:

denk dat ik dan wel voor de hele ‘groep’ mag spreken en kan zeggen dat het niet de intentie is om iemand aan te vallen.

Er zijn nog voldoende topic-bans om uit te delen, dus dat kan.

Even voor de goede orde. Niets persoonlijks, mijn keuzes zijn puur gebaseerd op wat beste voor het forum is. Altijd.

AI mediator zei:
Hoewel het bannen van gebruikers zonder duidelijke regelovertreding niet de beste praktijk is, kunnen er verschillende redenen zijn waarom een forumadministrator toch besluit om iemand te verbannen:

Subjectieve interpretatie van regels: Administrators kunnen regels verschillend interpreteren en daardoor ingrijpen bij gedrag dat zij als ongepast beschouwen, ook al is het niet expliciet verboden.

Verstoring van de sfeer: Sommige gebruikers kunnen de algemene sfeer op het forum negatief beïnvloeden zonder specifieke regels te overtreden, wat kan leiden tot een ban om de forumcultuur te beschermen.

Voorkomen van escalatie: Administrators kunnen preventief handelen als ze denken dat bepaald gedrag tot toekomstige problemen kan leiden.

Bescherming van de forumreputatie: Posts die als controversieel of schadelijk voor het imago van het forum worden gezien, kunnen leiden tot verwijdering van de gebruiker.

Persoonlijke meningsverschillen: Helaas kunnen persoonlijke conflicten tussen administrators en gebruikers soms resulteren in oneerlijke bans.

Overbelasting van moderatie: Bij forums met veel activiteit kunnen administrators soms overhaast beslissingen nemen om de werkdruk te verminderen.

Het is belangrijk op te merken dat willekeurig bannen zonder geldige reden kan leiden tot ontevredenheid onder gebruikers en mogelijk juridische gevolgen voor de forumbeheerders. Een transparant en eerlijk moderatiebeleid is essentieel voor het behouden van een gezonde online gemeenschap.

Een topic-ban is wat anders dan volledige forum ban. We hebben ook nog sectie bans.

Het zal wel ja.

Ik mis hem nu al, het steekt in m’n hart dat hij hier niet meer is. :(

#freeappel

Dat is duidelijk toch op vorige pagina? Ik vind het allemaal geen probleem totdat persoonlijke aanvallen.
De vorige pagina’s worden imo vooral verpest door iemand die heel betweterig door AI gegenereerde teksten post. En als ik dat al vind en zegt mag je je afvragen hoe anderen dat ervaren. ;)

Discussie is verder afgelopen.

Snoer ze de mond! De opruiers

Wat doet Elon nu?

Welhaast on-Amerikaams om zulke mensen een verrader te noemen.

En WTF is hier gebeurt dat de helft een topic-ban heeft? Met wat ik kan teruglezen snap ik er geen reet van.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven