Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Waarom alle vluchteling naar 1 land sturen :roflol: Dat is ok dan ?:roflol: Simpele pipo

Gezien de grote meerderheid gewoon smerig tuig betreft zal het me echt een rotzorg zijn waar ze dat schorem naar toe sturen zolang ze maar hier uit de buurt blijven. Een gezin wat gevlucht is om te overleven die mogen ze wat mij betreft als m'n nieuwe buren onderbrengen maar al dat respectloos tuig dat alleen maar komt om te rellen en andere shit, ajb he. Oprotten met dat volk.

Het is nu al zo dat al die normaal gesproken slaapverwekkende dorpjes in Limburg waar in het verleden nog geen fiets gejat werd opeens overspoelt worden met autokraken, inbraken etc. Misschien omdat er een asielzoekerscentrum is de buurt is bijgekomen? Toeval? De mensen die er wonen weten wel beter.

• Topic Starter Topic Starter
Wel niet raar dat het Iraakse leger er zo slecht aan toe is, al hun jonge mannen komen hierheen. :o

Ik heb me trouwens opgeofferd om een vluchteling op te nemen.
20 jarige hngggg.
[Link niet meer beschikbaar]
Ze kan goed koken, maakt schoon en verricht eventueel seksuele handelingen mits ik daar behoefte aan heb.

1z52exd.jpg

Zou wat opzoekingswerk doen, Badfella.

Wat doet hij nu hier? Niemals aufgeben, immer vorwärts!

De vicekanselier wees erop dat er in Duitsland dit jaar alleen al 450.000 vluchtelingen zijn gearriveerd. Vermoedelijk worden dat er 800.000 tegen het einde van het jaar. Duitsland, en bondskanselier Merkel in het bijzonder, werden de voorbije weken toegejuicht vanwege de humane opvang van vluchtelingen.

Dat vele migranten Merkel als hun redder beschouwen, was te merken wanneer ze eerder op donderdag een kamp bezocht in de buurt van Berlijn. Ze werd daar op applaus ontvangen. Merkel verklaarde dat het belangrijk is dat de vluchtelingen zo snel mogelijk integreren in de Duitse samenleving.

Verder moeten er snel contacten worden gelegd tussen migranten en het agentschap voor arbeid want volgens de bondskanselier moeten de vluchtelingen zo snel mogelijk aan de slag.

Plus 1 vr angela merkel.
Niet lang geleden de lieveling v extreemrechtsen omdat ze zei dat de multiculterele samenleving een flop was. Nu kunnen de laag iq extreem rechtse haters haar niet meer uitstaan :roflol:

-

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

U mad doe? :) Alla akbar!!

Duitsers die een kamp bezoeken, dat is nooit een goed teken.

Het Europese volk wordt door de politieke leiders een grote illusie voorgehouden en in bijvoorbeeld Nederland is er slechts 1 partij die niet wilt meewerken aan die leugens. De PVV. Dat is de enige partij die in het verweer durft te komen tegen deze invasie van vluchtelingen.

Er arriveren nu PER DAG zeker 3000 vluchtelingen in Griekenland, de herverdeling van '160.000' is daardoor achterhaald want de toestroom is veel groter dan ooit.

Als er 3 regendruppels vallen per seconde maar een half uur later zijn dat er 300 moet ik getallen bijsturen mijn emmer zal veel sneller vol zijn.

Het gros van de vluchtelingen is man en de opzet is om de man de tocht te laten maken waarna de familie mag overkomen, dat viel ook net weer te zien op het uber linkse VRT nieuws waarin een vluchteling zegt: "ik ben hier alleen, familie zal hier ook komen inshalla''.

Wat men doet en welke cijfers men ook zegt het is uiteindelijk niet wat de waarheid zal zijn over deze immigratie.

De immigratie zal langer aanhouden nu blijkt dat niemand terug wordt gestuurd, er zullen meer mensen komen en uiteindelijk zal menig toegelaten vluchteling de procedures starten om 1,2 maar eerder 3 of 4 familieleden over te laten komen.

