AndroidHealthClinic

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Ik heb NO xplode tijdje gebruik maar dat vond ik wel meehvallen.... ik ga zeer binnekort Xpand energised bestellen heb ene beetje rondgekeken op de forums en ik denk dat dit de extreemste energy booster is die er is... en je hoeft geen 5 scheppen te gebruiken zoals ik deed met NO xplode...

2 potten besteld bij BadMF en ontvangen, EE is wel lekker voor de training...vooral voor 35 euro per pot :D

Laatst bewerkt:
Niet om van het topic af te dwalen, maar is BSN No-XPlode zo'n heftig product dan? Tegen over Energized Xpand? graag antwoorden van gebruikers van No-XPlode en Energized Xpand...

Als No-XPlode nog heftiger is en een nog betere pomp geeft ga ik dat zeker een keer proberen..:p :p

ik ga persoonlijk beter op no-x.
als ik 1.6 schep ee neem, merk ik niet de energy boost waarover hier wordt gesproken.

Ik persoonlijk vond Xpand beter. Kreeg namelijk van de NO explode een borrelende maag (met bijbehorende gevolgen) voor iedereen is het anders.probeer 2 samples te bemachtigen.

als je kijkt naar de vitamine dosissen... is het verschill heel groot kijk maar naar vitamine B6 en B12 ;)...

ik wacht nog op mn x-pand energized. zou vandaag toch echt moeten komen.

Laatst bewerkt:
goed man! en goed dat je track&trace nummer gaf, ik raad je aan om deze standaar erbij te geven. precies nadat ik had gekeken.. chauffeur onderweg.. ging de bel ;)

ps: morgen gelijk ff proberen, ben benieuwd! na afloop laat ik wel ff weten hoe het ging!

Laatst bewerkt:
Ik slaap er ook ontzettend slecht van...ik ben blij dat ik nu weet wat de oorzaak is,ik werd alleen maar chagrijniger.Overigens kreeg ik er een flinke
pomp van,spul werkt echt wel.

Groetjes,
Ronald

Ik slaap er ook ontzettend slecht van...ik ben blij dat ik nu weet wat de oorzaak is,ik werd alleen maar chagrijniger.Overigens kreeg ik er een flinke
pomp van,spul werkt echt wel.

Groetjes,
Ronald

"To avoid sleeplessness, do not take within four hours of bedtime",
Staat achterop de pot, misschien toch maar eens de "Directions" lezen?

Spul werkt gewoon goed, en dat freaky gevoel moet je maar mee leren leven.. Toch merk ik qua trainen niet veel verschil met NoXplode..

gister voor het eerst half schepje voor de training, merkte niet gek veel, wel lekkere pomp. morgen hele schep! hoe nemen jullie het? ook als pwo? ik neem alleen voor de training.

Alleen voor de training, is genoeg.

Energized Xpand

Ja idd alleen voor de training en op niet trainingsdagen tussen de middag 1 schep zo slaap je ook lekker;)

de reden waarom het zo goed werkt is dus door die belachelijke hoeveelheid cafeine. lijkt me toch niet echt goed voor je... zou het zelf alleen gebruiken in 1/4 tot 1/2 dosering en dan alleen als ik echt effe een opkikkertje nodig heb maar anders niet :eek!:

ik combineer dit met Gaspari size on, vandaag tijdens de training heb ik wel een vaag gevoel. Het was maandag dus been dag.( Squaten enz.) Maar toen ineens het gevoel, alsof je op het punt staat om te gaan kotsen. In me kop krijg ik een soort van tunnel effect. En komt de gedacht op van: water, ff water hebben. Gaat het allemaal wel goed?
Toen gingen me gedachten van dan maar neerdonderen, verder met de oefening. Maakte toen weer een set, en na deze set was ineens alles weer ok. ( size on drink ik tijdens de training btw )
Dit gevoel kreeg ik op het einde van me training.
Iemand anders hier last van?

( size on drink ik tijdens de training btw,Xpand energ. 1.5scoop)

Vandaag gestacked met een stacker 4, lots of energy, bleef gaan :D

Energized Xpand

Waar ken je dat spul krijgen (stacker 4) zend effe een link

Terug
Naar boven