AndroidHealthClinic

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

De smaak is niet al te best maar daar moet je maar niet teveel aan denken..
Je neemt het supplement nota bene voor het effect, niet voor de smaak. ;)
Eerste paar keer dat ik dit supplement nam had ik vlak na inname een opgeblazen gevoel in me buik. Net alsof ik iets teveel gegeten had.
Na een half uur na inname gaan trainen.
Gelijk geen last meer gehad van het opgeblazen gevoel en echt heerlijke pomps en bleef maar doorgaan, het geeft je net een beetje extra wat je net nodig heb. Echt heerlijk getraind. Na de training had ik wel een beetje een raar gevoel maar dit was echter vrij snel weer over. Heb ook goed kunnen slapen, niks geen last. Kortom: Een zeer goed product naar mijn mening (voor mij iig wel).

Smaak speelt hier wel een rol bij, gadver, ik had orangesmaak gehad en kon gewoon niet trainen omdat ik misselijk was. Die smaak is zooo chemisch!:eek:

Naar aanleiding van deze review en de (grotendeels) positieve reacties heb ik ook een potje aangeschaft. Met een beetje geluk krijg ik 'm morgen binnen.

Wat ik verwacht en hoop van het product is precies wat hier boven al is verteld, vooral de energie die je ervan zou krijgen spreekt me erg aan.
Als kok zijnde kan ik alle beetjes extra energie goed gebruiken na een ochtend keihard trainen! Ben benieuwd...

...en wat de smaak betreft, ben ik het helemaal met Sanca eens ;-)

hahaa klinkt wel gek allemaal moet ik zeggen..maar ik heb wel s een andere x pand gebruikt..nitric oxide factor geloof ik..daar merkte ik geen bal van..

Nou, ik heb ook mijn pot binnen, morgen ermee trainen, ben benieuwd...

Durf mijn pot haast niet meer te gebruiken als ik al jullie reactie zo lees ;)

gewoon doen. vette shit. kan je ook lkkr op stappen. gezonde XTC!!!

Ik word er een beetje heel erg nerveus van... ???

Nu net 300ml water met 3kwart schepje ingenomen en gek genoeg smaakt het prima dus of ze hebben de samenstelling verandert (orange) of mijn smaakpappillen zijn grondig de weg kwijt :)....nu ff 30 minuten wachten

update 1: 15 minuten later, ff flink naar de wc gegaan haha, begin al onrustig te worden

update 2: 30 minuten aan het trainen, geen idiote hartslag, lekkere pomp en meer energie dan normaal

update 3: lekker getrained, veel energie. Voor de grap mijn bovenarm eens gemeten met zo'n tapemeasure, gespannen 39cm, sta er zelf van te kijken.

Conclusie, deze xpand werkt voor mij wel, is niet vies en ik heb er geen bijwerkingen van.

Laatst bewerkt:
bij bodyenfitshop zeiden ze al dat de formule veranderd werd. als het gebeurd vinnik jammer. hij zou ook iets minder sterk worden. jammer man.

bij bodyenfitshop zeiden ze al dat de formule veranderd werd. als het gebeurd vinnik jammer. hij zou ook iets minder sterk worden. jammer man.

Nou, het doet zijn werk wel hoor alleen knalt je hart niet door je ribbenkas heen en ga je ook niet over je nek van de gore smaak maar goed, ik ken de vorige versie niet.

ik denk dat de fout van veel mensen was om e energized versie ook na hun training te nemen. tja dan blijf je bouncen. neem gewone Xpand na je training. Nix aan t handje...

ik denk dat de fout van veel mensen was om e energized versie ook na hun training te nemen. tja dan blijf je bouncen. neem gewone Xpand na je training. Nix aan t handje...

Heb ik gedaan, ben nog steeds niet hyper maar ja, ik heb dan ook maar 3/4 schep voor en 1/2 schep na genomen

Heb voor de training een schep genomen,
Smaakt naar mijn mening gewoon naar sinaasappel limonade,
Had het eerste half uur van mijn training wel meer energie,
Was tijdens setjes ook geconcentreerder,
Komt waarschijnlijk door de cafeïne en taurine,
Dus dat was zeker een plus punt,
Heb nu weer een schep genomen,
Ben benieuwd of ik er van kan slapen...

Volgens mij is er echt iets veranderd aan de formule, alle nadelen lijken weg te zijn

Terug
Naar boven