AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Je kan idd een heleboel hedendaagse problemen naar die oorzaak herleiden. Al is dat imo ook eerder een symptoom in een ouder en groter 'probleem'.
Hoe eerder men beseft dat alles kapot gesubsidieerd wordt met geleend/"verzonnen"/"niet-bestaand" geld en dat niet vol te houden is, hoe beter ;)

http://www.nu.nl/politiek/4142236/rutte-roept-rust-bewaren-rond-vluchtelingen.html

Hier kan ik me wel in vinden. Ondanks de onrust, zorgen en boosheid die mensen hebben rondom de situatie (wat ik ook erg begrijp) is het natuurlijk belachelijk dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. Al vind ik dit al veel langer, ook in andere situaties.

Rutte roept op om te handelen binnen de wet en voegt eraan toe dat dit ook gevraagd wordt van de mensen die in ons land komen.

"Geweld en discriminatie is ontoelaatbaar. Gebeurt dat wel, dan grijpt de politie in. Er moet dan niet raar opgekeken worden als een asielaanvraag wordt geweigerd."

Hier ben ik het ook mee eens. Ze zijn wat mij betreft erg welkom hier, maar natuurlijk zijn er consequenties als ze geweld gebruiken.

Ik had wel gelezen dat ze expres zo veel vluchtelingen in Oranje hadden geplaatst, zodat ze (een andere partij?) zouden inzien dat ze toch bepaalde maatregelen moesten nemen, die ze eerder niet wilde nemen, omdat het uit de hand liep.
Heeft iemand hier meer berichten over gelezen? Misschien lees ik het verkeerd, ik begrijp niet goed hoe het nu zit.

Hier de bron: http://www.nu.nl/politiek/4141846/sp-ziet-vvd-complot-in-onrust-oranje.html

Dat het rekruteren van nieuwe buitenlandse arbeidskrachten niet de oplossing is, want er moet gekeken worden naar de roots van het probleem. Dat is ontstaan door het te leven op te grote voet, dat de jongere generatie nu moet bekostigen en de linkse zakkengraaiers een mooie reden geeft om een stel zandnegers toe te laten die op hun beurt lekker links gaan stemmen.

Scheer je weg, hippie

http://www.tijd.be/politiek_economi...t_50_miljoen_migranten_nodig.9684703-4002.art

Tis maar de hoge raad, wat weten zij nu. Beter luisteren de politici naar de prietpraatjes hier van dbb :roflol:
Migratie is daar een oplossing voor, maar wel met zeer ernstige gevolgen. Namelijk dat je veel meer immigranten moet binnenhalen dan dat je er nodig hebt voor banen (want groot deel uitkeringstrekkers). Je kunt ook bijvoorbeeld arbeidsmigranten toelaten voor max. 5 jaar.

http://www.nu.nl/politiek/4142236/rutte-roept-rust-bewaren-rond-vluchtelingen.html

Hier kan ik me wel in vinden. Ondanks de onrust, zorgen en boosheid die mensen hebben rondom de situatie (wat ik ook erg begrijp) is het natuurlijk belachelijk dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. Al vind ik dit al veel langer, ook in andere situaties.

Hier ben ik het ook mee eens. Ze zijn wat mij betreft erg welkom hier, maar natuurlijk zijn er consequenties als ze geweld gebruiken.

Ik had wel gelezen dat ze expres zo veel vluchtelingen in Oranje hadden geplaatst, zodat ze (een andere partij?) zouden inzien dat ze toch bepaalde maatregelen moesten nemen, die ze eerder niet wilde nemen, omdat het uit de hand liep.
Heeft iemand hier meer berichten over gelezen? Misschien lees ik het verkeerd, ik begrijp niet goed hoe het nu zit.

