XXL Nutrition

Ervaringen met HGH.

zo net weer gh test besteld via bloedwaardentest.nl, ik test hem komend maandag 10 iu zetten en 3.5 uur later prikken. ben echt benieuwd als de alleys ook niks zijn kap ik met gh
Ben benieuwd! Een tag zou prettig zijn gezien ik dingen nog wel eens wil vergeten:D

Ben benieuwd waar alley op uitkomt!

Heel benieuwd! Hoor toch best wel wat goeie verhalen over die alleys! Komt precies goed uit voor mij nu :p
Je moet toch zelf testen want misschien heeft jouw kitje wel 3 maanden ongekoelt in een schuur gelegen

Dat is de test slecht maar alleen door het slecht bewaren

Haha iedereen zou z'n zooi moeten testen imo, maar voor mij zijn de resultaten dermate goed op alley dat ik nog niet nodig heb gevonden.. 2-3 rustdagen en 5-6 trainingsdagen. Tijdens cruise of blessure 3,3 ed.

Haha iedereen zou z'n zooi moeten testen imo, maar voor mij zijn de resultaten dermate goed op alley dat ik nog niet nodig heb gevonden.. 2-3 rustdagen en 5-6 trainingsdagen. Tijdens cruise of blessure 3,3 ed.
Check nog even je pm, brah

zo net weer gh test besteld via bloedwaardentest.nl, ik test hem komend maandag 10 iu zetten en 3.5 uur later prikken. ben echt benieuwd als de alleys ook niks zijn kap ik met gh
Na 3 uur is goed 3.5 ook maar ik zorg dat ik 3uur erna in de wachtruimte zit

Maar hoe kun je dat met HGH zo zeker weten dat het goed is?:p Gezien er ook peptides zijn die veel effecten nabootsen maar lang niet zo effectief zijn.

Maar hoe kun je dat met HGH zo zeker weten dat het goed is?:p Gezien er ook peptides zijn die veel effecten nabootsen maar lang niet zo effectief zijn.

Tja, het werkt en ik betaal er een voor mijn doen acceptabele prijs voor. Verder ken ik niemand op alley die er niet over te spreken is.

nou held wil gewoon goede gh en als je maanden erop zit en je betaalt maandelijks een prijs ervoor terwijl het zooi is is dat zwaar balen.

als de alleys ook slecht zijn dan is er in ned denk ik naast de genos niets te verkrijgen of wel?

• Topic Starter Topic Starter
nou held wil gewoon goede gh en als je maanden erop zit en je betaalt maandelijks een prijs ervoor terwijl het zooi is is dat zwaar balen.

Als de alleys ook slecht zijn dan is er in ned denk ik naast de genos niets te verkrijgen of wel?
ik ben benieuwd naar je Alley test. ik denk zelf dat Alley wel goed is. Al twijfelde eerder.

Ik merk de laatste dagen kaakpijn. Verder heb ik geen bijwerkingen. Is kaakpijn een bijwerking die voor kan komen? Anyone? @Punjab ?

Heb ik geen last van gehad, ik denk dat je kaak aan het groeien is :roflol:

ahhaahhaha ben benieuwd naar de alleys

Terug
Naar boven