MuscleMeat

Ervaringen met HGH.

dus je moet nuchter prikken? en 4 uur voor bloed prikke gh zettE?

@BarbellManiak

Zorg dat je 3uur na injecteren er aanwezig bent en dan. Tussen 3 en 4de uur laatot prikken

Ja ben vanmiddag geweest. Gelijk heel paneel gedaan.. dus moest nuchter ivm andere waarde. 09:50 10iu hgh gezet IM en toen om 13:50 bij star en 13:15 buiten 4 buisjes . Kan hier gewoon binnen lopen zonder afspraak

Benieuwd naar je resulaten van de greentops.

Heb je misschien een foto van de doos van de greentops? Wil de doos even verpakking even vergelijken met het lokale aanbod hier:)

Benieuwd naar je resulaten van de greentops.

Ja anders ik wel. Zit nog steeds op greys maar vandaag 10iu gezet om te testen. Heb nog 300iu blacks voor ik echt over ga op greens of andere hgh die goed uit de testen komt.... zal uitslag posten

Heb je misschien een foto van de doos van de greentops? Wil de doos even verpakking even vergelijken met het lokale aanbod hier:)

Hier foto

photo_1463656688848.jpg

Je bent een eindbaas :bow2:

test van mij kant komt er ook aan (riptropin) zit al nu tijdje op 5iu moet toegeven dat ik weinig voel.

even een vraagje als ik stop met gh worden dan mijn natuurlijke gh levels vanzelf hersteld? of komt dit nooit meer naar de niveau hoe het eerst was?

even een vraagje als ik stop met gh worden dan mijn natuurlijke gh levels vanzelf hersteld? of komt dit nooit meer naar de niveau hoe het eerst was?

Dat hangt van je protocol af die je volgt. Ik gebruik 2iu per dag 6dagen per week. Hierdoor is het zodat mijn eigen hgh hier weinig tot geen last van ondervind. Je kan allerlei protocollen vinden. 5dagen on 2 dagen off. Wat het beste is je moet je zelf achterkomen. Ik ga boven 3iu mijn hgh splitten.

Ik dacht te lezen dat jij ook of days houd en alles in 1 keer injecteert. Als je 6 dagen on 1 dag off gaat is er niets aan de hand. Je bent ook nog niet super lang bezig. Zou me niet te veel zorgen maken. Wacht eerst je test af en dan kan je zien wat je ongeveer per dag echt zet.

Dat hangt van je protocol af die je volgt. Ik gebruik 2iu per dag 6dagen per week. Hierdoor is het zodat mijn eigen hgh hier weinig tot geen last van ondervind. Je kan allerlei protocollen vinden. 5dagen on 2 dagen off. Wat het beste is je moet je zelf achterkomen. Ik ga boven 3iu mijn hgh splitten.

Ik dacht te lezen dat jij ook of days houd en alles in 1 keer injecteert. Als je 6 dagen on 1 dag off gaat is er niets aan de hand. Je bent ook nog niet super lang bezig. Zou me niet te veel zorgen maken. Wacht eerst je test af en dan kan je zien wat je ongeveer per dag echt zet.

Hoe kom je hierbij? Exogeen toedienen betekent gewoon platleggen van je eigen productie hoor..

Hoe kom je hierbij? Exogeen toedienen betekent gewoon platleggen van je eigen productie hoor..

Ik heb hier ook altijd nog geen duidelijkheid over. Las onlangs op een site (geen studie) dat de halfwaarde tijd 3-5 uur zou bedragen. Dan zou het dus gunstig zijn om in de ochtend te prikken en indien je een tweede prik wilt zetten pre-workout (heb wel eens van horen zeggen dat sommige begeleiders 1 uur pre-workout adviseren).

Maar echt bewijs in de vorm van een studie oid heb ik nog niet gezien. Zou deze vraag ook beantwoord willen zien: hoe lang maakt je lichaam geen HGH aan na toedienen van exogeen HGH?

Ja het is zo dat dit kan gebeuren , maar op buitenlandse forums word beweerd dat dit niet het geval is bij lage doseringen ivm werkingings duur van hgh. Als je het split heb je hier meer kans op. Weet niet of hier echte studies over bestaan. Maar zal eens rond kijken.

Ik kan ook niet vinden waar ik dat vandaan heb :o Kom wel veel studies tegen maar daar moet je voor betalen :roflol:

Weet ook het antwoord niet op de vraag hoe snel het herstel is van je eigen productie.

Ik heb hier ook altijd nog geen duidelijkheid over. Las onlangs op een site (geen studie) dat de halfwaarde tijd 3-5 uur zou bedragen. Dan zou het dus gunstig zijn om in de ochtend te prikken en indien je een tweede prik wilt zetten pre-workout (heb wel eens van horen zeggen dat sommige begeleiders 1 uur pre-workout adviseren).

Maar echt bewijs in de vorm van een studie oid heb ik nog niet gezien. Zou deze vraag ook beantwoord willen zien: hoe lang maakt je lichaam geen HGH aan na toedienen van exogeen HGH?

Ik zou het niet voor het slapen nemen , omdat je eigen probductie dan hoogst zou zijn

Ik kan ook niet vinden waar ik dat vandaan heb :o Kom wel veel studies tegen maar daar moet je voor betalen :roflol:

Weet ook het antwoord niet op de vraag hoe snel het herstel is van je eigen productie.

Enige wat je kan doen dan is aannemen uit ervaring. En die ervaring is er op hoop andere forums. Wel zelf blijven nadenken natuurlijk.en niet kwakeloos aannemen.

Daarom blijft het experimenteren...
Als ik ooit geld over heb en off ga zal ik me hgh testen elke 2.weken... dat is een begin om.te.weten wanneer het terug komt :)

@kriel : Heb jij hier wellicht antwoord op?

Terug
Naar boven