- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
U srs?6 juli? Nice enige datum dat ik absoluut niet kanhaal mij maar van de lijst arnoldddd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U srs?6 juli? Nice enige datum dat ik absoluut niet kanhaal mij maar van de lijst arnoldddd
Ik zal er maar ineens een nieuw topic maken!
Deze keer trainen, (vr)eten en stappen!!!!
Wanneer? 6 juli
Waar? Utrecht
Mensen die komen
Arnodsi
Bob K
Bob K Gf
Bobby10
Calyptus
crimekillah
Diaephi
Elmo786
isisrufus
ItsMitch
jado
Jeraszi
Johan92
Kixat
Lars035
Lloydatoni
Luchtblazer
M0oo0tje
Marradonna18
MassiveBe
Melonz
NIKKK
pugpower
pump beast
Punjab
Sayer
SkyBlazer
UnknownDBB
Vortexx029
Yoki
ze zijn allemaal weggejaagd vrees is! Missnuke wou eerst komen, maar heeft zich bedacht door al het gehaat.Mybad

Gut.. ik stond ook op de lijst en heb me niet terug getrokken... is alleen afhankelijk van of ik vrij ben...ze zijn allemaal weggejaagd vrees is! Missnuke wou eerst komen, maar heeft zich bedacht door al het gehaat.

gut.. Ik stond ook op de lijst en heb me niet terug getrokken... Is alleen afhankelijk van of ik vrij ben...
En hangt er nog vanaf of dbb Cougar welkom is.![]()

Gut.. ik stond ook op de lijst en heb me niet terug getrokken... is alleen afhankelijk van of ik vrij ben...
en hangt er nog vanaf of DBB oma welkom is.
Ik ben zelf nog nooit in Utrecht geweest, maar sjors heeft als gym 'Newstyle Ambachtsweg' aangeraden en een tijdje geleden zijn deze restaurants aangeraden: restaurant vandaag, mister shi, takumi-ya en ergens bij oude gracht.Zijn er inmiddels al concrete plannen welke gym het word, welk restaurant? ( misschien leuk als mensen hier ideeën droppen voor wat ze graag eten, het zou namelijk leuk zijn als er bijv ergens onbeperkt gegeten kan worden zoals wok, spare-ribs, grill restaurant. Mensen ideeën ??
Ik ben zelf nog nooit in Utrecht geweest, maar sjors heeft als gym 'Newstyle Ambachtsweg' aangeraden en een tijdje geleden zijn deze restaurants aangeraden: restaurant vandaag, mister shi, takumi-ya en ergens bij oude gracht.
Zijn er mensen die toevallig in deze gym trainen? Of uit Utrecht komen en iets kunnen regelen met de eigenaars?
Ik ben zelf nog nooit in Utrecht geweest, maar sjors heeft als gym 'Newstyle Ambachtsweg' aangeraden en een tijdje geleden zijn deze restaurants aangeraden: restaurant vandaag, mister shi, takumi-ya en ergens bij oude gracht.
Zijn er mensen die toevallig in deze gym trainen? Of uit Utrecht komen en iets kunnen regelen met de eigenaars?
Dunno waar ze traint, zo lang het maar goed is! Ze had er een paar opgenoemd maar raadde deze aanSjort traing bij newstyle, anders had ze die niet aangeraden??
Vraag haar en qua restaurant iniedergeval iets dat onbeperkt eten heeft