- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier ook altijd nog geen duidelijkheid over. Las onlangs op een site (geen studie) dat de halfwaarde tijd 3-5 uur zou bedragen. Dan zou het dus gunstig zijn om in de ochtend te prikken en indien je een tweede prik wilt zetten pre-workout (heb wel eens van horen zeggen dat sommige begeleiders 1 uur pre-workout adviseren).
Maar echt bewijs in de vorm van een studie oid heb ik nog niet gezien. Zou deze vraag ook beantwoord willen zien: hoe lang maakt je lichaam geen HGH aan na toedienen van exogeen HGH?

volgens mij komt je gh waardes nooit meer hoe ze voorheen waren. Eenmaal plat leggen is fucked voor life
Weet niet of dat mag namelijk. Ik heb al een rode kaart gehad paar maand geleden. Vandaar.
http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jcem-37-4-515Een lage dosis groeihormoon zetten als je onder de 25- 30 bent haalt in de meeste gevallen weinig uit omdat je dan van nature uit al een hoge gh productie hebt. Als je ouder word verminderd je natuurlijke aanmaak en word dit minder en minder.
Op oudere leeftijd gh zetten al is het maar 2iu/dag kan een groot positief verschil geven.
2iu is sowieso vrij miniem natuurlijkDus 2 iu per dag zetten als jongere heeft weinig zin vind ik dan, zeker als je daarna moeite gaat hebben om je natuurlijke gh productie terug 100% in orde te krijgen.
volgens mij komt je gh waardes nooit meer hoe ze voorheen waren. Eenmaal plat leggen is fucked voor life
Een lage dosis groeihormoon zetten als je onder de 25- 30 bent haalt in de meeste gevallen weinig uit omdat je dan van nature uit al een hoge gh productie hebt. Als je ouder word verminderd je natuurlijke aanmaak en word dit minder en minder.
Op oudere leeftijd gh zetten al is het maar 2iu/dag kan een groot positief verschil geven.
Weet niet of dat mag namelijk. Ik heb al een rode kaart gehad paar maand geleden. Vandaar.
Is het niet een idee om eige aanmaak weerop gang te krijgen met peptide die de hgh aanmaak stimuleren
Dus eigenlijk soort van pct wat we met aas ook doen met bijvoorbeeld clomid
Volgens mij werken peptides als GHRP niet op die manier. Ze stimuleren je eigen hgh. Verhogen deze niet maar triggeren deze voor een periode. Dus als je geen hgh meer produceert is er niets om te triggeren