MuscleMeat

Sticky Dieren Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ze de beelden niet hebben laten zien van de actuele aanval. Ik zou het wel gecheckt hebben.

Ik weet uit respect voor de nabestaanden dat ze het niet gedaan hebben. Maar toch. :o

Dit, wil ook wel zien hoe hij decapitated enzo word (of hoe hij dat ook noemde)
 
Jammer dat ze de beelden niet hebben laten zien van de actuele aanval. Ik zou het wel gecheckt hebben.

Ik weet uit respect voor de nabestaanden dat ze het niet gedaan hebben. Maar toch. :o

Ik Had de docu een paar jaar terug gezien, hij bleek dus door een onbekende beer opgegeten te zijn, waarschijnlijk uit wanhoop aangezien het een redelijk oude/zwakke beer was, ook bleef hij door eten toen ze hem met de helikopter weg probeerde te jagen. Hij had dus blijkbaar een lange tijd niks gegeten.
 
Damn, je zou die lijken maar moeten bergen :eek:
 
Jammer dat ze de beelden niet hebben laten zien van de actuele aanval. Ik zou het wel gecheckt hebben.

Ik weet uit respect voor de nabestaanden dat ze het niet gedaan hebben. Maar toch. :o

Weet niet zeker, maar ik dacht dat er geen beelden van waren maar alleen een geluidsopname? Het was volgens mij zo dat de camera wel draaide maar de beschermdop nog op de lens zat of zoiets. Die opname wilden ze niet laten horen uit respect voor de nabestaanden idd.

Edit, even gewikipediaat en zijn inderdaad alleen geluidsopnamen van, vanwege die beschermdop op de lens. Die zijn in het bezit van een vriendin van hem en worden niet openbaar gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
OMFg, is na 20 seconden dat zn hard die door de lucht vliegt?
Dat lijkt me wel echt een ziek pijnlijke dood vriend :o
 
Dat dacht ik eerst ook maar dat is een flesje drinken wat iemand naar de beer gooide:o
 
Link dood
 
Laatst bewerkt:
OMFg, is na 20 seconden dat zn hard die door de lucht vliegt?
Dat lijkt me wel echt een ziek pijnlijke dood vriend :o

Dat dacht ik ook eerst.. Ik zag in comments dat het een cola fles was. :p
 
Grootste piranha.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jeremy-Wade-21-550x369.jpg


Grootste spin

piotr_naskrec_goliath_bird_eating_spider.jpg


Best wel grote slang

mqdefault.jpg



Grootste vis ooit geleefd (duiker links)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Grootste haai ooit geleefd op ingeschatte grootte

131340910_1bd292c807_o.jpg


Had net meer maar mijn pc liep vast :sad:

Ik krijg al kriebels van alleen de foto van die spin
 
Die foto's van die mega vis en haai zijn echt indrukwekkend. De zee zit vol met epische dieren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tibetaanse Mastiff.
 
Back
Naar boven