XXL Nutrition

ervaringen met Methyl tren?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou het als kickstart gebruiken toch....kick is kick

mja en het is ook maar een paar weken he....weetje..ik zet hem wel gewoon op 1mg lekker
 
Ik vraag me echt af hoe je het op zo;n dosering hebt uitgehouden Bayla! Ik heb op 1mg per dag al de neiging om iemand zn kop eraf te trekken. Ik ben zelfs agressiever dan op 200mg tren ace EOD. Qua droogheid en massa vind ik het tot nu toe wel leuk, qua kracht nog geen bijzonderheden...
 
lekker he...dat vondik ook zo super......had graag misschien nog wat geupt, maar dan zou ik een x MT onlymoeten doen om echt specifiek daarna te kijken....

keep us posted en succes man.....lekker hooooooor

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

zette jij nou ook sub??

hebnog steeds de zwellingen zitten ....
 
lekker he...dat vondik ook zo super......had graag misschien nog wat geupt, maar dan zou ik een x MT onlymoeten doen om echt specifiek daarna te kijken....

keep us posted en succes man.....lekker hooooooor

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

zette jij nou ook sub??

hebnog steeds de zwellingen zitten ....

ja ik zet sub, nergens last van:) ik heb waarschijnlijk een andere versie
 
ah beter voor je echt....

ook beter voor mij de volgende keer hehehe

hou me opde hoogte
 
ah beter voor je echt....

ook beter voor mij de volgende keer hehehe

hou me opde hoogte

Ik heb trouwens echt een stuk minder zin in eten de laatste dagen en ben ook extreem moe soms. Had jij dat ook?
 
yep maar dat moe komt omdat,ikwakker wrdmet tintelende vingers,s nachts
enik trainde alseen beestdus jewat rust te kort soms(ook ivm van late na vroege dienst)

eten,moetik zoiezo veeel moeite voor doen...


hoe is ie,nu stats
greetz
 
yep maar dat moe komt omdat,ikwakker wrdmet tintelende vingers,s nachts
enik trainde alseen beestdus jewat rust te kort soms(ook ivm van late na vroege dienst)

eten,moetik zoiezo veeel moeite voor doen...


hoe is ie,nu stats
greetz

damn gast, leer eens typen. elke keer als ik een stuk tekst van jou probeer te lezen ben ik 10 minuten verder... :p
 
yep maar dat moe komt omdat,ikwakker wrdmet tintelende vingers,s nachts
enik trainde alseen beestdus jewat rust te kort soms(ook ivm van late na vroege dienst)

eten,moetik zoiezo veeel moeite voor doen...


hoe is ie,nu stats
greetz

Qua kracht merkte ik gister wel een flinke toename, 4kg per hand met shoulder presses erbij in 1 week. Zit nu wel over wat ik eerst kon dus hopelijk kan ik vrijdag weer lekker setjes maken met 100 kilo tijdens het benchen.
Ik vind het nog steeds qua uiterlijk echt sick en zou dit graag eens 10 weken doen haha, maar helaas heb ik maar 1 lever ter beschikking :D

Ik heb gister mijn voorraadkast toegetakeld trouwens..... moest me ergens op afreageren
 
Laatst bewerkt:
Qua kracht merkte ik gister wel een flinke toename, 4kg per hand met shoulder presses erbij in 1 week. Zit nu wel over wat ik eerst kon dus hopelijk kan ik vrijdag weer lekker setjes maken met 100 kilo tijdens het benchen.
Ik vind het nog steeds qua uiterlijk echt sick en zou dit graag eens 10 weken doen haha, maar helaas heb ik maar 1 lever ter beschikking :D


kijk maar uit met die teringzooi
 
kijk maar uit met die teringzooi

uiteraard, nog 2 dagen en dan zitten de 2 weken er weer op, ben wel blij want geestelijk is het niet echt grappig
 
Ik vind jouw opmerking zéér kortzichtig en ik ben het eigenlijk een beetje beu met die wijsneuserij van mensen die denken dat ze iedereen over één kam kunnen scheren en van alles denken te weten over elk individu.
Je hebt geen idee van hoe ik er uit zag voor ik begon met trainen!

