AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t3 gebruik ik nog niet en insuline ook niet. Ik prik nu elke ochtend als ik wakker word 5 iu gh in me been en na 45 min eten.
Ik ga morgen me huisarts bellen ga gewoon via me huisarts doen. 3 uur voor bloedprikken 10 iu zetten.
ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben de rips maar intramusculair gaan zetten. Ik werd niet goed van de rode vlekken en onderhuidse bobbels. Sinds ik IM zet, is er niks meer aan de hand. ik heb zelf nog rode vlekken op mijn buik van een week geleden, die nog niet helemaal zijn weggetrokken.
Let op: dit is puur persoonlijk. Ik heb zowel met Bac. Water as NaCl geprikt en met beide krijg ik rode vlekken. Anderen kunnen er heel anders op reageren.
Volgende kit wordt HG. Alleen een goede source vinden nog![]()
ik prik gewoon met insuline naald in me been makkelijker kan het niet, ik ga vandaag me huisarts bellen ik hou jullie op de hoogte
ben echt benieuwd of de rips nou echt zo goed zijn.
komt wel in lijstje voor met voorkomende bijwerkingen.jongens vanochtend gen gh zet zit nu op werk. Rond half 9 kreeg ik een aanval. Soort van hypo voelde me licht in me hoofd zweten benauwdheid alsof ik zo kon flauwvallen heb in kantine meteen wat balisto en snicker gehaald nu gaat het een beetje goed maar nog niet helemaal.
kan gh hypo veroorzaken? Voel me echt heel beroerd
jongens vanochtend gen gh zet zit nu op werk. Rond half 9 kreeg ik een aanval. Soort van hypo voelde me licht in me hoofd zweten benauwdheid alsof ik zo kon flauwvallen heb in kantine meteen wat balisto en snicker gehaald nu gaat het een beetje goed maar nog niet helemaal.
kan gh hypo veroorzaken? Voel me echt heel beroerd
als dit weer gebeurt moet ik dan meteen suikers nemen zoals chocolade en dextrose of normaal goede c arbs ete?