XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

volgens mij komt je gh waardes nooit meer hoe ze voorheen waren. Eenmaal plat leggen is fucked voor life

Ik heb hier ook altijd nog geen duidelijkheid over. Las onlangs op een site (geen studie) dat de halfwaarde tijd 3-5 uur zou bedragen. Dan zou het dus gunstig zijn om in de ochtend te prikken en indien je een tweede prik wilt zetten pre-workout (heb wel eens van horen zeggen dat sommige begeleiders 1 uur pre-workout adviseren).

Maar echt bewijs in de vorm van een studie oid heb ik nog niet gezien. Zou deze vraag ook beantwoord willen zien: hoe lang maakt je lichaam geen HGH aan na toedienen van exogeen HGH?

[Link niet meer beschikbaar]

Growth hormone secretion is also part of a negative feedback loop involving IGF-I. High blood levels of IGF-I lead to decreased secretion of growth hormone not only by directly suppressing the somatotroph, but by stimulating release of somatostatin from the hypothalamus.

hgh toedienen = somatropine --> somatostin--> igf -1( waar het om draait)
kernwoorden om hier op te zoeken zijn: Negative feedback loop ( platleggen van productie), secretion of somatosatin, - somatropin.

Maar je 2e vraag is een goeie :)

Een lage dosis groeihormoon zetten als je onder de 25- 30 bent haalt in de meeste gevallen weinig uit omdat je dan van nature uit al een hoge gh productie hebt. Als je ouder word verminderd je natuurlijke aanmaak en word dit minder en minder.

Op oudere leeftijd gh zetten al is het maar 2iu/dag kan een groot positief verschil geven.

Een lage dosis groeihormoon zetten als je onder de 25- 30 bent haalt in de meeste gevallen weinig uit omdat je dan van nature uit al een hoge gh productie hebt. Als je ouder word verminderd je natuurlijke aanmaak en word dit minder en minder.

Op oudere leeftijd gh zetten al is het maar 2iu/dag kan een groot positief verschil geven.
http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jcem-37-4-515

gemiddelde afgifte in jong volwassenen mannen is 400 microgram per dag . oftewel 0.4mg (0.3 is 1iu)

Dus 2 iu per dag zetten als jongere heeft weinig zin vind ik dan, zeker als je daarna moeite gaat hebben om je natuurlijke gh productie terug 100% in orde te krijgen.

Is het niet een idee om eige aanmaak weerop gang te krijgen met peptide die de hgh aanmaak stimuleren

Dus eigenlijk soort van pct wat we met aas ook doen met bijvoorbeeld clomid

Dus.eerst je eigen hgh meten voor je gaat gebruiken.. dan wel nuchter!

Is het niet een idee om eige aanmaak weerop gang te krijgen met peptide die de hgh aanmaak stimuleren

Dus eigenlijk soort van pct wat we met aas ook doen met bijvoorbeeld clomid

Volgens mij werken peptides als GHRP niet op die manier. Ze stimuleren je eigen hgh. Verhogen deze niet maar triggeren deze voor een periode. Dus als je geen hgh meer produceert is er niets om te triggeren

Volgens mij werken peptides als GHRP niet op die manier. Ze stimuleren je eigen hgh. Verhogen deze niet maar triggeren deze voor een periode. Dus als je geen hgh meer produceert is er niets om te triggeren

Ok weet er ook het fijne niet van
Hoor wel es van peptides die eige aan maak stimuleren
Als dat zo was zou het ideaal zijn om de boel weer op gang te krijge

Is er hier nog hgh getest of niet?

zou vandaag gaan maar kan vandaag niet, morgen ga ik 10 iu zetten 3,5 uur voor bloed afname.

even geduld nog.

Is er hier nog hgh getest of niet?

Yupe mijn greens zijn getest... maar uitslag heb ik nog niet. Waarschijnlijk 1 deze dagen.

Mijn verdere bloedwaarden na 3jaar On had ik al na 1 dag. Allemaal goed geen bijzonderheden. Dus na zoon 4-8weken weer beginnenaar met.cut

zo half 6 10 iu gh riptropin gezet IM in me been.
9 uur ga ik naar kliniek bloed te prikken.

Update volgt nog.

2.5-3u is het protocol. Dan heb je je hoogste piek. Na 3.5 uur ben je je piek al voorbij.

mij werd gezegd 3.5 tot 4 uur

Terug
Naar boven