Gwillie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1ste week 2 mg oraal = meer zweten, klein beetj para
2de week 4mg oraal = ziek zweten na enkele min te fietsen of trappen op te stappen + snachts zweten.
Goede krachttoename en na 12 dagen 4,5 kg bijgekomen. Ik vermoed dat dit voornamelijk vocht is aangezien er ook 250 mg test naast loopt, maar er zal toch zeker wel wat spier bijzitten veronderstel ik![]()
Dus... Correct me if I'm wrong maar ik concludeer hieruit:
2 weken een zeer toxisch goedje nemen wat je evengoed het hoekje om kan helpen met als resultaat:
2 weken heel hard zweten, vocht bijkomen en verondersteld een beetje spier??
Geef mij dan maar gewoon een standaard 12 weken test E aan 750mg ofzo.
dus... Correct me if i'm wrong maar ik concludeer hieruit:
2 weken een zeer toxisch goedje nemen wat je evengoed het hoekje om kan helpen met als resultaat:
2 weken heel hard zweten, vocht bijkomen en verondersteld een beetje spier??
Geef mij dan maar gewoon een standaard 12 weken test e aan 750mg ofzo.

Ik denk inderdaad dat 2 - 4 mg ideale dosering is. Hoger lijkt me niet nodig. Op een US board was een kerel tot 8-10 mg gegaan en is enkele weken later gestorven. Juiste oorzaak kan ik me niet meer herinneren maar was wel jarenlange gebruiker en misschien heeft zulke roekeloosheid zich de das om gedaan![]()
Ik had gelezen dat enige tijd nadat men gestopt was met methyltren de leverwaardes nog altijd verslechteren. Dus misschien was de dosis te lang en te hoog waardoor de nasleep zijn lever kelderde?

uiteraard, nog 2 dagen en dan zitten de 2 weken er weer op, ben wel blij want geestelijk is het niet echt grappig
is daar eigenlijk niks tegen te doen, tegen die vervelende side-effect ,het geestelijke aspect dus ? één of ander medicijn ofzow ?
Ik denk dat er niks voor bestaat en dat je mentaal gewoon heel sterk moet staan als je hele hoge doseringen wil gebruiken.