Ik heb eerst 3 jaar natural getraind om van 2 meter lange strafkamp-figuur van 65 kg en 25cm armpjes naar een enigszins gespierd-figuur van 95kg (en wat meer vet) te veranderen. En nee, ik was niet ondervoed en kwam dus ook niet effe 20 kilo aan in de eerste maand of iets dergelijks!
Ik heb er 4 a 5 keer per week voor moeten trainen (met 1 a 2 keer per jaar een weekje ertussenuit) en eten als een ziekelijk beest waar nog geen naam voor bestaat. Ik ken eigenlijk niemand die dedicated'der is dan ik

Kortom, ik weet heus wel waar ik mee bezig met gozer. Ik ken mijn lichaam en als ik foto's van toen ik begon vergelijk met hoe ik er nu uit zie dan kan ik niks anders dan super trots zijn op wat ik bereikt heb! ;)
Ben ook van ver gekomen en train ook pakken zwaarder dan maten van mij terwijl zij beter resultaat verkrijgen.Niet iedereen is genetisch bevoorrecht.Ieder zijn ding
 
damn gast, leer eens typen. elke keer als ik een stuk tekst van jou probeer te lezen ben ik 10 minuten verder... :p

sorry bro toetsen van de laptop,blijven steken of werken soms niet,

krijg je he,laptopje van me....na al die tijd vban huis geweest,aldat zand hehehehe

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

bloedwaardes nog ff gedult einde pct is in zicht,komen de pics er ook aan...

ga zeker nog is een MT only doen...alleeeeeeenniet degene die me zo f******* zeer deed bij het zetten hehehehe.............was zo lekker...

en dan bloedw.voor en direct na...dan is kijken.....
 
Ben ook van ver gekomen en train ook pakken zwaarder dan maten van mij terwijl zij beter resultaat verkrijgen.Niet iedereen is genetisch bevoorrecht.Ieder zijn ding

Ik snap de intentie van je post niet helemaal eigenlijk...
 
ff bumpen,
wat is nu eigenlijk het half life van orale MT ?
Ik ben weleens een getal van 3-5 uur tegen gekomen, maar dat is slechts op een forum en kan natuurlijk ook helemaal fout zijn. De bedoeling van deze vraag is ofdat het uitmaakt wanneer je een dosis pakt ( pre workout indien 3-5 uur ) of gewoon smorgens/savonds, wanneer dan ook ?
Er valt bizar weinig info hierover te vinden.
 
ff bumpen,
wat is nu eigenlijk het half life van orale MT ?
Ik ben weleens een getal van 3-5 uur tegen gekomen, maar dat is slechts op een forum en kan natuurlijk ook helemaal fout zijn. De bedoeling van deze vraag is ofdat het uitmaakt wanneer je een dosis pakt ( pre workout indien 3-5 uur ) of gewoon smorgens/savonds, wanneer dan ook ?
Er valt bizar weinig info hierover te vinden.

half life is 6 uur d8 ik
 
1ste week 2 mg oraal = meer zweten, klein beetj para
2de week 4mg oraal = ziek zweten na enkele min te fietsen of trappen op te stappen + snachts zweten.
Goede krachttoename en na 12 dagen 4,5 kg bijgekomen. Ik vermoed dat dit voornamelijk vocht is aangezien er ook 250 mg test naast loopt, maar er zal toch zeker wel wat spier bijzitten veronderstel ik :D
 
Laatst bewerkt:
1ste week 2 mg oraal = meer zweten, klein beetj para
2de week 4mg oraal = ziek zweten na enkele min te fietsen of trappen op te stappen + snachts zweten.
Goede krachttoename en na 12 dagen 4,5 kg bijgekomen. Ik vermoed dat dit voornamelijk vocht is aangezien er ook 250 mg test naast loopt, maar er zal toch zeker wel wat spier bijzitten veronderstel ik :D

das zeker niet slecht, hoe lang ga je dit nog doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven