XXL Nutrition

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Ik heb een pot energized hier staan en er staat niks van die schep dat je erna moet nemen. Zijn de potten dan verandert?

xpand werkt niet in combinatie van eiwitten. de opname hiervan wordt sterk verminderd. Dat is echt een stuk minder aan het product. :mad:

Hoort xpand nou hard te zijn???
Ik denk van wel...

Die van mij is ook hard...

Bijna alle potten xpand energized zijn verhard (en als ze poeder zijn, zijn ze geschut ;) ) :) heb je altijd de juiste hoeveelheid crea cafa etc erbij.

Het werkt gigantisch goed (beter dan no-xplode vind ik). idd moet je niet te laat gaan trainen anders uhm ja slapen gaat dan niet lekker.

En bij mij zit er onderin mijn shakebeker ook altijd een blauwe poeder-substantie wat ik als werkzame stof beschouw.

Nee hoor maakt niks uit als die hard is, en komt ook niet door water, zo goed gesealed (weer beter gesealed dan no-xplode).

Nee lekker is het spul niet, maar je gaat er wel hard van , uiteraard van belang dat je genoeg eiwitten eet (300 tot 400 gr uiteraard äll the whey van vita life)

En je zegt ook dat het een creatine + transportsysteem is :S volgens mij is cafeine geen creatransportsysteem ;)

En wie zegt dat je eiwit opname vermindert word ??? Je hebt juist meer eiwitten nodig!!! En de opname is juist verhoogd.

Laatst bewerkt:
Ben vandaag naar body en fitshop amersfoort geweest (goedkope winkel btw:eek: ) en wou eigenlijk de energized xpand halen maar die hadden ze niet meer, en wou ook niet met lege handen terug. Dus heb de gewone Xpand meegenomen om uit te proberen. Nu heb ik voor de training 1 scoop met 500 mL water genomen, smaak was btw niet verkeerd. Tijdens training niks bijzonders opgemerkt ofzo geen extra pomp of kracht. Na de training weer 1 scoop met 500 mL water genomen.

Weet iemand of het een tijdje kan duren voor je iets gaat merken van dit product?
Kans zit er natuurlijk ook in dat hij bij mij niet aanslaat, iemand ervaring met deze?

dus tot nu toe ben ik teleurgesteld maargoed dit is ook pas dag 1, ik houd jullie op de hoogte!;)

Ben vandaag naar body en fitshop amersfoort geweest (goedkope winkel btw:eek: ) en wou eigenlijk de energized xpand halen maar die hadden ze niet meer, en wou ook niet met lege handen terug. Dus heb de gewone Xpand meegenomen om uit te proberen. Nu heb ik voor de training 1 scoop met 500 mL water genomen, smaak was btw niet verkeerd. Tijdens training niks bijzonders opgemerkt ofzo geen extra pomp of kracht. Na de training weer 1 scoop met 500 mL water genomen.

Weet iemand of het een tijdje kan duren voor je iets gaat merken van dit product?
Kans zit er natuurlijk ook in dat hij bij mij niet aanslaat, iemand ervaring met deze?

dus tot nu toe ben ik teleurgesteld maargoed dit is ook pas dag 1, ik houd jullie op de hoogte!;)

de gewone heb ik ook al gehad, werkt prima voor mij
voelde het eigenlijk al bij het innemen...
had hetzelfde gevoel met revenge

de gewone heb ik ook al gehad, werkt prima voor mij
voelde het eigenlijk al bij het innemen...
had hetzelfde gevoel met revenge

Had jij hem op nuchtere maag ingenomen? Of maakt dat bij deze geen verschil. Ik had 1 min van te voren net 4 bruine boterhammen naar binnen gestopt, mischien dat dat er wat mee te maken heb?

Energized X-pand werkt voor mij su-per! Echt een enorme pomp tijdens het trainen (niet normaal meer) die dan ook nog eens lang blijft hangen na het trainen. En een krachttoename van zeker 10%. En heel veel zin (door de pomp) en energie om te trainen. Na anderhalf uur heb ik het gevoel nog wel n uur door te kunnen en willen gaan. Ben ook veel aangekomen, maar de rol van de xpand is niet te bewijzen, ik heb ook gewoon heel goed getraind en gegeten..

Ben eraan gekomen via een maatje van me die verkocht die potten voor 35 euro per stuk (en verkoopt nog steeds voor iedereen, PM me maar). In de winkel normaal gesproken 60 euro. Dus ik dacht laat ik het eens proberen, nu ben ik verslaafd..

heb je poedervorm of capsules genomen?

