MuscleMeat

Ervaringen met HGH.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is jullie patroon van inname?

Zeker ivm T3 en insuline hoe combineren jullie?

t3 gebruik ik nog niet en insuline ook niet. Ik prik nu elke ochtend als ik wakker word 5 iu gh in me been en na 45 min eten.

Ik ga morgen me huisarts bellen ga gewoon via me huisarts doen. 3 uur voor bloedprikken 10 iu zetten.

ik hou jullie op de hoogte.

en dan test je rips toch?

hij zit op de rips ja. Ben héééééél benieuwd.

t3 gebruik ik nog niet en insuline ook niet. Ik prik nu elke ochtend als ik wakker word 5 iu gh in me been en na 45 min eten.

Ik ga morgen me huisarts bellen ga gewoon via me huisarts doen. 3 uur voor bloedprikken 10 iu zetten.

ik hou jullie op de hoogte.

Ja 3 tot 4uur is perfect! Hopelijk reageer't je dokter gewoon. Koste my 2 huisartsen tot ik een openstaande huisarts vond.

Wordt tijd dat er in Nederland wat duidelijkheid komt. Weten of je geld niet weg gooit is erg belangrijk. Ipv altijd maar te gissen.

Hou ons op de hoogte dan weet ik welke ik zelf ga testen alley of Rips over paar weken .

Ik ben de rips maar intramusculair gaan zetten. Ik werd niet goed van de rode vlekken en onderhuidse bobbels. Sinds ik IM zet, is er niks meer aan de hand. ik heb zelf nog rode vlekken op mijn buik van een week geleden, die nog niet helemaal zijn weggetrokken.

Let op: dit is puur persoonlijk. Ik heb zowel met Bac. Water as NaCl geprikt en met beide krijg ik rode vlekken. Anderen kunnen er heel anders op reageren.

Volgende kit wordt HG. Alleen een goede source vinden nog ;)

Ik ben de rips maar intramusculair gaan zetten. Ik werd niet goed van de rode vlekken en onderhuidse bobbels. Sinds ik IM zet, is er niks meer aan de hand. ik heb zelf nog rode vlekken op mijn buik van een week geleden, die nog niet helemaal zijn weggetrokken.

Let op: dit is puur persoonlijk. Ik heb zowel met Bac. Water as NaCl geprikt en met beide krijg ik rode vlekken. Anderen kunnen er heel anders op reageren.

Volgende kit wordt HG. Alleen een goede source vinden nog ;)

Ik had het zelfde met GHRP en mijn vriendin nog erger. Mt2 had ze juist nergens last van. Ik denk dat het meer ligt aan de stoffen die er in zitten. Maar im is natuurlijk ook prima.

HG is in verhouding veel te duur. Als het maar half potent is ,is generic al veel beter keuze. Ook is het mogelijk dat het niet goed opgeslagen word en dan ben je nog veder van huis. Maar goed, daarom test je gear en deel het mensen.....

Meeste gevorderde gebruiken dan ook een combi als budget het toelaat. Let wel op merk van hg wat veel word als enge faked net als hg aas jammer genoeg.

Suc6

ik prik gewoon met insuline naald in me been makkelijker kan het niet, ik ga vandaag me huisarts bellen ik hou jullie op de hoogte

ben echt benieuwd of de rips nou echt zo goed zijn.

ik prik gewoon met insuline naald in me been makkelijker kan het niet, ik ga vandaag me huisarts bellen ik hou jullie op de hoogte

ben echt benieuwd of de rips nou echt zo goed zijn.

Volgens mij is iedereen erg benieuwd naar de uitslag!

Rips waren ooit erg goed....

In het verleden behaalde resultaten..

Laten we de testresult afwachten, ik ben ook erg benieuwd. Vooralsnog nog steeds geen reden gezien om over te stappen van alley op rips :)

jongens vanochtend gen gh zet zit nu op werk. Rond half 9 kreeg ik een aanval. Soort van hypo voelde me licht in me hoofd zweten benauwdheid alsof ik zo kon flauwvallen heb in kantine meteen wat balisto en snicker gehaald nu gaat het een beetje goed maar nog niet helemaal.

kan gh hypo veroorzaken? Voel me echt heel beroerd

jongens vanochtend gen gh zet zit nu op werk. Rond half 9 kreeg ik een aanval. Soort van hypo voelde me licht in me hoofd zweten benauwdheid alsof ik zo kon flauwvallen heb in kantine meteen wat balisto en snicker gehaald nu gaat het een beetje goed maar nog niet helemaal.

komt wel in lijstje voor met voorkomende bijwerkingen.
Zie http://www.genotropin.com/genotropin-side-effects. en klik de tablad.

maar met 10 iu kan je dat toch verwachten? De vraag is hoe kom je van je beroerde situatie af. een belletje naar huisarts moet kunnen.

Hij zegt juist dat hij vanochtend GEEN GH heeft gezet.. Ik heb in het begin ook wel epic last gehad van sugardips, helemaal in combinatie met tren. Maar dat stabiliseert redelijk met de tijd. Gewoon zodra je het voelt aankomen beginnen met vreten.

Heb meer last met igf van dit gevoel.

Is gen nou geen of geno?

bedoelde geen gh gezet

als dit weer gebeurt moet ik dan meteen suikers nemen zoals chocolade en dextrose of normaal goede c arbs ete?

Een snickers eten.

Hypo van hgh heb ik ook gehad man, vet kut. Had niet gelijk door wat er aan de hand was.

nou suikers helpen niet had ik gevoel. Ik heb nu nog steeds een heel naar beroerd gevoel. Net 120 gram havermout in de blender gedaan met 3 scheppen whey en druiven gegeten,

Ik gazo me bedje in en hoop dat ik me morgen beter voel .

Terug
Naar boven