AndroidHealthClinic

€ / maand ?

Bezoekers in dit topic

Foto's van de gym waar ik train, ik betaal 44,75 euro, nieuwkomers betalen 55 euro naar mijn weten.

Dumbbells t/m 50 kg en ongeveer 8 verstelbare bankjes


[afbeelding niet meer beschikbaar]

En vanaf deze week, gelukkig ook weer de oude free weight 45 degrees legpress terug in de krachtruimte :D

TV's in het krachthonk zijn ZO not done:eek:

BTW, is al eens een topic over geweest:
Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?
 
36.5 per maand en zit er nog een jaar aan vast, k*tsportschool, kom er alleen voor de cardio en af en toe eens om een beetje met de apparaten te gaan kloten.

opzich best wel naadje want ik besefte pas dat het k*t was nadat ik al getekend had voor een jaar en dan kun je je abbo niet meer kwijt.
 
Hahah Masallah, jullie hebben echt teveel tv's daar zo te zien.
Maar voor de rest wel goed gym met genoeg gewicht, al lijken de bankjes een beetje plastic achtig.

Ik betaal zelf 33 euro, gewoon normale gym met alles wat je nodig hebt.
 
35,- euro per maand onbeperkt maandag t/m zondag open (zaterdag en zondag wel korter en woensdag ochtend dicht)
 
36 euro onbeperkt, spinninglessen enzo kan je volgen, douche en sauna. Verder niets bijzonders. Begeleiding is ruk. ( als je die zou willen )
 
8 euro, is wel geen fitness. Dus geen cardio apperatuur enz (op 2fietsen na)
 
27,50 voor onbeperkt,word straks 30€ omdat ze gaan verhuizen :o maar ik zoek een andere,deze gym is het net niet.
 
Laatst bewerkt:
TV's in het krachthonk zijn ZO not done:eek:
[/url]

Hahah Masallah, jullie hebben echt teveel tv's daar zo te zien.
Maar voor de rest wel goed gym met genoeg gewicht, al lijken de bankjes een beetje plastic achtig.

Ik heb ze er niet neergehangen, heb ff nageteld 5 tv's in het krachthonk, dan bij het andere krachtgedeelte met de machines ook nog 1.
Bij het cardio gedeelte hangen 3 beamers met projectoren, en in elke hardloopband zit ook nog een tv ongeveer 15 hardloopbanden.

Echt dikke bullshit allemaal, je betaalt er wel voor.

De bankjes zijn van technogym, liggen wel lekker, alleen je kan er niet lekker mee dippen.
 
`ben de duurste geloof ik, ik betaal 57 voor onbeperkt, mag dan ook groepslessen doen zoals kickboksen, en douchen sauna stoomcabind
 
31.50
onbeperkt fitness, spinning en dergelijke
Zwemmen
2 sauna's
1 turks stoombad
bubbelbad

Laco Heythuysen
 
Waar ik nu zit, betaal ik €32,50 per maand om onbeperkt met het ijzer te sleuren! Op de universiteit, daarentegen, kost een héél jaar slechts €67,50 :eek: , maar ja...klote-druk en vrijwel alleen maar machines!
 
51 euro onbeperkt omdat ik student ben, ben je dit niet betaal je 81 euro per maand
 
55 per maand.... maaar dan zit er wel alles bij... zonnebank,sauna etc... je kon alleen full-abo of geen... wel veeeel aparten, en losse gewichten tot 50 kilo! en dan kan ik ook aan groep shit mee doen :P zo als kick boxen,spinnen etc etc
 
Back
Naar boven