Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grote 3 neem ik aan dat dat bankdrukken, squaten en deadliften zijn?
bankdrukken 70 kg, squaten 75 kg en deadliften 90 kg
Dat is niet echt eten als een animal he? Ikzelf eet 18 boterhammen allemaal met kipfilet, 600 gr kip, 300 rijst, 2 whey, 1 lean gain, 2 bananen, 500 kwark.. Sinds ik dit eet, ben ik pas beginnen bijkomen
![]()

soms is het ook eens volkoren spaghetti e.d
. Misschien water vervangen door volle melk ofzo? Makkelijkere kcal toevoegen, iets minder clean? Ik vind dat je best veel eet wel, raar dat je hier niet op gaint. Misschien moet je wat experimenteren met je trainingen. Andere oefeningen, reps enz. Misschien korter en zwaarder trainen.4,50€ voor 600 gram hiersoms is het ook eens volkoren spaghetti e.d
is alsnog best prijzig
hou t bij rijst en tonijn.. lekker cheap

chocomel dan@rondea pak melk zit er al bij, als ik shake drink doe ik dat met 500ml melk 2x per dag dus is 1 liter, en dan sochtends met me brinta nog eens 400ml, heel de koelkast staat vol met pakken melk voor mij...
@bartman ik richt me al op 4 dagen trainen. Maar meestal ga ik 3 dagen fitnessen en 1 dag ga ik 15 km hardlopen ook voor conditie te maken.