AndroidHealthClinic

Elon Musk

Eens met opmerking over Adolf Musk.
Eens met opmerking over de bans. ( Trump praktijken).

Ik weet niet of Iraq bombarderen nou zo'n moral high horse is..

• Topic Starter Topic Starter
Eens met opmerking over Adolf Musk.
Eens met opmerking over de bans. ( Trump praktijken).
Biden begon
Tongue Nana GIF by Tommy Toskonaut

Linkse mensen doen dit vooral voor linkse mensen en om goed te praten dat ze vandalisme en terrorisme uitoefenen?

Hoorde net dat onze Hitler een paar astronauten heeft laten redden die al bijna een jaar vast zaten in t ISS

Hoorde net dat onze Hitler een paar astronauten heeft laten redden die al bijna een jaar vast zaten in t ISS
Onuitstaanbaar, dat White Saviour Complex van Elon. Kan hij die mensen niet gewoon laten verrotten, in plaats van steeds maar weer die Witte Supremacie over ons uit te storten en het Patriarchaat in stand te houden.

Gatverdamme!
:trollfacex:

Zo grappig dat Musk ze gered heeft, alsof hij zelf in die capsule stapt, zelf die raketten bouwt. :roflol:

Bijzonder, zowel bij de NOS als RTL is zijn naam niet gevallen.

Bijzonder, zowel bij de NOS als RTL is zijn naam niet gevallen.

Hij zegt aan het einde dat hier net afgesneden is dat hij denkt dat het haalbaar is om binnen 20 jaar een zelfstanidige nederzetting van 1 miljoen mensen op Mars te hebben.

Ik zou het echt bizar gaaf vinden als dat lukt maar dit is toch wel een van de meest delulu dingen die ik in lange tijd heb gehoord.

Er is nog niet eens een test geweest om een landurige bemande missie naar de maan te sturen?

Het zou me niks verbazen als het niet lukt om uberhaupt een bemande missie naar mars te krijgen voor 2045 of een langdurige zelfstandig verblijf op de maan voor een testgroep voor 2045, laat staan een fking zelfstandige metropolis van 1 miljoen op mars voor 2045 :roflol:

20 jaar is lang, maar voor zulke projecten is het niks.

Hij zegt aan het einde dat hier net afgesneden is dat hij denkt dat het haalbaar is om binnen 20 jaar een zelfstanidige nederzetting van 1 miljoen mensen op Mars te hebben.

Ik zou het echt bizar gaaf vinden als dat lukt maar dit is toch wel een van de meest delulu dingen die ik in lange tijd heb gehoord.

Er is nog niet eens een test geweest om een landurige bemande missie naar de maan te sturen?

Het zou me niks verbazen als het niet lukt om uberhaupt een bemande missie naar mars te krijgen voor 2045 of een langdurige zelfstandig verblijf op de maan voor een testgroep voor 2045, laat staan een fking zelfstandige metropolis van 1 miljoen op mars voor 2045 :roflol:

20 jaar is lang, maar voor zulke projecten is het niks.
Heb je wel eens gehad dat je sales/account manager/baas de klant meer belooft dan je als engineer waar kunt maken?

Hoeveel beloftes wil je nog horen van Musk voor je doorhebt dat hij er nog niet 1 heeft waar kunnen maken?

Hoeveel beloftes wil je nog horen van Musk voor je doorhebt dat hij er nog niet 1 heeft waar kunnen maken?
Oh die illusie heb ik niet hoor :roflol:

Dat zei ik al bij de Roadster 2.0, is die inmiddels al volledig afgeblazen?

Toen ze dat ding beloofde was Corona nog een biermerk.

Dit is best wel een beperkte gedachtegang.
Verdiep je eens in die man ipv zijn mooie praatjes, doet zich voor als engineer maar is gewoon een investeerder die de echte mensen met verstand daar totaal gek maakt met zijn domme praat.

Wat SpaceX doet is echt heel knap, maar het is niet dat Musk daar het grote genie achter is.

Aim for the start and get to Mars :heart:

Terug
Naar boven