AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Het is nergens op gestaafd maar persoonlijk ben ik van mening dat test en hgh "lichaamseigen stoffen" zijn. Ik deel de mening van Denny waar hij zegt dat je op een gegeven moment zulke hoeveelheden of bepaalde steroïden wilt gaan wegzetten dat het, mijn eigen woorden/mening, richting de onverantwoordelijke kant gaat. Liever laag doseren met de toevoeging van hgh. Maar dit is ook een stukje rekenschap houdend met mijn persoonlijke situatie, leeftijd/training etc.
Onverantwoordelijk is vooral iets mentaal. Doorgaans ga je inderdaad wat meer lijnen trekken wanneer je ouder wordt , kinderen hebt of dergelijke.

Welk protocol hanteren jullie qua timing. Aardig ingelezen maar iedereen zweert anders. De een injecteert voor het slapen (Pun) maar ander spreekt dit tegen doordat in je slaap eigen HGH wordt aangemaakt.
Een ander zweert bij ochtend, en dan uur geen carbs dus uur later pas meal 1. Een ander zweert weer bij preworkout en en ander bij postworkout.

Conclusie: zie soms door bomen bos niet meer. Gezien ik ED ga injecteren eerste weken en zal starten op 2iu vraag ik me af of het echt uit maakt, en met name op een low dose (2iu in vergelijking met anderen)

EDIT: gezien de side 'vermoeidheid', lijkt mij in de avond voor het slapen wel juist maar dit zou dan weer tegenstrijdig zijn met het verhaal eigen HGH aanmaak in de slaap zijn.
Beste injecttijd is rondom je workout. Afhankelijk van de injectiemethode bereken je de hoogste hgh piek en dat moment moet idealiter in of net na je workout liggen. Ik raad je aan om er insuline bij te gebruiken. Dit kan in zeer lage dosis zijn = 6/8 i. Wanneer je insuline gebruikt doe je net hetzelfde, stel de piek af op je workout. Als de insuline 1 uur piekt dan wil je die eerste piek net op het einde van je workout hebben of 25 min voor je training stopt.
Wanneer de insuline piekt dan piekt je hgh ook, je krijgt een synergetische werking die je verder kan aanvullen met de desgewenste supplementen,

@Punjab Als je direct na het trainen zet, hoe doe je het dan met je carbtming, uur voor en na geen carbs?

Beste injecttijd is rondom je workout. Afhankelijk van de injectiemethode bereken je de hoogste hgh piek en dat moment moet idealiter in of net na je workout liggen. Ik raad je aan om er insuline bij te gebruiken. Dit kan in zeer lage dosis zijn = 6/8 i. Wanneer je insuline gebruikt doe je net hetzelfde, stel de piek af op je workout. Als de insuline 1 uur piekt dan wil je die eerste piek net op het einde van je workout hebben of 25 min voor je training stopt.
Wanneer de insuline piekt dan piekt je hgh ook, je krijgt een synergetische werking die je verder kan aanvullen met de desgewenste supplementen,
Bedankt voor je bericht, volgens jou is 2iu net na je workout beste methodiek? Maar dan mag ik hierna dus een uur geen carbs pakken toch? En ook niet direct na mijn training als ik wat later de hgh zet.
Persoonlijk wil ik beginnen met alleen hgh niet meteen insuline etc erbij.

@Punjab Als je direct na het trainen zet, hoe doe je het dan met je carbtming, uur voor en na geen carbs?

Bedankt voor je bericht, volgens jou is 2iu net na je workout beste methodiek? Maar dan mag ik hierna dus een uur geen carbs pakken toch? En ook niet direct na mijn training als ik wat later de hgh zet.
Persoonlijk wil ik beginnen met alleen hgh niet meteen insuline etc erbij.

Tijdens mijn training krijg ik geen carbs binnen en na mijn training ben ik doorgaans misselijk en heb ik sowieso geen trek het eerste uur. Dus dat gaat prima dan.

Zeer goede ervaring gehad met hgh. 4 iu gebruikt 2iu in de ochtend en 2iu voor het slapen gaan. Was er erg tevreden mee helaas is mijn connectie waar ik mijn hgh kocht toen gemigreerd naar het buitenland en sinds dien heb ik alleen fake hgh gehad. Dus de einige slechte ervaring met hgh is dat er zoveel fake aangeboden wordt dat je er moedeloos van wordt

@GewoonDenny Als ik me niet vergis prik je elke ochtend je hgh toch of was dat ander. Ga het ook elke ochtend doen na het opstaan en uurtje later ontbijten.
Pak je na het injecten nog wat bcaa's of ander supps/eten?

@GewoonDenny Als ik me niet vergis prik je elke ochtend je hgh toch of was dat ander. Ga het ook elke ochtend doen na het opstaan en uurtje later ontbijten.
Pak je na het injecten nog wat bcaa's of ander supps/eten?
Ik eet gewoon zoals ik altijd doe. En prik eigenlijk wanneer het me uitkomt tegenwoordig :P ..maar let wel op dat ik rondom de inject geen carbs eet.

Ik prik op nuchtere maag als ik in de ochtend wakker wordt, dan wacht ik 30 min en eet ik mijn eerste maaltijd. Ik prik dan ook net voor ik ga slapen 30 na mijn laatste maaltijd.

