- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
No homoJa idd, dus vandaar dat ik plaats hebzit enkel met Arno atm
srs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No homoJa idd, dus vandaar dat ik plaats hebzit enkel met Arno atm

Scoobz, ik kom denk ik alleen ff trainen! 90% zeker
Even beesten en die spieren flexen![]()
Waar kom je vandaan?Scoobz, ik kom denk ik alleen ff trainen! 90% zeker
Even beesten en die spieren flexen![]()

Waarom enkel trainen?
Het je schrik dat er een paar ecto's meer kunnen eten?![]()

Had ik al verteld dat ik niet kwam ? Maar zou graag zien dat het gewoon doorgaat, dan maar zonder mij.
Ik zou graag zien dat jullie het eens zonder mij kunnen. Er komt toch een tijd dat ik jullie moet loslaten natuurlijk.
Ik kan jullie de vis wel blijven brengen, maar ik kan jullie ook leren vissen !
Kan niet komen 6 juli. Hele dag aanwezig zijn in de gym. Met muziek bezig en stuk in elkaar zetten.
Daarnaast mag ik ook nog es niets eten.
Hoop zeker na de wedstrijd eens op een meet te komen.
Srry marieke.... maar met die guns van jou kun je de mannen alleen ook wel aan![]()

Wat is er nu belangrijker dan DBB?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Kan niet komen 6 juli. Hele dag aanwezig zijn in de gym. Met muziek bezig en stuk in elkaar zetten.
Daarnaast mag ik ook nog es niets eten.
Hoop zeker na de wedstrijd eens op een meet te komen.
Srry marieke.... maar met die guns van jou kun je de mannen alleen ook wel aan![]()

Dan zal ik in het tegenovergestelde hoekje huilen met een glaasje chocomelk lightdeze meet wordt zowiezo epic, en als er niemand komt ga ik autistisch met een glaasje chocomel in een hoekje huilen
We zijn zeker al met 3deze meet wordt zowiezo epic, en als er niemand komt ga ik autistisch met een glaasje chocomel in een hoekje huilen