XXL Nutrition

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Arnodsi kom je helemaal uit belgie naar Utrecht?

Bad news, ik heb een 25-jarig huwelijk feest van een oom en tante op 6 juli vanaf 20:00u, dus het hangt een beetje van de planning van de meet af of ik nog mee kan trainen en eten.

Trainen lukt dan wel toch?

Dat ligt eraan hoe laat we gaan trainen en eten, want naar huis rijden is een uur en naar die bruiloft weer een uur, dus ik moet dan 16u echt al naar huis ofzo.

Hoop zelf eigenlijk dat we al rond 14;00 gaan trainen :o
WEet niet hoe Arnodsi de dagplanning voor zich ziet

Of we gaan 's ochtends trainen (10-11 uur) en 's middags eten (13-14) :cool:
Gruwelijk ik heb nu al honger en ik moet zo nog LB power training doen (that dere 2,8K low day) :o

• Topic Starter Topic Starter
Gym is rond 17uur dicht. Dus het zal inderdaad 14u fzo worden.
(ik heb wel nog geen contact opgenomen met die gym:o)

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 16:45 ----------

Of we gaan 's ochtends trainen (10-11 uur) en 's middags eten (13-14) :cool:
Gruwelijk ik heb nu al honger en ik moet zo nog LB power training doen (that dere 2,8K low day) :o
Er zijn mensen die 's avonds willen stappen. Wat doen die dan ondertussen? :dunno:

Gym is rond 17uur dicht. Dus het zal inderdaad 14u fzo worden.
(ik heb wel nog geen contact opgenomen met die gym:o)

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 16:45 ----------

Er zijn mensen die 's avonds willen stappen. Wat doen die dan ondertussen? :dunno:

Bij Sjors langs voor de gangbang?

mag ik ook onder voorbehoud op de lijst? of is t men only? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Er is een (grote) kans dat het doorgaat in Hilversum ipv Utrecht. Goede gym die eventueel iets langer kan open blijven en vlakbij een all you can waar Trickster het record heeft gevestigd.

Is dit een probleem? Of niet?
Er is een parkeerplaats aan de gym en het station is 2 straten verder

Laatst bewerkt:
Er is een (grote) kans dat het doorgaat in Hilversum ipv Utrecht. Goede gym die eventueel iets langer kan open blijven en vlakbij een all you can waar Trickster het record heeft gevestigd.

Voor mij allemaal goed!

Er is een parkeerplaats aan de gym en het station is 2 straten verder

3s93ov.jpg

De meet word waarschijnlijk mijn laatste trainingsdag voor 2 weken (zomerschool..) dus hilversum maakt me niet uit, alles voor dem gains.

Dat weekend kan ik niet. Volgende keer beter

Succes allemaal. ;)

Terug
Naar boven