Succes. Mag ik vragen wat voor merk hgh je gebruikt?

Ik heb alle y"S

Ik heb persoonlijk geen goeie ervaring met de A'. Wat mij erg opviel is dat de injectievloeistof erg chemisch rook. Injectie vloeistoffen horen niet zo te ruiken. Naar mijn idee is dit gedaan om de geur van hgh na te bootsen. Ik heb toen die tijd de hgh gemixt met een andere gesteriliseerde injectiewater die ik heb gekocht van de apotheek. Dit injectiewater was geurloos. Na het mixen met de hgh was de oplossing nog steeds geurloos. Voor mij geen A'tjes meer.:finger:

Ik heb persoonlijk geen goeie ervaring met de A'. Wat mij erg opviel is dat de injectievloeistof erg chemisch rook. Injectie vloeistoffen horen niet zo te ruiken. Naar mijn idee is dit gedaan om de geur van hgh na te bootsen. Ik heb toen die tijd de hgh gemixt met een andere gesteriliseerde injectiewater die ik heb gekocht van de apotheek. Dit injectiewater was geurloos. Na het mixen met de hgh was de oplossing nog steeds geurloos. Voor mij geen A'tjes meer.:finger:

Ja nu je het ze het zegt....ik meng ook altijd met andere vloeistof en nu ik er bij na denk ruikt mij all ook nooit

Zo ruikt de oplossing van de novorapid flexpen ook hoor, niks mis mee

evogene-human-growth-hormone-500x500.jpg
Klopt zo hoort insuline ook te ruiken maar daar heb ik het niet over. Ik heb het hier over injectievloeistof die meegeleverd wordt met hgh van Evogene Alley. Injectievloeistof is geurloos. Novorapid flexpen is insuline geen hgh. Met injectievloeistof bedoel ik het water waar je je hgh poeder mee mixt om het vervolgens te kunnen injecteren. Als je inzoomt op de foto zie je dat er op de rechter ampul staat water for injectie. En die hoor niet zo te ruiken.

evogene-human-growth-hormone-500x500.jpg
Klopt zo hoort insuline ook te ruiken maar daar heb ik het niet over. Ik heb het hier over injectievloeistof die meegeleverd wordt met hgh van Evogene Alley. Injectievloeistof is geurloos. Novorapid flexpen is insuline geen hgh. Met injectievloeistof bedoel ik het water waar je je hgh poeder mee mixt om het vervolgens te kunnen injecteren. Als je inzoomt op de foto zie je dat er op de rechter ampul staat water for injectie. En die hoor niet zo te ruiken.
De insuline ruikt niet, dat is de oplossing Metacresol die je ruikt. De geur die je vast ook wel eens in een ziekenhuis hebt geroken.
Nogmaals, niets mis mee.

• Like
Waarderingen: Vonk
is het normaal dat achter je insuline de plaats waar je hebt geprikt dik staat ?

Sup dudes,

Heb zo inmiddels ook al mijn oog op dit deel van de sectie gevestigd. Niet dat ik van plan ben in de nabije toekomst HGH te gaan gebruiken, maar omdat de documentatie op het net erg uiteenlopend is vroeg ik me af wat jullie ondervinden.

Hoeveel IU in welke tijdspanne nam je?
Welke positieve effecten ondervond je?
Welke sides?

Voor zover ik heb gelezen zijn er weinig directe sides van HGH, behalve een lege portefeuille dan.
Lijkt me overigens veel minder schadelijk voor de gezondheid dan AAS bij goed gebruik, zelfs bevorderlijk.

Het is nergens op gestaafd maar persoonlijk ben ik van mening dat test en hgh "lichaamseigen stoffen" zijn. Ik deel de mening van Denny waar hij zegt dat je op een gegeven moment zulke hoeveelheden of bepaalde steroïden wilt gaan wegzetten dat het, mijn eigen woorden/mening, richting de onverantwoordelijke kant gaat. Liever laag doseren met de toevoeging van hgh. Maar dit is ook een stukje rekenschap houdend met mijn persoonlijke situatie, leeftijd/training etc.
Totaal geen ervaring of whatsoever hiermee dus ik ga ook niet doen alsof ik weet wat de mogelijke sides zijn etc. Maar zie hier toch wel twee misvattingen die in mijn ogen beter de wereld uit geholpen kunnen worden.

Dat hgh een lichaamseigen stof is, of test, of whatever maakt het totaal niet gezonder of minder schadelijk dan andere stoffen. Elke stof is in principe toxisch afhankelijk van de dosis. Waterstofperoxide is ook een lichaamseigen stof en is niet bepaald gezond. Vitamines en vezels zijn niet lichaamseigen en zijn wel gezond.

Verder is het in mijn ogen erg vreemd om te denken dat hgh zelfs gezondheidsbevorderend kan werken. Je cellen verouderen er meer/sneller door als ik het goed heb? En iets met het Hayflick limit zegt mij dat dat op de lange termijn een gigantisch negatief effect is.

Probeer niet de wijsneus uit te hangen of een oordeel uit te spreken verder hier, maar het is wel goed om op de juiste manier je afwegingen te maken

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven