AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Totaal geen ervaring of whatsoever hiermee dus ik ga ook niet doen alsof ik weet wat de mogelijke sides zijn etc. Maar zie hier toch wel twee misvattingen die in mijn ogen beter de wereld uit geholpen kunnen worden.
Dat hgh een lichaamseigen stof is, of test, of whatever maakt het totaal niet gezonder of minder schadelijk dan andere stoffen. Elke stof is in principe toxisch afhankelijk van de dosis. Waterstofperoxide is ook een lichaamseigen stof en is niet bepaald gezond. Vitamines en vezels zijn niet lichaamseigen en zijn wel gezond.
Verder is het in mijn ogen erg vreemd om te denken dat hgh zelfs gezondheidsbevorderend kan werken. Je cellen verouderen er meer/sneller door als ik het goed heb? En iets met het Hayflick limit zegt mij dat dat op de lange termijn een gigantisch negatief effect is.
Probeer niet de wijsneus uit te hangen of een oordeel uit te spreken verder hier, maar het is wel goed om op de juiste manier je afwegingen te maken
Waterstofperoxide is een zuurstofradicaal en een afvalproduct...
Een te grote concentratie aan vitaminen, mineralen en vezels is even ernstig als een tekort.
HGH staat in voor HET JONG HOUDEN van cellen, de gezonde groei en het behoudt ervan. Therapie met HGH in wetenschappelijk onderzoek heeft niet zelden aangetoond dat de testpersonen langer gezond bleven(in de brede zin van het woord) en ook fysiek trager ouder werden (kregen bijvoorbeeld zeer laat rimpels en minder elastische huid, minder spieratrofie, osteoporose,...)