Ik vind het redelijk mee vallen wel super pomp en verot in me buik maar vies is het ook niet:p

Ik Ga Deze shit Ckerz Proberen. heb nu nogh No Xplode... Ik heb het nu ingenomen No Xplode maar merk nu nix terwijl het gister nog goed deed. Hebben jullie niet dat als je je proteine shake neemt dat je dan helemaal inkakt..??? en ik neem het niet na het trainen. neem crea vitargo en whey proteine

Xpand

Ja moet je cker doen:p werkt goed vind ik qwa groei ken ik het nog niet egt zeggen ivm dat ik nu net een week ben begonnen ik raad je wel aan de smaak berry te nemen ivm anderen de andere smaken niet te raggen vinden:rolleyes: verder egt een blijfende superpomp

Vraag in het algemeen...

Er staat op de pot dat je alleen een maatschep voor het trainen moet nemen en op niet trainings dagen 1 maatschep maar als je op nutriplaza kijkt staat er dat je een maatschep voor en na het trainen moet nemen en op niet trainings dagen 1 maatschep ken iemand mij vertellen wat het wel of niet is? het lijkt mij dat ik dan gwoon naar de pot moet kijken:D

thanks berry ga die shit onthouden...
en na het trainen innemen kan ik me het nut niet van voorstellen. energy na het trainen. slapen moet je dan. herstellen. togh?? gewoon crea en eiwitten.

Energized XPand

Eiwitten en creatine gaan niet met elkaar samen je ken dan beter koolhydraten nemen..ook aangezien het schijnt dat de werking van de creatine dan met 60% omhoog gaat..:cool:

ik weet heb vitargo crea maar ik moet togh aan genoeg eiwitten komen. en ik heb met mijn No Xplode. ik ben hyped en shit en dan neem ik mn Whey Protein en ik kak daarna helemaal in. En BTW: ik neem ook nitrix. Zit ook crea in en daar staat op de pot dat je per kilo van je lichaamsgewicht 3 gram proteine moet hebben en dat het word aangeraden incombo met de BSN Mass Stack. (nitrix, Cellmass, en No Xplode) (3 producten die creatine bevatten)

MAAR KAK JE NIET HELEMAAL IN NA EEN PROTEINE SHAKE???

hey, ik ben vandaag ook begonnen met x-pand energizer. heb ongeveer 1/3 schep genomen. Na een half uur had ik echt veel enery en zin om te trainen, ging zeer goed vandaag. heb verder niets gemerkt van rare dingen.
Ben benieuwd hoe het verder gaat. maar tot nu toe super!

1/3 schep en dan al werking. vette shit...
ik heb no xplode genomen voor het stappen. ik was bob. ook vette shit. kging lso op de dansvloer zonder drank...:P ik had 4 scheppen no X... ik merk er anders niemeer zoveel van

Re: Supplement Review: Energized Xpand

super spulletje....ik heb de smaak orange ... lkker is anders ! Met mij gaat ut goed zolang ik aan het fitnissen ben en als ik niet aan het fitnissen ben dan verveel ik me helemaal dood .

Maar een dosering van 10 - 20 gram creatine is toch veel te veel zeker?

Ja moet je cker doen:p werkt goed vind ik qwa groei ken ik het nog niet egt zeggen ivm dat ik nu net een week ben begonnen ik raad je wel aan de smaak berry te nemen ivm anderen de andere smaken niet te raggen vinden:rolleyes: verder egt een blijfende superpomp

Vraag in het algemeen...

Er staat op de pot dat je alleen een maatschep voor het trainen moet nemen en op niet trainings dagen 1 maatschep maar als je op nutriplaza kijkt staat er dat je een maatschep voor en na het trainen moet nemen en op niet trainings dagen 1 maatschep ken iemand mij vertellen wat het wel of niet is? het lijkt mij dat ik dan gwoon naar de pot moet kijken:D

Lijkt mij ook, waarschijnlijk denkt nutriplaza, wanneer iedereen nog een schep na de training neemt,
Dan is de pot lekker snel op, en dan kunnen we ze meteen weer een nieuwe pot aansmeren...

Net effe Dymatize gevraagd hoeveel caffeïne er in zit:

(Cafeïne heeft in het lichaam een halfwaardetijd van circa 5 uur, dus wanneer je je dag om 8 uur zou beginnen met acht koppen koffie dan heb je om 13 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in je bloed, om 18 uur nog het equivalent van twee koppen en wanneer je gaat (proberen te) slapen is het alsof je net een kop koffie gedronken hebt.)

Dus... 1 kop koffie = 75mg caffeïne..
1 serving Energized Xpand is 500mg caffeïne
================================
aantal koppen koffie in 1 keer achterover = 500 : 75 = 6.6 kop

Dus.. als je om 18:00 uur 1 schep neemt = 6.6 koppen koffie, dan heb je om 23:00 uur nog drie koppen koffie in je bloed...

Moet je nagaan als je voor EN na het trainen een schep neemt.. dat zijn 13 koppen koffie.. dan heb je om 23:00 uur nog 6 koppen in je bloed zitten... slaap lekker..

Welterusten ;)

Terug
Naar boven