XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

oke morgen dan maar 3 iu zetten voor komende 2 weken. Wil niet te hoog meteen doen omdat dit me 1e gh cycle is.

Wanneeer moet ik trouwens t3 erbij laten lopen op 25/50 mcg per dag?

Het heeft te maken met je insulinegevoeligheid. Het fijne weet ik er ook niet van :)

ik kreeg pas geleden het volgende te horen:
De interactie tussen insuline en groeihormoon is beperkt: het aanbod van koolhydraten prevaleert altijd als stimulus voor insulineproductie en deze respons is niet meer of minder na een injectie met groeihormonen.

Ook goed om te weten :
Je eigen groeihormoonproductie is overigens door de negatieve feedbackloop van groeihormoon op de hypofyse volledig uitgeschakeld.

top ik twijfel of ik hem hele week op 1.5 moet houden of gewoon dagelijks 3 iu moet neme komende3 weken en daarna uppen naar 5iu ..

wat is jullie advies?

Ik ben vandaag achtergekomen dat toediening buitenaf zorgt voor afsluiting van je eigen productie.
gezonde volwassenen mannen produceren over het gehele dag gemiddeld 388 microgram. dus iets meer dan 1 iu per dag. adolescenten(18 - 22 jaar) 700 micro gr. dus iets meer dan 2iu.
Volgens mij ben je aan het vervangen van je eigen productie.

Ben ook zelf met 1 iu begonnen( 2 weken geleden). vanaf vandaag 2 iu en gauw naar 2,5.

dus als je zelf gh toedient is je eigen productie plat? wat als je stopt met gh?

dus als je zelf gh toedient is je eigen productie plat? wat als je stopt met gh?
Als je stopt met hgh, dan daalt ook je igf-1 spiegel. wat een trigger hoort te zijn om zelf weer te produceren.
Fijne weet ik niet van. Maar in ieder geval tot nu nooit gehoort dat er een nakuur bestaat na HGH therapy.

moet ik nu al beginnen met t3?

Moeten is een groot woord.. Waarom heb je je niet even ingelezen eerst over het hoe en wat rondom GH?

• Like
Waarderingen: Boca
heb ik wel gedaan maar omdat t3 niet persee nodig is

Ik zou altijd t3/4 naast gh meepakken. Hoeft niet direct vanaf het begin, maar zou er ook geen maanden mee wachten :)

nou dit is me 3e dag met gh, ben ongeveer 2 kilo aangekomen (vocht).

Wat ik merk is dat ik sinds 2 dagen enorm veel de dik heb, duurt hele dag door stopt af en toe en komt weer terug.

komt dit jullie bekend voor?

Enorm veel dik heb?

sorry bedoelde de hik

gelukkig is het over, sinds gister en vandaag geen hik gehad.

Zit nu op 4iu ed rips, pomps tijdens training is echt out of this world.

Me gezicht is wel enorm opgeblazen (moon face).

Idee om aromasin te gebruiken?

Zelf zou ik niet aromasin nemen.

Weet niet wat je voor aas gebruikt...

test c 500 mg en tren e 500 mg

en waarom niet aromasin?

ben sinds gister begonnen met proviron @ 100 mg per dag

Terug
Naar boven