MuscleMeat

Europese Asielcrisis

Bezoekers in dit topic

Ik hoorde vanmorgen dat 3 landen als Arabie, Koeweit en de Emiraten in totaal 24 (!!!) Syrische vluchtelingen hebben opgenomen.

Kijk dat schrikt wel af, geen kans.


Europa neemt alles op dus het aanzuigeffect is dat er daarna nog meer komen. CNN vertelde net dat er dagelijks 1000 tot 3000 nieuwe vluchtelingen komen vanuit Turkije en dat er steeds meer mensen naar Turkije komen om van daaruit Griekenland aan te doen. Verse aanvoer dagelijks....

Dit gaat nog oplopen tot ongekende proporties.
 
''Egyptische miljardair wil eiland kopen om vluchtelingen op te vangen''

:laugh:
 
Laatst bewerkt:
Wacht ook maar af tot in Syrië het Assad gebied (westelijk) dat tot op heden gevrijwaard was van oorlog in strijdgebied wordt omgetoverd.

Islamitische rebellen naderen snel en dan ga je weer honderd duizenden mensen zien vluchten die tot op heden wel oorlg in hun land maar niet hun regio hadden.
 
Wacht ook maar af tot in Syrië het Assad gebied (westelijk) dat tot op heden gevrijwaard was van oorlog in strijdgebied wordt omgetoverd.

Zijn de Russen daar nu actief? Had daar iets van opgevangen.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Oei, dit is niet het Irak/Syrië topic. :o
 
hij kraamt geen bullshit uit,tis de waarheid, in de rijke verenigde emiratische landen komen ze niet binnen , hun visumwet is superstreng daar,daarom proberen ze het niet eens,ze weten dat ze er niet binnengeraken.Europa is momenteel DE trekpleister voor hun ,europa wordt aanzien als het paradijs waar je alles gratis krijgt en niks hoeft te doen ... het is hoog tijd dat die kutregeringen actie ondernemen , de grenzen moeten terug dicht gezet worden,het leger inschakelen overal ,creert ook weer een hoop jobs in ene weg . Het volk blijft dit maar allemaal slikken ,maar hoelang nog? eigen volk wordt achteruitgeduwd voor hun , help eerst het eigen volk eens . Er zijn mensen die al jaren dakloos,vooral alleenstaande moeders met kinderen dan ook nog, zijn en hoopvol wachten op de goedkeuring om een sociale woning te krijgen en nu wordt die hoop helemaal teniet gedaan want die vluchtelingen krijgen voorrang . De regering hier had geen geld om de arm mensen hier te helpen maar nu ineens halen ze 80 miljoen euro tevoorschijn om de syriers te helpen ?? Als de VN het wil ,kan het opeens , wat een ne hoop bullshit allemaal . Van mij mag de IS eens een goei aanval op de regering en hun leiders plegen,DAN gaan hun ogen mss eens open ...

Je hebt nooit oorlog meegemaakt, je hebt nooit hoeven vluchten uit je land, maar toch denk je dat je het allemaal zo goed weet veilig van achter je computertje. Misschien wordt het tijd dat je eens stopt met het kijken naar belachelijke YT filmpjes en daar topics over aan maakt en naar buiten gaat want blijkbaar kan je niet meer het verschil zien tussen fantasie en werkelijkheid.
 
hij kraamt geen bullshit uit,tis de waarheid, in de rijke verenigde emiratische landen komen ze niet binnen , hun visumwet is superstreng daar,daarom proberen ze het niet eens,ze weten dat ze er niet binnengeraken.Europa is momenteel DE trekpleister voor hun ,europa wordt aanzien als het paradijs waar je alles gratis krijgt en niks hoeft te doen ...

het is hoog tijd dat die kutregeringen actie ondernemen , de grenzen moeten terug dicht gezet worden,het leger inschakelen overal ,creert ook weer een hoop jobs in ene weg .
Het volk blijft dit maar allemaal slikken ,maar hoelang nog?

eigen volk wordt achteruitgeduwd voor hun , help eerst het eigen volk eens . Er zijn mensen die al jaren dakloos,vooral alleenstaande moeders met kinderen dan ook nog, zijn en hoopvol wachten op de goedkeuring om een sociale woning te krijgen en nu wordt die hoop helemaal teniet gedaan want die vluchtelingen krijgen voorrang .
De regering hier had geen geld om de arm mensen hier te helpen maar nu ineens halen ze 80 miljoen euro tevoorschijn om de syriers te helpen ??
Als de VN het wil ,kan het opeens , wat een ne hoop bullshit allemaal .
Van mij mag de IS eens een goei aanval op de regering en hun leiders plegen,DAN gaan hun ogen mss eens open ...

dju ik word echt moe van dat alleenstaande moeders argument
 
Je hebt nooit oorlog meegemaakt

Heb vroeger in Vietnam gevochten. Was geen pleziertje kan ik je vertellen, zelfs de konijnen schoten terug.
 
