XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Bezoekers in dit topic

De meesten zijn ook gevlucht naburige landen. Wat een onzin kraam je toch uit :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------




Punt van mn post is, tis niet omdat er geen referendums zijn, dat de beslissingen van onze regering ondemocratissch is.

Niet per definitie nee. Maar ik heb bepaalde problemen met het huidige systeem waardoor IK vind dat het ondemocratisch is. Maar dat is natuurlijk mijn mening, waar ik geen zin in heb om die hier te verhelderen.
 
De meesten zijn ook gevlucht naburige landen. Wat een onzin kraam je toch uit :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------




Punt van mn post is, tis niet omdat er geen referendums zijn, dat de beslissingen van onze regering ondemocratissch is.

Als er daarbovenop ook geen touw aan vast te knopen is wat de partijen waar je op kunt stemmen daadwerkelijk gaan doen als de verkiezingen voorbij zijn, dan riekt dat toch niet echt naar democratie.
 
Als er daarbovenop ook geen touw aan vast te knopen is wat de partijen waar je op kunt stemmen daadwerkelijk gaan doen als de verkiezingen voorbij zijn, dan riekt dat toch niet echt naar democratie.

Jij bent zeker democraat?
 
:roflol:

Het lijken soms wel scenes uit Children of Men die dagelijks voorbij komen.
 
Niet per definitie nee. Maar ik heb bepaalde problemen met het huidige systeem waardoor IK vind dat het ondemocratisch is. Maar dat is natuurlijk mijn mening, waar ik geen zin in heb om die hier te verhelderen.


Dearly noted.
Ik zeg dat je mening poep is.

Die verhelder ik wel op aanvraag
 
Dearly noted.
Ik zeg dat je mening poep is.

'Never argue with stupid people, they drag you down to their level and beat you with experience' Mark Twain

Dat vat ongeveer wel samen waarom ik niet in discussie ga gaan hier, in het bijzonder met jou. ;)

Toch bedankt
 
dearly noted :roflol:

brotoscience is echt het stereotype edgy linkse idealist die er alles aan doet om slimmer over te komen dan hij daadwerkelijk is
 
Ik begrijp niet helemaal waarom we ze niet behandelen als echte vluchtelingen? We behandelen ze eerder als immigranten die hier blijven

Het neigt dan ook allemaal eerder naar dit, zelfde verhaal als met de 'gastarbeiders' destijds.
 
Ik begrijp niet helemaal waarom we ze niet behandelen als echte vluchtelingen? We behandelen ze eerder als immigranten die hier blijven

Willen ze hier werken dan kunnen ze een werkvergunning aanvragen. Tot eu burger kronen en vol toegang geven tot de sociale voorzieningen werkt aanzuigend voor de economische vluchtelingen.

Denk dat het ook voor het merendeel de bedoeling is om hier te blijven. Er was al eens sprake van een apart statuut maar dat is vrij snel afgeschoten door de oppositie. Denk niet dat het realistisch is om dat erdoor te krijgen.
 
Is allemaal leuk en aardig dat er mensen standvastig het goede blijven zien, zeggen dat bepaalde media fout bezig zijn door het continu in een slecht daglicht zetten van deze zogenaamde asielzoekers maar deze media hebben de eindeloze reeks aan foto's en filmpjes die rondgaan ook niet zelf verzonnen. Velden vol met ingezameld voedsel dat blijft liggen om te rotten, dat liever gebruikt wordt om te gooien naar politie of vrijwilligers. Oorlog ontvluchten om in een veilig land te kunnen gaan rellen, verschrikkelijk is vooral de minachtig en mentaliteit richting de mensen die zich vrijwillig inzetten juiste om deze lui te helpen. De filmpjes oa in Macedonie, Griekenland, Hongarije.. het overgrote deel van deze zogenaamde asielzoekers is gewoon smerig schorem, een invasie van Europa met wie weet wat voor doel maar in ieder geval niet overleven of veilig zijn. Het is een kwestie van tijd en dan zullen de rel filmpjes ook hier rondgaan.. made in Holland of Belgie.
 
Back
Naar boven