AndroidHealthClinic

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

hahaha mss hebben ze het snel ff veranderd voor je robdh :D

Vandaag ga ik toch maar 2 x een halve schep nemen in plaats van 2 x een hele schep.
Eerste schep had ik woensdag om 18:30 genomen,
En de tweede schep om 21:00,
Om 1 uur ging ik naar bed en om 4 uur lag ik nog wakker...

Kan je het ook gebruiken voor in de cut? Er zit namelijk creatine in wat vocht vasthoud en lijkt mij dus niet zo geschikt voor het cutten???

ik moet dit ff kwijt: escobar wat heb die meid ongelooflijk lekkere billen op je plaatje!!! t*ring brrrr :D wie is dat eigenlijk?

Vandaag ga ik toch maar 2 x een halve schep nemen in plaats van 2 x een hele schep.
Eerste schep had ik woensdag om 18:30 genomen,
En de tweede schep om 21:00,
Om 1 uur ging ik naar bed en om 4 uur lag ik nog wakker...

Om 21:00 een schep nemen is hetzelfde als een brute stacker in je donder gooien hahahaha

mag ik een tip geven.. Ik gebruik hem zelf ook.. NIet na de training pakken, en ook niet op niet trainingsdagen..
eerst je tolerantie bepalen met een halve schep.. half uurt wachten, komt dan nog geen 'tinteling'nog een halve schep.. en dan een half uur daarna beginnen met trainen.. voel je de eerste halve schep al, neem dan niks meer en ga lekker trainen. Doe dit een keer of vijf en bepaal dan opnieuw je drempel. Gebruik het zeker niet na de training!! heeft imo geen meerwaarde.... En, ik moet zeggen, maar dat is voor iedereen anders, ik train er echt super mee

Heb vrijdag een halve schep voor de training en een halve na de training genomen.
Deze tweede keer merkte ik er minder van dan de maandag daarvoor,
Waarbij ik een hele schep ervoor en een hele schep erna had genomen.
Van deze creatine word ik nerveus en kan me minder goed concentreren tijdens de training.
Misschien dat ik morgen nog een keer een hele schep ervoor probeer,
En vervolgens geen schep na de training neem.
Laat nog wel weten hoe het ging,

Kan je het ook gebruiken voor in de cut? Er zit namelijk creatine in wat vocht vasthoud en lijkt mij dus niet zo geschikt voor het cutten???

je kan het goed in je cut gebruiken, omdat je dan meestal wat minder energie hebt om te trainen kan dit net de goede boost in de rug zijn, en die creatine die erin zitten zijn zorgen niet voor dat je vocht vasthoud daarom kan je het wel gebruiken.

P.S Jij houd tog niet van dit soort producten :p

ik werd er zenuwachtig van, beetje raar gevoel ook.....
na 2 weken werd dit minder, raakte er gewend aan...
toch niets voor mij dit spul, wel aktief en pomp

Vanmorgen alleen een hele schep genomen voor de training,
Heb daardoor wel wat extra kunnen pakken :)

Energized Xpand

Mijn Pot is leeg egt een top product voor mij;) Leuk om mee te bulken..cutten ken het alleen goed voor zijn door oa de caffeine die je vet verbrand..Ik vind het wel een aanrader:D

Terug
Naar boven