AndroidHealthClinic

Eten als een animal maar niet groeien

Als je niet groeit zijn er altijd maar 2 mogelijke scenario's

1. Of je eet te weinig

2. Of je traint niet hard genoeg

Zo te zien is optie 1 niet van toepassing, dus lijkt me dat je niet hard genoeg traint. Probeer naar 4 x in de week te gaan en trainen totdat je bijna flauwvalt.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! ik ga nog harder trainen

Besef ook dat Jack3D en 1.M.R. beiden stimulerende middelen bevatten, namelijk 1,3-dimethylamylamine en (hooggedoseerde) cafeïne.

Afhankelijk van hoeveel je hiervan gebruikt, kan dit een licht tot aanzienlijk verhogend effect hebben op je stofwisseling. Dus denk eens goed na waarom je deze gebruikt en of je ze wel echt nodig hebt in die mate.

Deze middelen zijn IMO alleen waardevol tijdens een cut of voor incidenteel gebruik. Constant gebruik tijdens bulk werkt nadelig.

Laatst bewerkt:
Nog meer eten als je hardloopt. Als je een uur hardloopt moet je toch al snel zeker zo'n 600 kCal extra eten.

Je bent vrij lang en jong, dus je kan gerust meer eten. Verspreid je maaltijden ook goed!

Blend 150 gram havermout of meer zodat het fijngemalen is, mix het met melk, 1 schepje whey.

Kcal Eiwit KH Vet

Havermout(150 gram) 511 19 85,5 10,5
Whey poeder (28 gram) 110 22 3 1
Magere Melk(400ml) 140 14 19,6 0

Totaal 761 55 108,1 11,5

Dit kun je 2 keer op een dag doen, scheelt veeel eten, heb je zo binnen

Besef ook dat Jack3D en 1.M.R. beiden stimulerende middelen bevatten, namelijk 1,3-dimethylamylamine en (hooggedoseerde) cafeïne.

Afhankelijk van hoeveel je hiervan gebruikt, kan dit een licht tot aanzienlijk verhogend effect hebben op je stofwisseling. Dus denk eens goed na waarom je deze gebruikt en of je ze wel echt nodig hebt in die mate.

Deze middelen zijn IMO alleen waardevol tijdens een cut of voor incidenteel gebruik. Constant gebruik tijdens bulk werkt nadelig.

+1, cafeïne remt bij mij de honger enorm. Ook uit koffie e.d.

Als je niet aankomt kan je deze eens weglaten en kijken of je dan meer weg kan eten.

@lovebench ik eet brinta s'ochtends met whey en melk zou ik dat dan 2x per dag moeten gaan doen?

@bobk @primal ik neem Jack3D en 1MR in omdat ik dan beter train, heb lange dagen school en werk en dan heb ik minder zin om te trainen.

cashewnoten ook aardig duur

Cashewnoten ZZ zijn die gewoon te halen bij de plaatselijke supermarkt of bij de notenboer ;)

Terug
Naar boven