Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Net terug uit Hilversum bedankt boys voor deze gezellige dag

Ook net thuis, was top geregeld bro 's lekker trainen met goede sound en voor het eerst aan de sushi.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Oja veel plezier straks in g-spot brah 's :D

Laatst bewerkt:
Erg leuke meeting inderdaad!

Was leuk om ff te trainen, eindelijk eens wat gezichten gezien die schuil gaan achter de nicknames. Het eten was prima te doen, enorm gelachen tussen de maaltijden door. En toen zat ik alweer in de trein richting huis met een 4kg doos Muscle Meat, mensen keken me aan alsof ik een verdacht pakketje bij mij had :roflol:

Goed geregeld in ieder geval (zowel gym, eten en cadeau's), dus zeker voor herhaling vatbaar!

Was leuk om ff te trainen, eindelijk eens wat gezichten gezien die schuil gaan achter de nicknames. Het eten was prima te doen, enorm gelachen tussen de maaltijden door. En toen zat ik alweer in de trein richting huis met een 4kg doos Muscle Meat, mensen keken me aan alsof ik een verdacht pakketje bij mij had :roflol:

Goed geregeld in ieder geval (zowel gym, eten en cadeau's), dus zeker voor herhaling vatbaar!

Bij mij dachten ze ook al wtf doet die jongen met zon doos :roflol:

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 23:19 ----------

Heeft iemand mischien de nummer van NIKK of de andere die ons zouden ophalen in tiel?

Ik weet niet welke trein jij had gepakt?
Ik ben drie keer rondgelopen op Arnhem cs om 12.30 en had jou niet gezien? ???

Bij mij dachten ze ook al wtf doet die jongen met zon doos :roflol:

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 23:19 ----------

Ik weet niet welke trein jij had gepakt?
Ik ben drie keer rondgelopen op Arnhem cs om 12.30 en had jou niet gezien? ???
Ik had je een pm gestuurd , sinds ik een uur te vroeg was zou ik in tiel wachten en op je wachten omdat we hadden afgesproken om kwart over 1 in Tiel te zijn , heb daar van 1 tot 3 gewacht.
We zouden daar toch opgehaald worden om half 2?

Ik had je een pm gestuurd , sinds ik een uur te vroeg was zou ik in tiel wachten en op je wachten omdat we hadden afgesproken om kwart over 1 in Tiel te zijn , heb daar van 1 tot 3 gewacht.
We zouden daar toch opgehaald worden om half 2?

Mesut en ThePretender hebben mij opgepikt in Tiel station om 13.13 uur.???
Heb jij mij niet gezien? Lichtblauwe polo met zwarte sporttas??

Mesut en ThePretender hebben mij opgepikt in Tiel station om 13.13 uur.???
Heb jij mij niet gezien? Lichtblauwe polo met zwarte sporttas??
what the fk?

EDIT: Ik trek een zwart vest aan met een blauwe rits, en natuurlijk en sporttas bij.
Ik zal je vanzelf wel zien

Ik zoch naar iemand met een vest dus.

what the fk?

EDIT: Ik trek een zwart vest aan met een blauwe rits, en natuurlijk en sporttas bij.
Ik zal je vanzelf wel zien

Ik zoch naar iemand met een vest dus.

Ja, wist niet dat het zon lekker weer werd. :o
Maar ik had je nog mijn nummer in PM gezet. Had mij anders gebeld..

Ja, wist niet dat het zon lekker weer werd. :o
Maar ik had je nog mijn nummer in PM gezet. Had mij anders gebeld..
Ik had alle pms verwijderd van de 1ste page behalve die laatste van jou voor de quote , maar bleek dat je een nieuw onderwerp had gemaakt dus de quote is verloren gegaan , dit omdat mijn inbox vol was.

Hoe kon je me missen, ik stond met me gasp aan met sportas in handen naast het station te wachten , vanaf welke kant kwamen die andere gasten dan ? en stonden die ook te wachten?
fk man ben gewoon 6 uur zitten reizen plus 20 euro kwijt , gewoon bizar dat we elkaar zo mis liepen..

Ik had alle pms verwijderd van de 1ste page behalve die laatste van jou voor de quote , maar bleek dat je een nieuw onderwerp had gemaakt dus de quote is verloren gegaan , dit omdat mijn inbox vol was.

Hoe kon je me missen, ik stond met me gasp aan met sportas in handen naast het station te wachten , vanaf welke kant kwamen die andere gasten dan ? en stonden die ook te wachten?
fk man ben gewoon 6 uur zitten reizen plus 20 euro kwijt , gewoon bizar dat we elkaar zo mis liepen..

Stonden gewoon op het stationsplein te wachten op mij.
Een oude volkswagen polo :S.

Eind goed al goed dus

Ik verwachte bij de parkeerplaatsen naast het station.
Ik stond naast het pad van het perron , maarja het zal wel.

En daarom dus altijd belangrijk om er zeker van te zijn dat je elkaars nummer hebt. Dan was dit niet gebeurd, achja er komt nog een volgende meet.

Ondertussen wat sushi
2wnb91z.jpg

2e5s1ed.jpg

Was lachen! Tijd voor kwark en slaap. Heb wel honger na al die sushi ..

Was superrrr morgen mijn verslag met alle foto's. Aantal mensen zijn nog uit in Hilversum, mijn ogen trokken het helaas niet meer. Kwark whey slapen!

Laatst bewerkt:
Was echt top, vond jammer dat ik wel laat was met training, daardoor weinig mensen gesproken :(
Maar voor de rest allemaal op en top geregeld en zo te zien was de sushi ook uitstekend!! ;)

volgende keer ben ik er hopelijk ook bij

Super geregeld en heel erg gezellig!
Thanx guys (and girls)

Terug
Naar boven