AndroidHealthClinic

Enough is never... enough

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ipv dat je geen full squats meer doet, Kan je ook zercher squats gaan doen. In het begin zwaar aan je armen maar dat went wel. En je kan diep gaan zonder squatrack

• Topic Starter Topic Starter
Ipv dat je geen full squats meer doet, Kan je ook zercher squats gaan doen. In het begin zwaar aan je armen maar dat went wel. En je kan diep gaan zonder squatrack

ga zometeen als ik benen train ff aan mn begeleider (hij is zelf bber) vragen of hij dit goed vind, hij wou in de eerste instanties dat ik niet van squats deed vanwege het afwezige rack, ben benieuwd dat hij hiervan vind.

voel echt niets voor die oefening en mijn armen doen er pijn van :(
ik meld verder alleen vanaf nu belangrijke en zeer interessante trainingen in dit topic
kus marienusz

lijkt me sterk dat je 160kg aankan ?

nieuwe pr 2x100kg deadlift

filmpje? :p weer bolle rug? :p

tussenstands foto
v83riu.jpg

lats zijn naar voren gebracht, rest ontspanne

bump

Goed bezig je bent vast de meest buffe 14 jarige van je sportschool, en nog nette deads ook;)

gister weer gedeadlift, 1 rep erbij op de 100kg (3x100 nu)

had nog nooit eerder een benen pic gepost, bij deze.
2hq5dkz.jpg

nicee

thx :D

gister catabool, maar morgen weer benen en schouders POMPEN.
Doel is ook vandaag goed te eten natuurlijk, zometeen na het ontbijt ff een "shake" maken met brinta, havermout en veel melk enz, ff een eiwit boost

Net ff voor de spiegel gestaan, gekeken naar mijn fdb (bij deze pose valt het me altijd op of mijn borst gegroeit is, vooral binnenkant wordt erg duidelijk vind ik zelf), viel me op dat m'n borst (vooral binnenkant) weer een beetje gegroeid is, sinds mijn verbeterde voedingsschema groeit alles geleidelijk sneller

NIEUWE DL PR!
3x105kg

kom steeds dichterbij mijn doel!

Gaat erg lekker makker! Hou je nog steeds al je sets/reps/oefeningen/gewicht bij?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven