Fitness Seller

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Energized Xpand

Ik heb er in 7 weken tijd, 3kg Spiermassa mee gewonnen, Woog ervoor 78kg en nu 81kg lengte 1.86.. Is leuk mee te pompen ik heb een paar keer 2 scheppen genomen dat vond ik wel net te gek eigenlijk, toen ging ik af en toe bijna over me nek:p anderhalf is wel leuk..ben vanaf het begin mteen begonnen met een hele schep ken wel voor meerdere zeggen de eerste inname is het ergste! daarna word het rustig minder aangezien je lichaam er imprincipe (in mijn geval) na 1 maatschep gewent is aan het effect..:cool:

Ik vind het egt een AANRADER!!!;) ;)

Ik heb er in 7 weken tijd, 3kg Spiermassa mee gewonnen, Woog ervoor 78kg en nu 81kg lengte 1.86.. Is leuk mee te pompen ik heb een paar keer 2 scheppen genomen dat vond ik wel net te gek eigenlijk, toen ging ik af en toe bijna over me nek:p anderhalf is wel leuk..ben vanaf het begin mteen begonnen met een hele schep ken wel voor meerdere zeggen de eerste inname is het ergste! daarna word het rustig minder aangezien je lichaam er imprincipe (in mijn geval) na 1 maatschep gewent is aan het effect..:cool:

Ik vind het egt een AANRADER!!!;) ;)

3kg spiermassa in 7 weken is helaas unmöglich

Energized Xpand

En toch is het zo;) keihard trainen 4 keer in de week..en ik zie toch wat de weegschaal aangeeft;)

Energized Xpand

Dan zou het vocht moeten wezen:rolleyes: ..zou idd kunnen ivm de creatine waardoor je vocht vasthoud maar vet totaal niet want dat is alleen maar minder geworden op oa me buik..;)

super product

ik geef het een 8,5..Ik voel me niet echt anders maar k krijg er wel een betere pomp van. En heb zin om die laatste onmogelijke herhaling eruit te persen. En dat is toch waar het om gaat ;)

Dan zou het vocht moeten wezen:rolleyes: ..zou idd kunnen ivm de creatine waardoor je vocht vasthoud maar vet totaal niet want dat is alleen maar minder geworden op oa me buik..;)

In tegenstelling tot creatine monohydraat,
Zorgt creatine ethyl ester malaat er volgens mij niet voor dat je vocht vast houdt...

mij te heftig.. wordt er helemaal hyper van

originele x-pand wel superproduct. hield er wel beetje vocht van vast dat wel maar trainingen gingen hard!

ik ben sinds vandaag de gewone weer aant nemen :lick:

Sommige mensen moeten eens wat research doen voordat ze een theelepel poeder naar binnen gooien waarvan ze niet eens weten wat er in zit. Dit staat op bb.com:

Directions:
Take one level scoop of Energized Xpand™ with 16 oz. of water, juice or your favorite beverage.
Assess Tolerance: Initially mix 1/2 scoop with 8 oz. of fluid. Wait 30 minutes to assess your tolerance. If appropriate consume another 1/2 scoop.
Pre-Workout: Take 1 serving of Energized Xpand 30 minutes before your workout.
Non-Workout Days: Take 1 serving of Energized Xpand.

To avoid sleeplessness, do not take within four hours of bedtime.

Take Care.

Laatst bewerkt:
Ben na een aantal weken trainen met Energized Xpand,
Uiteindelijk toch wel zeer tevreden over dit product,
Ik neem nu alleen op trainingsdagen 1 schep 30 min voor de training,
Heb vanmiddag weer een nieuwe pot besteld,
Uiteraard na de eerste pot eerst een maand rust,
En dan gaan we gewoon weer verder...

Sommige mensen moeten eens wat research doen voordat ze een theelepel poeder naar binnen gooien waarvan ze niet eens weten wat er in zit. Dit staat op bb.com:

Directions:
Take one level scoop of Energized Xpand™ with 16 oz. of water, juice or your favorite beverage.
Assess Tolerance: Initially mix 1/2 scoop with 8 oz. of fluid. Wait 30 minutes to assess your tolerance. If appropriate consume another 1/2 scoop.
Pre-Workout: Take 1 serving of Energized Xpand 30 minutes before your workout.
Non-Workout Days: Take 1 serving of Energized Xpand.

To avoid sleeplessness, do not take within four hours of bedtime.

Ik ben hetdaar mee eens.. had dit een pagina geleden ook al gepost. Trouwens, de eigenaar van de supplementenzaak waar ik altijd kom, raadde mij aan om de schep op niet trainingsdagen over te slaan.

hiervoor las ik 3kg in 7 weken.. godmiejaar.. ahd ik dat maar gehaald ;) trouwens, vond de spierdefinitie wel beter worden door dit supplement.. vond het een hele goede..

Re: Supplement Review: Energized Xpand

Energized Xpand.....goed spulletje .... ik groeide er goed op en oefeningen gingen ook veel beter en kon veel zwaarder pakken .... als mijn pot monohydraat leeg is gaan ik 2 potten van dit wonder spulletje halen :D :D

Weet iemand misschien waar ze de X-pand of energized in pil versie verkopen?
BVD

Nou ik zag hier al die verhalen... Dus bestellen.
Heb 1 schep genomen. nou nou nou wat wordt je er toch hyper van :s
Is de samenstelling veranderd?
No-xplode slaat in iedergeval bij mij harder aan.
morgen 1.5 schep proberen.

Was er wel voor te vinden :p

Dymatize Energized Xpand

Niet om van het topic af te dwalen, maar is BSN No-XPlode zo'n heftig product dan? Tegen over Energized Xpand? graag antwoorden van gebruikers van No-XPlode en Energized Xpand...

Als No-XPlode nog heftiger is en een nog betere pomp geeft ga ik dat zeker een keer proberen..:p :p

Terug
Naar boven