AndroidHealthClinic

Ervaringen met HGH.

Ik hoorde vee positieve verhalen over rips , vandaar dat ik het een poging wilde geven

Ik hoorde vee positieve verhalen over rips , vandaar dat ik het een poging wilde geven

Van wie dan? Ik ken niemand die op Rips zit, ik ken wel een dealer die van Alley overgestapt is op Rips.. Dus ik vind het allemaal een beetje vaag.

Ik ga geen bronnen noemen, maar heb 5 mensen gesproken die zeer tevreden waren, vandaar

Veel minder

Ik heb het al in mijn log gezegd een tijdje geleden. Die rips zijn heftig en ik weet niet of er enkel hgh in zit maar na een paar dagen merk je dat het in je lichaam zit.

Ben wel net ontmaagd op hgh gebied en 5iu/dag kan ik niet aan. Dan slaapt heel men lichaam :D Zet nu 3iu elke dag en dat is meer dan genoeg voor mij.

Hmm soms vraag ik me af of ik de enige ben die dat dan in die mate heeft :p

Nou hou ons op de hoogte van je progressie, wie weet is het interessant om een keer over te stappen :)

Ik heb door het betere slapen en dat mijn armen slapen al het idee dat het beter werkt.

Ongetwijfeld dat er wel wat in het vorige merk zat, maar niet zoals dit, toen had ik pas bij 10iu dat mijn handen de volgende dag vol vocht zaten.

Verder word ik s nachts ook wel eens wakker dat mijn hand volledig slaapt of 'vast zit' in een bepaalde houding @Punjab

Ik heb door het betere slapen en dat mijn armen slapen al het idee dat het beter werkt.

Ongetwijfeld dat er wel wat in het vorige merk zat, maar niet zoals dit, toen had ik pas bij 10iu dat mijn handen de volgende dag vol vocht zaten.
Word je niet moe van de hgh? Welke tijd zet je eigenlijk? Soms wel echt moe.

Ik word soms wel moe , nu zet ik 3 IU na het sporten en 2 voor het slapen , en soms ook anders of alles voor slapen, ligt eraan goe get uitkomt

2iu in de ochtend ga ik verdubbelen. Twijfel nog tussen 2iu ochtend en voor het slapen of alles in de ochtend.
Of zal het niet veel uitmaken op die lage dosis.

Beter splitsen. 2iu smorgens en 2iu savonds.

@Punjab @GewoonDenny @Liempje Volgens mij de wat meer ervarene hier, hoe zit het met een 'pauze' als je om business redenen bijv vijf weken niet kan zetten door een klus in het buitenland.
Zal daarna direct terug op 2iu beginnen en opbouwen.

Beter splitsen. 2iu smorgens en 2iu savonds.
Top, leek me ook het beste dus gisteren gelijk gedaan. Merkte nog niet veel van de hgh vandaar de verdubbeling.

Hoe lang ben je al bezig?

En kitje meenemen is geen optie? :p

@Punjab @GewoonDenny @Liempje Volgens mij de wat meer ervarene hier, hoe zit het met een 'pauze' als je om business redenen bijv vijf weken niet kan zetten door een klus in het buitenland.
Zal daarna direct terug op 2iu beginnen en opbouwen.

Top, leek me ook het beste dus gisteren gelijk gedaan. Merkte nog niet veel van de hgh vandaar de verdubbeling.

Waarschijnlijk zal je dan weer moeten opbouwen zoals je zelf ook al aangeeft.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan toch ;)

En kitje meenemen is geen optie? :p
Neen helaas

Waarschijnlijk zal je dan weer moeten opbouwen zoals je zelf ook al aangeeft.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan toch ;)
Dan misschien beter dit kitje af maken en kitje van maand april bewaren voor als ik terug ben? Zonde om maand door te zetten als ik daarna toch zes weken niks kan zetten lijkt me?

Waar ga je heen?

Terug
Naar boven