XXL Nutrition

Energy pilletjes: welke werken goed?

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Er zijn er nogal een aantal van tegenwoordig:

Ripped (B&F)
Energy Pill (B&F)
Perfect Burn (B&F)
ENERGY (NOW Foods)
Extreme Energizer (XXL)

Om maar wat te noemen?

Welke geeft wat extra goede energy/boost om 's ochtends af en toe te pakken? (niet dagelijks) maar zo eens 1-2x per week?

Ik heb zelf ervaring met Ripped! en gebruik 1-2x per week, ik voel me wat alerter als ik dat neem!
Heb ook ooit eens die oude versie geprobeerd van Dexaprine, maar die wordt nergens meer verkocht!

Wat werkt (naast gewoon een lekkere bak koffie) ook nog goed?

weet niet of ik ripped en perfect burn zomaar bij de categorie energiepilletjes zou steken, dit zijn fat burners om wat te helpen bij de cut, niet om zomaar elke dag te gaan nemen.

Cafeïne pillen van de kruitvat

Energy pilletjes is niks anders dan cafeïne. Ik zou gewoon wat cafeïne tabletten kopen, of een sterke bak koffie 's ochtends.

Er zijn er nogal een aantal van tegenwoordig:

Ripped (B&F)
Energy Pill (B&F)
Perfect Burn (B&F)
ENERGY (NOW Foods)
Extreme Energizer (XXL)

Om maar wat te noemen?

Welke geeft wat extra goede energy/boost om 's ochtends af en toe te pakken? (niet dagelijks) maar zo eens 1-2x per week?

Ik heb zelf ervaring met Ripped! en gebruik 1-2x per week, ik voel me wat alerter als ik dat neem!
Heb ook ooit eens die oude versie geprobeerd van Dexaprine, maar die wordt nergens meer verkocht!

Wat werkt (naast gewoon een lekkere bak koffie) ook nog goed?

paarze lambo's, witte nintendo's, blauwe bomen, gele smiley's werken allemaal top :P
Huh.. wat? ;)

Heb op de FIBO een potje beta-stim gewonnen op de stand van Ronnie Coleman, werkt prima voor energie als ik wat weinig geslapen heb.

Ben zelf geen fan van pre workouts, heb wel verschillende geprobeerd waarvan ik black Cats nog het best vond werken.

Omdat het effect van die pillen bij mij niet bijdraagt aan een goede training, wordt er meestal gewoon onrustig van, vaak ook nog na de training. maar als iemand anders het wel lekker vind om op te trainen moet diegene dat vooral doen.

Van die energy pill heb ik niks gemerkt! Perfect burn vind ik wel een lekkere, maar dan zeker op nuchtere maag nemen. Ripped vond ik ook niet zo bijzonder.

Dexaprine gaf mij trouwens altijd wel een boost :)

Ik heb nu toevallig RIPPED op om me beter te concentreren op het afstuderen, zoals je ziet ben ik nu @ DBB dus het werkt niet helemaal, al typ ik wel heel snel nu :roflol: .

Nee maaruh het werkt zeker wel :). Verschil met RIPPED (290 mg cafeïne) en een (200 mg) cafeïne pil:

- Cafeïne pil klapt er harder in maar ook meer een crash, terwijl RIPPED rustiger op komt en ook minder last van een crash.

Ik heb nu toevallig RIPPED op om me beter te concentreren op het afstuderen, zoals je ziet ben ik nu @ DBB dus het werkt niet helemaal, al typ ik wel heel snel nu :roflol: .

Nee maaruh het werkt zeker wel :). Verschil met RIPPED (290 mg cafeïne) en een (200 mg) cafeïne pil:

- Cafeïne pil klapt er harder in maar ook meer een crash, terwijl RIPPED rustiger op komt en ook minder last van een crash.
Had vorig jaar ook ripped! Ik kreeg daarbij erg het idee dat componenten daarin elkaar tegen werkten.

Zelf ga ik nog het lekkerst op een blik monster energie low carb of gewoon caffeine caps:

https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/cafeine-booster

Bij mij werken caffeine tabs van 200 mg nog steeds het beste, hoger gedoseerd word ik alleen maar misselijk van.
Energy pill van b&f werkt bij mij ook niet goed, word er juist moe en misselijk van. Ik zou gewoon voor caffeine tabs gaan, ook de goedkoopste keuze ;)

Van xtc krijg je ook energie

• Topic Starter Topic Starter
Op de kloontjes na, bedankt voor de reactie's mannen.

Ik heb inderdaad ook cafeine caps hier staan, van 200mg. Verder is dat natuurlijk alleen maar cafeine en verder niets.

Werken die stackers een beetje? (ook al zit er geen efedrine meer in!)

Op de kloontjes na, bedankt voor de reactie's mannen.

Ik heb inderdaad ook cafeine caps hier staan, van 200mg. Verder is dat natuurlijk alleen maar cafeine en verder niets.

Werken die stackers een beetje? (ook al zit er geen efedrine meer in!)
Nee..zit nu aan de hydroxycut van muscletech..doet geen ****! Dexaprine (de gene met DMAA) deed aardig zijn ding.

Wil je werkende fatburners zou ik gaan voor het illegale werk uit de uk (ECY/ECA) of clen

• Topic Starter Topic Starter
Nee..zit nu aan de hydroxycut van muscletech..doet geen ****! Dexaprine (de gene met DMAA) deed aardig zijn ding.

Wil je werkende fatburners zou ik gaan voor het illegale werk uit de uk (ECY/ECA) of clen

Nja, clen is een beetje te heavy, I love my balls too much to do roids ;-)

Terug
Naar boven