XXL Nutrition

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Hey sayer, bedankt voor je mailtje met de uitnodiging maar heb al eerde late wete dat niet kom. zie bijlage

Naamloos.jpg

Alsof dat over een maand niet over is en zo niet benen trainen :p

Moet nu eerst diclofenac omdat de huisarts me nog geen injectie wil geven.. Dan moet ik over 2 weken terug komen "als het nog pijn doet". Toen ik zei dat het over 2 weken echt nog wel pijn zou doen keek ze me alleen raar aan en zei niks.

Alleen benen ga ik niet voor mee, helemaal niet als ik daarna wil gaan stappen nog..

Moet nu eerst diclofenac omdat de huisarts me nog geen injectie wil geven.. Dan moet ik over 2 weken terug komen "als het nog pijn doet". Toen ik zei dat het over 2 weken echt nog wel pijn zou doen keek ze me alleen raar aan en zei niks.

Dus nee, denk het niet..

Kom je voor de gezelligheid :p

Zelfs met lamme arm outlift je mij nog wel :roflol:

Komt er toevallig iemand ergens vanuit arnhem?
Zou ik dan evt. vanuit die omgeving mee kunnen rijden?

hetzelfde geval vanuit rotterdam qua vervoer als wat nikkk stelt, welke rotterdammers gaan er naar de meet?

My bad, excuus.:o

Heb je iets tegen niet-vleeseters dan? :trollface:

Een veganist gaat iets verder dan een niet-vleeseter die ook wel vegetarier genoemd wordt, anyway ligt aan de motivatie erachter.
Mensen die uit empathie voor het dier geen vlees eten zijn gewoon r**ards.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 23:57 ----------

Surprise buttsecks?:eyebrow:

Een veganist gaat iets verder dan een niet-vleeseter die ook wel vegetarier genoemd wordt, anyway ligt aan de motivatie erachter.
Mensen die uit empathie voor het dier geen vlees eten zijn gewoon r**ards.[

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb miss een festivalletje waar ik heen ga, Hilversum is op zich geen probleem maar ik weet dus nog niet 100% zeker of ik mee ga.
Als t hele feest niet doorgaat dan kom ik naar de meet natuurlijk:)

wait, there are going 2 B girls?.............. :eyebrow:

Hsum fine by me ;)

Terug
Naar boven