XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

nope geen insuline misschien later

nope geen insuline misschien later

Ik ben aan het bridge maar als ik ga bulken dan ga ik wel insuline nemen ivm maximaal gebruik van hgh. Insuline is niet gevaarlijk als je het goed doet en voor de prijs hoef je het ook niet te laten...

http://www.musclechemistry.com/uplo...12-ultimate-insulin-protocol-mike-arnold.html

Check deze link eens en er is een geüpdate protocol beschikbaar. Maar.dit is de basis war hij dan ook naar.refereert.

Besafe!

oke thx zal het eens doornemen.
Net 5iu rips gezet, moet eerlijk zeggen dat ik weinig sides heb (krampen, gevoelloos handen etc) ga komende kitje die van alley eens proberen om te vergelijken.

Welke gh gebruiken jullie op het moment?

oke thx zal het eens doornemen.
Net 5iu rips gezet, moet eerlijk zeggen dat ik weinig sides heb (krampen, gevoelloos handen etc) ga komende kitje die van alley eens proberen om te vergelijken.

Welke gh gebruiken jullie op het moment?

Ik gebruik the greys ui't buitenland en heb net van weekend kits bestelt. Over 2 weken ga ik misschien eens de Rips proberen. Maar ga dan wel gelijk een bloedtest doen. 40euro ofzo. Als meer mensen dit zouden doen kan je Rips en alley beter beoordelen . Ook of het constant is.

Ik denk niet dat je hgh op sides moet beoordelen . Zelf heb ik op 2iu spierkrampen en beter slaap. Als ik ga bulken neem ik wel insuline voor maximale gains. Ik zou ook 5iu spliten

Maar goed als je 100% zeker wil zijn moet je bloedtest doen. Nu je op Rips zit kan je nog kit gebruiken en igf laten testen om dat je dit al tijdje gebruikt. Hgh kan je natuurlijk ook laten testen maar moet je wel timen. Dus als je alley neemt zou ik zelf hgh test doen.. Dan weet je het zeker ipv sides te vergelijken. Ieder lichaam reageert anders dus zou dit zelf doen.

ik gebruik niet een tijdje ben pas paar dagen mee begonnnen.
Hoe kan ik beste teste?

ik gebruik niet een tijdje ben pas paar dagen mee begonnnen.
Hoe kan ik beste teste?

Als je net ben begonnen dan kan je liever gewoon hgh test doen 3-4 uur na injectie van ongeveer 5iu tot 10iu.

Igf heeft tijd nodig om op te bouwen dus als je dan zou switchen dan kan het zijn dat het nog hoog is van eerder hgh.

Je kan particulier een test doen of met je huisarts. Ik ga over paar weken via huisarts doen hij weet alles van mij.

waarom staan die gh vials onder vacuum?

waarom staan die gh vials onder vacuum?

Haha grappig vraag...
Weet daar het fijne niet van.

Ik ga er vanuit dat dit me hygiëne te maken heeft en houdbaarheid ..Als je opzoekt hoe ze hgh maken dan lees je dat dit altijd gebeurt.

Laat ik het zo zeggen, als dit niet zo is zou ik me zoiezo zorgen maken of het wel legit is . Ook voor reconstructie van je hgh is dit handig. Het water wordt vanzelf in de vial getrokken en langzaam zodat de hgh niet beschadigt wordt.

@BarbellManiak

Ben je van plan een test te doen?
Kan behoorlijk geld schelen ipv te switchen..ook kan je dan mss naar je source en dit voorleggen..

ik wil best een test doen, heb je idee waar ik moet beginnen? via me huisarts wil ik het niet doen

Oké je hebt 2 sites waar je dit kan doen hangt beetje af waar je woont. De 1 moet je bellen voor hgh of igf test en andere kan je hem selecteren maar dan moet je in buurt van midden van land wonen.

Anders is testjebloed.nl makkelijkst voor mij die wel even bellen is volgens mij 39euro .

ik zie op dat site geen test voor gh staan?

ik zie op dat site geen test voor gh staan?

Zoals ik zei die andere site die ik je gaf moet je bellen en dan regelen ze dat. Je moet het dan in opmerking zetten van je bestelling. Je krijgt dan de gegevens thuisgestuurd. Voor dat je dan betaald kan je kijken op je kart voor de starr of alles klopt .

Nee, dat dan weer niet :roflol:

3:15 tot 3:30u voor het bloedprikken 10iu GH zetten geloof ik.

heb je zelf ervaring hiermee?
ga gh test bestellen dan weet ik hoe de rips zijn, zit er nu een kleine week erop

Ik heb zelf wel bloedtest gedaan via die site ja.

Het is de goedkoopste oplossing om te weten of je hgh real is. Mijn blue tops komt vrijdag... die ga ik ook testen. Maar dat zijn geen Rips. Over 2 weken ga ik mss kitje kopen om te testen. Vakantie geld is dan binnen. (Lol)

Ik had net besteld voor ik een interessant aanbod kreeg van een source voor de Rips. Dus heb wat te veel geld rondzwerven op moment. Ben benieuwd als je gaat testen hou me op de hoogte.

5iu zou genoeg moeten zijn . Voor test hier simpele uitleg...

http://www.somatropin.cn/hghtest.html

Terug
Naar boven