MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
potje kick/boxen was wel leuk geweest. maar kamp nu met een blessure. Verrekte enkelbanden+scheur.

Dus lijkt kick/boxen mij niet zo heel verstandig:p

Met de huidige lijst mensen lijkt het al vrij druk te worden :grinny:
Ik ken hier alleen vrijwel niemand behalve Scoobz0r een beetje van z'n log, zo kom ik ook bij deze thread uit.. Misschien over een aantal jaren.. :p

Trouwens hoe doen degene dat die met de trein komen en daarna nog gaan stappen? Tas met kleding mee de Bar/tent in?

InB4 zuipen in Gorillawear tanktop :D

Wie weet kom ik ook wel ff kieken. (mits ik niets anders op de agenda heb staat voor die avond)
Er is ook een ring? Moet ik me gear meenemen?

'Gear' ligt er al :) Lache als je komt!

Trouwens hoe doen degene dat die met de trein komen en daarna nog gaan stappen? Tas met kleding mee de Bar/tent in?

InB4 zuipen in Gorillawear tanktop :D

Tas/kleding kan bij mij wel thuis gelegd worden. Ik woon 2 minuten van de gym af en het uitgaansgebied.

Voor mij nog steeds een 'maybe'. Heb de menukaart in ieder geval al bekeken, krijg er nu al honger van :D

Idd.. 1.85 is verplicht komen ;)

Jouw woorden :D

Haha, rare logica heb jij :p een groep benoemen wil niet zeggen dat je een andere willekeurige groep daarmee uitsluit. Althans niet in dit geval..

Haha ja ik ben een beetje afhankelijk van of mijn dagelijks vervoer tegen die tijd al terug is van reparatie en wat andere dingen.. Maar desnoods leen ik wel een auto of met het OV ;)

ik ga ook OV, doortrekken tot de eerste trein terug gaat dan maar

zelf rijden = niet drinken = saai

heb wat alcohol nodig om al die chicks te regelen :D

Terug
Naar boven