AndroidHealthClinic

Enorme Pijn !

pegpeg

Cool Novice
Waardering
1
Hoi alle forum gebruikers, heb een probleempje heb namelijk gisteren een winstrol in mijn schouders gespoten en heb er vandaag nog last heb er echt ni van kunnen slapen de pin was enorm, ik vind dit ni normaal aangezien ik er voor het eerst last van heb iemand enige antwoordt op dit alvast bedankt

greetz

Kan normaal zijn naar Winny.

Over 2 daagjes is 't wel over.

• Topic Starter Topic Starter
dus het is normaal?? maar het is dan alleen voor dit eerste prikje pan dus vanaf het volgende zal het minder zijn??? bedankt voor je reactie..
greetzzzz

Nope, het wordt alleen maar erger! :coolnana:

echt??? begrijp het echt ni de vorige jaren kan ik me ni herinneren dat ik er zoveel last van heb gehad dacht dat het misschien verkeerd gespoten was

greetzzzz

Ik had er alleen last van de eerste dagen..gewoon blijven prikken en de pijn gaat wel weg, is meestal omdat je spier stijf wordt.

grtz

De een kan wel goed tegen stanzolol injects. De ander weer wat minder.

Probeer rustig te injecteren. En niet teveel op 1 plek. Zelf zet ik 1ml zonder moeite en pijn in mijn schouders. Andere plekken kunnen idd wel wat pijnlijk zijn. Biceps eens gedaan en dat was ook niet echt prettig. Maar wel te houden/trainen.

Welk merk injects heb je ?? Misschien zou het mixen met Vit.b12 iets zijn?? ook op waterbasis..

yeah had het.. zoals je natuurlijk in mijn kuurlog hebt gelezen ;) zelf ook na een tren injectie.. vind schouder nog niet echt een prettige plek om te injecteren.. misschien wat tips jongens? pijn was na een dag over trouwens

Waarom is dit topic in godsnaam naar de echt/nep sectie verplaatst???

pegpeg zei:
Hoi alle forum gebruikers, heb een probleempje heb namelijk gisteren een winstrol in mijn schouders gespoten en heb er vandaag nog last heb er echt ni van kunnen slapen de pin was enorm, ik vind dit ni normaal aangezien ik er voor het eerst last van heb iemand enige antwoordt op dit alvast bedankt

greetz

Nee dat is idd niet normaal bro..heb je zambons of een UG produkt?

Grt. Rico

Zambons heb ik, vandaag gaat het al beter maar toch heb er echt last gehad hoor echt ni van junnen slapen.. greetz en bedankt boor jullie reacties..

pegpeg zei:
Zambons heb ik, vandaag gaat het al beter maar toch heb er echt last gehad hoor echt ni van junnen slapen.. greetz en bedankt boor jullie reacties..

Van zambons moet je juist het minste last hebben bro..er zijn heeel veel fake zambons in imloop..welk lotnummer heb je?

grt. Rico

oS014 en S032, en dan S052 cad 11/2007, T054 cad 09/2008 en dan nog T008 cad 3/2008 allemaal vershillende toch ni erg he giteren heb ik weer 1 gespoten en die deed geen pijn wel in de a,nder schouder natuurlijk thanx dutch windmill voor je hulp greetz...
en moest het fake zijn wat nu??mag ik ze dan ni inspuiten?? nog eens bedankt..

Laatst bewerkt:
Okay dan zit het wel goed bro..heb je in ieder geval geen paracetamol geinjecteerd..

Rico

wat een opluchting en wat wil paracetamol dat betekenen greetz and thanx..

arie willem als ik het wist zal ik het ook ni vragen .. maar ja zo slim ben je precies ook niet, wil gewoon wat hulp omdat ik er zo verveeld mee zat en met zo een antwoord sta ik ni ver he! het gaat nu goed dus alvast bedankt voor de hulp

GREETZ

pegpeg zei:
arie willem als ik het wist zal ik het ook ni vragen .. maar ja zo slim ben je precies ook niet, wil gewoon wat hulp omdat ik er zo verveeld mee zat en met zo een antwoord sta ik ni ver he! het gaat nu goed dus alvast bedankt voor de hulp

GREETZ
niet dat mijn zinnen altijd even duidelijk zijn..maar die shit die jij intikt is wel moeilijk te ontcijferen...

Weet je werklijk niet wat paracetamol is?..tik het is in in google...
edit: vooruit dan maar:
http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz32.html

pegpeg zei:

GREETZ

Peg als jij niet weet wat paracetamol is vraag ik mij af wanneer jij uit je ei bent gekropen en als we nu gaan beginnen dat ik niet slim ben dan weet ik er nog wel een paar wan volgens mij bent jij nog te dom om leestekens te gebruiken ;) maar dat geeft niet wat ik ken het probleem ohja trouwens van paracetamol word je beresterk moet je wel stuk of 10 per dag nemen succes gegarandeerd

Ciao, Arie :D

Terug
Naar boven