Fitness Seller

Ervaringen met HGH.

Nope.

Vandaag begin ik na 5 dagen met 2iu

Beide gewoon s'avonds blijven zetten of deze 2 verdelen? Of heeft s' ochtends sowieso de voorkeur?

2 iu Pre wo zetten als je enkel 2 iu per dag gebruikt.

zo net bloed afgenomen en envelop verzonden.
half 6 10 iu gezet en om 9.05 uur geprikt.

Dat waren de rips he?

Vandaag begin ik na 5 dagen met 2iu

Beide gewoon s'avonds blijven zetten of deze 2 verdelen? Of heeft s' ochtends sowieso de voorkeur?

2iu in 1 keer pas vanaf 3iu verdelen. Ochtend heeft de voorkeur hangt wel vanaf hoe oud je bent. Snachts is je eigen hgh het hoogst dus heeft wel zin als je ouder bent of als je zeker weet dat je geen of laag hgh van je zelf hebt.

2iu in 1 keer pas vanaf 3iu verdelen. Ochtend heeft de voorkeur hangt wel vanaf hoe oud je bent. Snachts is je eigen hgh het hoogst dus heeft wel zin als je ouder bent of als je zeker weet dat je geen of laag hgh van je zelf hebt.

Dan zet ik nu de 2iu halverwegen ochtend of pre workout in de middag.

4iu 2 sochtends en 2 pre workout dan?

Iedereen zegt iets anders weer haha.

Dan zet ik nu de 2iu halverwegen ochtend of pre workout in de middag.

4iu 2 sochtends en 2 pre workout dan?

Iedereen zegt iets anders weer haha.

Ja idd iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Maar als je rond kijkt word dit meestal gedaan. Hgh werk zoiezo als je product goed getest is natuurlijk....

Ik train vaak sochtends dus pre workout is te snel als ik 2x zet doe ik dat in namiddag.
Als je s'avonds trained kan dit natuurlijk ook

Ochtend en pre workout idd

En niet vergeten een uur voor en na niet eten ...

En niet vergeten een uur voor en na niet eten ...

Dit is ivm de insuline spiegels toch? Ik heb eerlijk gezegd na een maand ofzo me aan het niet eten uur voor en na altijd gewoon gegeten rond of zelfs tijdens het moment van zetten, merkte geen verschil in effect of BF%.

-(Koolhydraatrijk)eten ontwijken voor en na gebruik/spuit?
In bijsluiter staat letterlijk bij " hoe te gebruiken" - " Er is zover niet bekent dat eten van voedsel interactie heeft met het medicijn." Ook de endocrinoloog geeft het volgende aan :
De interactie tussen insuline en groeihormoon is beperkt: het aanbod van koolhydraten prevaleert altijd als stimulus voor insulineproductie en deze respons is niet meer of minder na een injectie met groeihormonen.

- Moment van inname:
ivm volledig afsluiten van je eigen productie ( negative feedback loop), wanneer je aan hgh cycle begin, is het ook handig om het na te bootsen hoe het in natuurlijke gang gaat. Oftwel vlak voor het slapen. Recept word ook hier naar toe uitgegeven.

Verdeling van doseringen:
-Groeihormoon stimuleert de productie van IGF-1, vooral via de lever, die een halfwaardetijd heeft van 12-15 uur. Het is vooral deze stof die de uitvoerende functie heeft van groeihormoon. Het uitsmeren van de dosering groeihormoon over de dag zal vermoedelijk niet leiden tot een betere IGF-1-concentratie in het bloed.

Kan het zijn dat ik na 6 dagen al vocht vast houd? Sinds vandaag op 2iu, daarvoor 1.

Buik is een stuk meer softy dan normaal, not sure of het al mogelijk is vandaar

Dit is ivm de insuline spiegels toch? Ik heb eerlijk gezegd na een maand ofzo me aan het niet eten uur voor en na altijd gewoon gegeten rond of zelfs tijdens het moment van zetten, merkte geen verschil in effect of BF%.
Je kan diabetes krijgen dus neem liever het risico niet ;)

-(Koolhydraatrijk)eten ontwijken voor en na gebruik/spuit?
In bijsluiter staat letterlijk bij " hoe te gebruiken" - " Er is zover niet bekent dat eten van voedsel interactie heeft met het medicijn." Ook de endocrinoloog geeft het volgende aan :
De interactie tussen insuline en groeihormoon is beperkt: het aanbod van koolhydraten prevaleert altijd als stimulus voor insulineproductie en deze respons is niet meer of minder na een injectie met groeihormonen.

- Moment van inname:
ivm volledig afsluiten van je eigen productie ( negative feedback loop), wanneer je aan hgh cycle begin, is het ook handig om het na te bootsen hoe het in natuurlijke gang gaat. Oftwel vlak voor het slapen. Recept word ook hier naar toe uitgegeven.

Verdeling van doseringen:
-Groeihormoon stimuleert de productie van IGF-1, vooral via de lever, die een halfwaardetijd heeft van 12-15 uur. Het is vooral deze stof die de uitvoerende functie heeft van groeihormoon. Het uitsmeren van de dosering groeihormoon over de dag zal vermoedelijk niet leiden tot een betere IGF-1-concentratie in het bloed.

Als dat zo is, waarom prikken we dan onze IGF-1 waardes binnen 3 tot 4 uur op na inject op een nuchtere maag?

Ik zet nu Alley ipv RIPS. Bij Alley heb ik gelukkig geen pijnlijke plekken / rode vlekken / onderhuidse bultjes.

Ik zet nu 3,3iu - 3,5iu per dag. Ik merk verder geen bijwerkingen ofzo.

Zou ik op 3,5IU iets moeten merken van bijwerkingen?

Terug
Naar boven