Fitness Seller

Epic meet part II*

Peiling Peiling Welke datum?

• Totaal stemmers
    61
Mooie lijst, niemand die ik echter ken. :D

De eerste DBB meet was aan de Kralingse plas in Rotterdam. Met DW en Dani t eten regelen (BBQ), ome Testo die perse zijn baco uit een glas ipv plastic bekertje moest drinken, DBC&Hertje die aan de verkeerde kant van de plan stonden, ErikR met zijn eigen BBQ en 3XL die ook nog kwam buurten.

"Vroegah..."

De eerste DBB meet was aan de Kralingse plas in Rotterdam. Met DW en Dani t eten regelen (BBQ), ome Testo die perse zijn baco uit een glas ipv plastic bekertje moest drinken, DBC&Hertje die aan de verkeerde kant van de plan stonden, ErikR met zijn eigen BBQ en 3XL die ook nog kwam buurten.

"Vroegah..."
Mirin Eric en 3XL in real life mogen beschouwen.
Waren ze net zo knap en gespierd als de mythes doen geloven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Ik wil dat de dames willen dat ik kom dan kom ik pas anders kom ik niet hor

:S
En als ik het nu heel lief vraag?
embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif

kom je nu mee :rolleyes: kijken of ik dat ergens kan pinnen dan morgen..:o
sorry :o

"Vroegah..."
Ik neem aan dat jij/jullie morgen ook komen zodat je al die (wilde) verhalen kan vertellen? :eek:

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat jij/jullie morgen ook komen zodat je al die (wilde) verhalen kan vertellen? :eek:

Morgen andere plannen, besides dat was 10 jaar geleden ofzo.

De meesten van toen zijn niet meer online hier. DBB is nu zoveel groter ook, je 'kent' bijna niemand meer (voor zover dat kan via een forum).

• #1.171
Ze kan ook op een andere manier betalen :eyebrow:

met een pot whey fzo :dunno:

ik heb alleen briefjes van 50 en 100 thuis liggen, is dat een probleem met betalen denk je?

Je kan ook 1 voor 1 pinnen bij de sumo. Alleen 4 euro is wel handig die je tijdens het inlopen van de gym kan neerleggen.

• #1.176
Ga ervoor een pak kauwgom of chocomelk fzo kopen? Heb ik daarnet ook gedaan

Ga ervoor een pak kauwgom of chocomelk fzo kopen? Heb ik daarnet ook gedaan

goed idee :)

Neem aan dat een supermarkt daar ook vlakbij zit @Scooby? :)

ach en we moeten toch een halfuur wachten dan ren ik wel ff op en neer terwijl jullie daar awkward staan te wezen ;):D

Terug
Naar boven