Fitness Seller

Enkele ROA vragen...

Ik zou echt uitkijken met op eigen houtje roaccutane te starten. Zoals gezegd krijgt je lever een flinke opdonder en als je waardes als slecht waren heb je straks echt een leverprobleem. En dan ben je echt het haasje. Ik wilde ook starten maar moet effe wachten voordat leverwaardes weer ok zijn. Heb namelijk andere antibiotica gebruikt die ook hun impact hadden. In mijn ogen is antibiotica echt rotzooi maar zag geen andere uitweg.

Dus eerst naar dermatoloog en bloedprikken, zal de arts ook waarschijnlijk verplichten.

succes

Ik ben nu 2 dagen bezig met de kuur en merk al dat ik me enorm brak en moe voel :(. Zou het misschien een goed idee zijn om de roa 's avonds te nemen, zodat de concentratie in mijn bloed overdag wat minder is?

Heb ook de resultaten van mijn bloedproef binnen, een van de leverwaarden zit al op het randje, terwijl ik nog niet eens begonnen was en ik nooit drink.???

Zou het eten van veel eiwitten hier misschien de oorzaak van kunnen zijn?

Je zal waarschijnlijk ook een gerelateerde Uitbraak krijgen na een weekje gebruik.Mijn regime krijg je geen extra acne en helpt 100%.Maar wie niet horen wil moet eerst voelen... en geloof me... ik heb gelijk!.Maar toch succe smet je accutane kuur.Groet,Dr Dolittle.

• Topic Starter Topic Starter
Je zal waarschijnlijk ook een gerelateerde Uitbraak krijgen na een weekje gebruik.Mijn regime krijg je geen extra acne en helpt 100%.Maar wie niet horen wil moet eerst voelen... en geloof me... ik heb gelijk!.Maar toch succe smet je accutane kuur.Groet,Dr Dolittle.
Ik geloof best dat jouw methode misschien werkt, ik ben nu echter al bezig en ga dit dus doorzetten. Als dit werkt en ik er definitief vanaf ben vind ik dit ook een stuk makkelijker dan elke dag allerlei crémes te moeten smeren en levertraan en vitamines te moeten slikken. En dit misschien jarenlang totdat het probleem zichzelf oplost, als dit al zou gebeuren.

Dan kies ik toch voor een half jaartje ROA, stuk goedkoper en de bijwerkingen neem ik er dan graag bij.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Ik zou echt uitkijken met op eigen houtje roaccutane te starten. Zoals gezegd krijgt je lever een flinke opdonder en als je waardes als slecht waren heb je straks echt een leverprobleem. En dan ben je echt het haasje. Ik wilde ook starten maar moet effe wachten voordat leverwaardes weer ok zijn. Heb namelijk andere antibiotica gebruikt die ook hun impact hadden. In mijn ogen is antibiotica echt rotzooi maar zag geen andere uitweg.

Dus eerst naar dermatoloog en bloedprikken, zal de arts ook waarschijnlijk verplichten.

succes
Zoals je in dit topic kan lezen ben ik niet op eigen houtje gestart... Ik ben naar de dokter geweest en deze heeft mij ROA voorgeschreven, alsook onmiddelijk bloed getrokken om de leverwaardes te controleren.
Van de 3 waarden die getest werden was er 1 op het randje, geen ramp dus maar wel iets om in de gaten te houden. De volgende bloedtest staat gepland voor binnen een maand.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 6 nu en enkel af en toe vermoeidheid als bijwerking, nog geen droge huid en droge lippen.

Ik ben wel van plan om volgende week te starten met clenbuterol, om nog even zo veel mogelijk vet te verbranden, voor ik weer begin te bulken...

Zou dit kwaad kunnen icm ROA?
Ik zou denken van niet, misschien alleen wat meer kans op bloedneuzen en hoofdpijn door de hogere bloeddruk...

Terug
Naar boven