Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Arnaud, welke dag het word maakt niet uit. Maar hoelaat en waar ontmoeten we elkaar? En zit die sportschool vlakbij station ofzo? En het belangrijkste, waar kan je heen te eten met +50 personen? :roflol:

Arnaud, welke dag het word maakt niet uit. Maar hoelaat en waar ontmoeten we elkaar? En zit die sportschool vlakbij station ofzo? En het belangrijkste, waar kan je heen te eten met +50 personen? :roflol:

Als je je gedraagt wil ik je daar wel op het station komen halen, ook weer terug afzetten :P

Johann en ik reizen samen dus krijg je mij er ook wel gelijk bij :trollface:

ben trouwens wel vaker in utrecht geweest dus met ov moet goed komen.

Ja wij gaan samen bro!! Hahaha :roflol:

Oke nice bro, ik ben 1 keer in utrecht geweest.. Ik ken alleen het winkelcentrum :o

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 19:08 ----------

Prima kerel, als je maar geen vieze eiwit-scheten in me auto laat vind ik het prima :D

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dunno man! Eerst datum, dan locaties! ;)

Inbe4 hoog hollandse accenten en mij niet kunnen verstaan :D

Heeft er iemand eigenlijk behoefte om mij te zien ?

Heren, ik ben laatst met 15 man gaan trainen in utrecht bij http://www.allinnfitness.nl/index.php?section=18 staat wat verouderd maar genoeg materiaal, lopen behoorlijk veel hardcore bovenlichamen langs.
had een deal gemaakt met de eigenaar en deze zei bel de volgende keer even dan kunnen we wat beters regelen, ik zou dus als ik jullie was eens kijken of jullie het wat vinden, anders kost het 10 euro pp maar wij mochten nu met 15 man voor 100 euro.
hij zei dat als ik gebeld had hij ook bv de bokszakken etc had kunnen regelen.

Daarna zijn we voor 27,50 10 minuten verderop onbeperkt gaan wokken.(wok de mallejan)

Wellicht hebben jullie er wat aan.
have fun.

Terug
Naar boven