MuscleMeat

Eten als een animal maar niet groeien

Ben je dan van 70 kg naar 82 gegaan in een half jaar? Want dat is best goed hoor. Het is normaal dat de progressie na verloop van tijd afzwakt. Hoe lang zit je al op dit gewicht?

Varieer is met je voedingsschemaen probeer eens iets totaal anders;)

• Topic Starter Topic Starter
@ignition in het begin ging het super snel met gewicht enzo nu zit ik toch al paar maanden op 80/81/82

@martijnc haha every workout is one step closer to our goal.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:46 ----------

@metalfreack hoe bedoel je totaal anders?

Dat is niet echt eten als een animal he :)? Ikzelf eet 18 boterhammen allemaal met kipfilet, 600 gr kip, 300 rijst, 2 whey, 1 lean gain, 2 bananen, 500 kwark.. Sinds ik dit eet, ben ik pas beginnen bijkomen :)

@M19 het enigste wat scheelt zijn 4 boterhammen en lean gain. Maar dan gaan we mijn brood trommel elke dag wat voller doen!

Dat is niet echt eten als een animal he :)? Ikzelf eet 18 boterhammen allemaal met kipfilet, 600 gr kip, 300 rijst, 2 whey, 1 lean gain, 2 bananen, 500 kwark.. Sinds ik dit eet, ben ik pas beginnen bijkomen :)

600gr kip.. niet te betalen man :P

Was nog 100 gram havermout en 500 melk vergeten..

Als je niet bijkomt, gewoon eten.. Ik dacht dat ik veel at op 12 boterhamme, als je zoveel eet besef je pas dat je veel eet :)!

Veel succes!

Die boterhammen zouden mij toch het strot uitkomen :p. Misschien water vervangen door volle melk ofzo? Makkelijkere kcal toevoegen, iets minder clean? Ik vind dat je best veel eet wel, raar dat je hier niet op gaint. Misschien moet je wat experimenteren met je trainingen. Andere oefeningen, reps enz. Misschien korter en zwaarder trainen.

edit: hoeveel kcal is dit trws in totaal? Misschien beleg je je boterhammen wel heel dun.

Laatst bewerkt:
Eet je "veel" en je komt niet aan?
Simpel, meer eten.

@ignition ik ga dan maar voor het minder clean.. En korter en zwaarder methode gebruik ik al! Ik zal vanavond eens kijken hoeveel kcal ik heb per dag (ben nu niet thuis). Maar ik beleg mijn boterhammen zeer goed!

maar zou Weight Gainer helpen??

maar zou Weight Gainer helpen??

Alle kcal boven wat je nu eet zullen helpen, zorg er alleen voor dat je door de gainer niet minder gaat eten voor de rest.

Noten, chocolademelk, roomijs etc. zijn ook prima weight gainers overigens..

@Temujin thanks! ik zal volgende week beginnen met Weight Gainer. En noten zal ik elke avond weer eten. Wil toch echt wel graag groter worden #getbig

pak melk toevoegen :)

Gooi je trainingschema eerst om en verdeel het over 4 - 5 dagen. Kun je elke spiergroep knetterhard trainen en kun je makkelijker veranderen. Om de 12 weken ander schema is imo een aanrader.

@rondea pak melk zit er al bij, als ik shake drink doe ik dat met 500ml melk 2x per dag dus is 1 liter, en dan sochtends met me brinta nog eens 400ml, heel de koelkast staat vol met pakken melk voor mij...

@bartman ik richt me al op 4 dagen trainen. Maar meestal ga ik 3 dagen fitnessen en 1 dag ga ik 15 km hardlopen ook voor conditie te maken.

@rondea pak melk zit er al bij, als ik shake drink doe ik dat met 500ml melk 2x per dag dus is 1 liter, en dan sochtends met me brinta nog eens 400ml, heel de koelkast staat vol met pakken melk voor mij...

@bartman ik richt me al op 4 dagen trainen. Maar meestal ga ik 3 dagen fitnessen en 1 dag ga ik 15 km hardlopen ook voor conditie te maken.
chocomel dan :D

Terug
Naar boven