Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
OH trouwens, voor het stappen. Waar gaat iedereen zijn sporttas heen brengen??

En na afloop trainen zeker bij gym gezamenlijk douchen en opmaken voor stappen?

Dat is idd een goede vraag aangezien er velen aardig lang reizen dus niet zonder spullen/gears komen

Als iedereen die op de lijst staat komt wordt het denk ik de grootste meet in DBB history.:D

Misschien 's avonds ff utrecht checken dan.

Ik ben er wss ook bij, alleen weet ik nog niet 100% zeker of ik dan kan, zet me maar op de misschien lijst.

• Topic Starter Topic Starter
OH trouwens, voor het stappen. Waar gaat iedereen zijn sporttas heen brengen??

En na afloop trainen zeker bij gym gezamenlijk douchen en opmaken voor stappen?
Het kan zijn dat de Belgen ergens gaan overnachten in een Hostel oid. En anders je materiaal in een auto leggen? :dunno:

****, hopelijk is het geen 6 juli, dan is er ook wish outdoor met een meet van hier.

Ik ben er wss ook bij, alleen weet ik nog niet 100% zeker of ik dan kan, zet me maar op de misschien lijst.

People don't forget.

350vw54.jpg

Ah Marcel3000 en ik komen.

Niet echt meer behoefte aan..

gezelligheid hier is bar ver te zoeken laatste tijd :)

Gezelligheid "maak" je.

En ondanks dat ik niet kom (dankzij al die mensen die me middels PM's duidelijk hebben gemaakt mij er niet bij te willen hebben, wat ik donders goed snap ook) zijn er genoeg mensen die imo gezellig zijn. (hier althans)

Gezelligheid "maak" je.

En ondanks dat ik niet kom (dankzij al die mensen die me middels PM's duidelijk hebben gemaakt mij er niet bij te willen hebben, wat ik donders goed snap ook) zijn er genoeg mensen die imo gezellig zijn. (hier althans)

Lol, hebben ze je serieus een pm gestuurd? :roflol:

Terug
Naar boven