Heb vroeger in Vietnam gevochten. Was geen pleziertje kan ik je vertellen, zelfs de konijnen schoten terug.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
hahaha wat een dom gepeupel,ik ga er niet verder op reageren want word kotsmisselijk van dat kutvolk

Calais: Illegals complain and throw away food given by French leftists

http://www.youtube.com/watch?v=xbTSdUdQeLY


Illegal immigrants unhappy, wants better food, aircondition and a TV

http://www.youtube.com/watch?v=U_BQ-4WfK8A


Aggressive Muslims throw away food and water given them in Hungary

http://www.youtube.com/watch?v=3e6sIl5whsg

kijk je dochter staat ook op YT

https://www.youtube.com/watch?v=J1HMPxNia5A
 
hahaha wat een dom gepeupel,ik ga er niet verder op reageren want word kotsmisselijk van dat kutvolk

Calais: Illegals complain and throw away food given by French leftists

http://www.youtube.com/watch?v=xbTSdUdQeLY


Illegal immigrants unhappy, wants better food, aircondition and a TV

http://www.youtube.com/watch?v=U_BQ-4WfK8A


Aggressive Muslims throw away food and water given them in Hungary

http://www.youtube.com/watch?v=3e6sIl5whsg


zit je eigenlijk in de politiek jean ?
 
Jhaan post ook alleen als het over negers en zandnegers gaat. :roflol:
 
Ik hoorde vanmorgen dat 3 landen als Arabie, Koeweit en de Emiraten in totaal 24 (!!!) Syrische vluchtelingen hebben opgenomen.

Kijk dat schrikt wel af, geen kans.


Europa neemt alles op dus het aanzuigeffect is dat er daarna nog meer komen. CNN vertelde net dat er dagelijks 1000 tot 3000 nieuwe vluchtelingen komen vanuit Turkije en dat er steeds meer mensen naar Turkije komen om van daaruit Griekenland aan te doen. Verse aanvoer dagelijks....

Dit gaat nog oplopen tot ongekende proporties.

Boeit gn drol wat koeweit en conworten doen.

Eu heeft al beslissing genomen om ze op te vangen. Dat draaien ze niet terug. Duitsland heeft ook gezegd, evenals verschillende eu functionarissen dat eu de vluchtelingen kunnen opvangen. Dus het zal niet leiden tot """"""ongekende proporties"""""

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------


Waarom alle vluchteling naar 1 land sturen :roflol:
Dat is ok dan ?:roflol:
Simpele pipo
 
Dat snap ik, daarom is het ook zo irritant.
 
ik kom op voor mijn broeders
Ik neem aan dat jij dus ook één of meerdere vluchtelingen in huis gaat nemen? Je laat je broeders immers niet op straat slapen, toch?

Ik hoorde vanmorgen dat 3 landen als Arabie, Koeweit en de Emiraten in totaal 24 (!!!) Syrische vluchtelingen hebben opgenomen. Kijk dat schrikt wel af, geen kans. Europa neemt alles op dus het aanzuigeffect is dat er daarna nog meer komen. CNN vertelde net dat er dagelijks 1000 tot 3000 nieuwe vluchtelingen komen vanuit Turkije en dat er steeds meer mensen naar Turkije komen om van daaruit Griekenland aan te doen. Verse aanvoer dagelijks.... Dit gaat nog oplopen tot ongekende proporties.
Het zijn al ongekende proporties en ze worden met de dag groter.


Bron:http://www.wsj.com/articles/not-their-brothers-keepers-1441756641
The Saudis stopped issuing work permits to Syrians in 2011 when the uprising against the Assad regime began. Gulf states also refuse to sign the U.N. convention governing treatment of asylum seekers. The Saudi contribution to the U.N. Office for the Coordination of Humanitarian Affairs amounts to a little more than $18 million—as compared to $1 billion from the U.S.

But don’t think the Saudis and their brethren are completely unwilling to help. On Tuesday the Frankfurter Allgemeine Zeitung reported that Riyadh is preparing 200 mosques for the Syrians arriving in Germany. If that’s Saudi moral comfort, it’s no comfort at all.
De golfstaten zijn maar al te blij met alle moslims die Europa nu instromen. Zo blijkt maar ook dat ze 200 moskeeën willen bouwen, maar geen fuck geven om humanitaire hulp.
 
Laatst bewerkt:
Je zou haast denken dat hij het over geloofsgenoten heeft maar als je kijkt naar het gehalte incest onder die gelederen is de kans vrij groot dat het echt zijn broeders zijn.
 
Back
Naar boven