MuscleMeat

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Ahhhh hoeveel kost dat dan?

Had ik al verteld dat ik niet kwam ? Maar zou graag zien dat het gewoon doorgaat, dan maar zonder mij.

Ik zou graag zien dat jullie het eens zonder mij kunnen. Er komt toch een tijd dat ik jullie moet loslaten natuurlijk.

Ik kan jullie de vis wel blijven brengen, maar ik kan jullie ook leren vissen !

Je stelt me teleur...

maar dan ook echt ENORM teleur...

Kan niet komen 6 juli. Hele dag aanwezig zijn in de gym. Met muziek bezig en stuk in elkaar zetten.
Daarnaast mag ik ook nog es niets eten.

Hoop zeker na de wedstrijd eens op een meet te komen.

Srry marieke.... maar met die guns van jou kun je de mannen alleen ook wel aan;)

deze meet wordt zowiezo epic, en als er niemand komt ga ik autistisch met een glaasje chocomel in een hoekje huilen

Kan niet komen 6 juli. Hele dag aanwezig zijn in de gym. Met muziek bezig en stuk in elkaar zetten.

Srry marieke.... maar met die guns van jou kun je de mannen alleen ook wel aan;)

neeeeeeeee!!! :eek::treuren::treuren::treuren:

sobbing.gif

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er nu belangrijker dan DBB? :scratch:

not srs
semi srs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan zullen we maar met 2 eens moeten meeten he :cool:

deze meet wordt zowiezo epic, en als er niemand komt ga ik autistisch met een glaasje chocomel in een hoekje huilen
Dan zal ik in het tegenovergestelde hoekje huilen met een glaasje chocomelk light

HEY!! ik kom ook zeker weten :mad:

Ik word gewoon vergeten, tnx DBB. Is dit de leven ? :(

Terug
Naar boven