Ik richt mij tot alle moslims van België, Duitsland, Frankrijk, Nederland en kortom heel Europa.
Mijn familie en ikzelf willen ons graag in Marokko of Algerije of Turkije vestigen.
Mijn buren en vrienden, die aan ons gehecht zijn, zouden ons het liefst volgen, natuurlijk ook hun familie en de vrienden, daarvan zijn ook weer de vrienden van hen en…
We zullen dus met heel velen in uw land zijn en omdat we allemaal Katholiek zijn, moeten er kerken gebouwd worden, en MOETEN wij subsidies krijgen van de Marokkaanse en de Algerijnse Staat, daarom moeten er straten worden afgesloten voor onze processies (maar wees gerust, bij ons is dit slechts een keer per jaar voor de Heilige Maagd Maria, en niet….5 keer per dag).
Wij willen dat Uw feesten verboden worden, want dit zou de christelijke gemeenschap die we zijn, beledigen.
We eisen dat onze kinderen op schoolreis kunnen gaan met een kruisje om hun nek en we willen onze sandwich met ham kunnen nuttigen op school of op het werk.
We eisen varkensvlees, en als we de bak zouden in moeten (best niet) eisen wij, mooie cellen, goeie verwarming, sport accommodatie, kleuren-tv, én, én, én dat we ‘s avonds kunnen kiezen uit DRIE verschillende menu’s !
Wij eisen dat onze katholieke vrouwen in hun bikini op het strand mogen en dat we samen met jullie (mannen + vrouwen) samen in één zwembad mogen zwemmen. Voor het geval dit verboden wordt, kunt U ons dan het dichtstbijzijnde politiebureau aanwijzen
waar we onze klacht betreffende discriminatie kunnen
deponeren ?
Ik dank U bij voorbaat voor Uw begrip. Wacht, ik vergeet nog iets........Als mijn dochter Uw vlag in de fik steekt wanneer een sportteam uit België een wedstrijd wint, wilt U dan net zo vergevingsgezind zijn zoals wij ? Goed, dan zal ik er voor vloeken…bedankt.
Getekend,
Miljoenen normale Europeanen met en zonder geloof !
Als je de rollen zo eens omdraait, valt pas goed op, waar de politieke correctheid (de walgelijke lafheid) van een groot aantal Europese politici ons gebracht heeft.

fb

Saudi-Arabië is nog altijd niet bereid om immigranten op te nemen. Wel wil het land 200 moskeeën in Europa bouwen. “Om de islamitische asielzoekers te helpen,” klinkt het.

Terwijl in Europa de asielfactuur ongekende proporties aanneemt, blijven de rijke Golfstaten in de regio Oost-Indisch doof voor de asielcrisis. Voor wie de geschiedenis van de regimes in het Midden-Oosten kent, is het een bekend gegeven. De pers uit de rijke gebieden staat vol met berichten over Europa en Turkije, of Libanon en Jordanië en wat de vluchtelingencrisis in sommige gebieden aanricht, maar over de rol van de eigen landen? Geen letter.

Al is er ‘beterschap’ op komst. Zo besliste de regering in Riyad de bouw van 200 moskeeën op Europese grond te financieren. “Om de islamitische vluchtelingen in Europa te helpen”, klinkt het in de Libanese krant ad-Diyar.

U betaalt de asielfactuur

De olierijke Golfstaat stelt zelf om 'demografische redenen' geen immigranten te willen opnemen. Ze vrezen voor ‘godsdienstig’ geweld. Gezien de talloze ‘religieuze conflicten’ in verschillende asiel- en opvangcentra, hoegenaamd geen vreemde gedachte. Vergaarbak Europa zal dat varkentje wel wassen, moeten ze in Ryad denken. Lees: zowel de maatschappelijke als de economische factuur betalen.

hlnb.be

moslimorganisaties eisen dwangsom van 50000 euro

http://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...=97849924d2cde12bed55cd929464bf50&oe=56A3C429

Gazet van Antwerpen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg genoeg van hebt

Wat

Het Europese volk wordt door de politieke leiders een grote illusie voorgehouden en in bijvoorbeeld Nederland is er slechts 1 partij die niet wilt meewerken aan die leugens. De PVV. Dat is de enige partij die in het verweer durft te komen tegen deze invasie van vluchtelingen.

Imo gaat het gevaar hiervan zijn dat autochtonen hun enige heil in extreem-rechts gaan zien, en zoals het er nu naar uitziet gaat er een extreme ruk naar rechts zijn in heel Europa de komende jaren.

Maar het is wel een feit dat sommige landen de vluchtelingen kunnen gebruiken, op demografisch vlak dan. Want sommige landen stevenen op een demografische crisis af, wat deels door de eigen bevolking komt. En deels omdat de staat (en de kiezer) blijkbaar niet weten hoe op lange termijn te denken.

Moest de politiek wat meer begaan zijn met de mening van hun bevolking dan zaten we nu niet met een asielcrisis. Want ik denk niet dat het overgrote merendeel van de bevolking er stond op te wachten om anderen hun oorlogen te steunen. Als je ergens (mee) een puinhoop maakt, sta je ook in voor de gevolgen. Maar niemand had gevraagd voor een puinhoop of voor de gevolgen hiervan. Snap dan ook niet waarom de politiek zo gemakkelijk zo'n debiele keuzes kan maken.

Gelukkig dat het publieke debat het niveau van DBB toch lichtjes overstijgt. Uit wat een enge omgeving moet je komen om dergelijke wereld- en mensbeelden erop na te houden?

Beste Jean, Wanneer begrijp je nu eens dat er niets valt te redden jullie hebben al lang verloren. Jullie cultuur bestaat meer, wij bouwen dit land vol met moskeeën en het duurt niet lang meer tot het blanke ras in de minderheid is. En als ik Abu Imran mag quoten dan geld voor jullie "aanpassen of opkrassen". Dus vertel eens Jean, wat ga je doen?

:roflol:

Terug
Naar boven