Hier de bron: http://www.nu.nl/politiek/4141846/sp-ziet-vvd-complot-in-onrust-oranje.html
Erg welkom? Deze mensen hebben compleet andere normen en waarden. Ze haten uit de grond van hun hart homoseksuelen en andersdenkenden. Niet te vergeten, de vrouwonvriendelijkheid. Die denkwijze veranderen heeft, als dat überhaupt al mogelijk is, decennia nodig (waarschijnlijk >40 jaar). Deze mensen planten zich vele malen sneller voort, wat ervoor zorgt dat 100.000 immigranten 20 jaar later zorgt voor een half miljoen extra allochtonen. Dit zijn voor een heel groot deel onsympathieke mensen, dat zit namelijk ingebakken in de Islamitische cultuur. Wist je dat deze mensen, als de rollen omgedraaid waren, ons nooit de kans zouden gunnen om bij hen onderdak te zoeken? Kijk maar naar de omringende landen, die 0 vluchtelingen opnemen. Het boeit hen geen f**k en willen dus niet eens mensen van hun EIGEN GELOOF opnemen. We halen nu hordes tokkies binnen, waarbij een groot deel niet gaat werken en gaat zorgen voor nog meer pauperwijken. Ga eens naar de Bijlmer of naar Kanaleneiland. Het is daar dagelijkse kost om op straat te worden uitgescholden door een 12-jarige Marokkaan, die z'n broer erbij gaat halen als je wat terugzegt. Of de zwarte scholen, waar de criminelen van de toekomst rondlopen. Walgelijke situaties daar, waarbij de juf al wordt geschopt door iemand uit groep 2. Ik noem geen incidenten, dit gebeurt op grote schaal. Zulke mensen zijn het uitschot van Nederland. Zulke types zijn we nu weer grootschalig aan het importeren. En dan komt ook nog eens het kostenplaatje. Denk je dat we het altijd zo goed gaan hebben als nu? Het gaat een lang verhaal worden als ik dat helemaal moet gaan uitleggen, maar dat we nu geld kunnen missen betekent niet dat we dat ook over een aantal decennia nog kunnen. Al helemaal niet als je je bedenkt dat deze allochtone bevolkingsgroep zich exponentieel voortplant.

Deze mensen moeten geen permanente verblijfsvergunning krijgen. Opvang in de regio moet z.s.m. worden ingevoerd. Wtf is dat trouwens voor achterlijk idee, om mensen van de andere kant van de wereld hier te laten leven. Komop, dat is toch compleet achterlijk als je je bewust bent van alle negatieve gevolgen die het met zich meebrengt?

Nee, deze mensen zijn voor mij niet welkom. Althans, niet permanent.

Migratie is daar een oplossing voor, maar wel met zeer ernstige gevolgen. Namelijk dat je veel meer immigranten moet binnenhalen dan dat je er nodig hebt voor banen (want groot deel uitkeringstrekkers). Je kunt ook bijvoorbeeld arbeidsmigranten toelaten voor max. 5 jaar.

Erg welkom? Deze mensen hebben compleet andere normen en waarden. Ze haten uit de grond van hun hart homoseksuelen en andersdenkenden. Niet te vergeten, de vrouwonvriendelijkheid. Die denkwijze veranderen heeft, als dat überhaupt al mogelijk is, decennia nodig (waarschijnlijk >40 jaar). Deze mensen planten zich vele malen sneller voort, wat ervoor zorgt dat 100.000 immigranten 20 jaar later zorgt voor een half miljoen extra allochtonen. Dit zijn voor een heel groot deel onsympathieke mensen, dat zit namelijk ingebakken in de Islamitische cultuur. Wist je dat deze mensen, als de rollen omgedraaid waren, ons nooit de kans zouden gunnen om bij hen onderdak te zoeken? Kijk maar naar de omringende landen, die 0 vluchtelingen opnemen. Het boeit hen geen f**k en willen dus niet eens mensen van hun EIGEN GELOOF opnemen. We halen nu hordes tokkies binnen, waarbij een groot deel niet gaat werken en gaat zorgen voor nog meer pauperwijken. Ga eens naar de Bijlmer of naar Kanaleneiland. Het is daar dagelijkse kost om op straat te worden uitgescholden door een 12-jarige Marokkaan, die z'n broer erbij gaat halen als je wat terugzegt. Of de zwarte scholen, waar de criminelen van de toekomst rondlopen. Walgelijke situaties daar, waarbij de juf al wordt geschopt door iemand uit groep 2. Ik noem geen incidenten, dit gebeurt op grote schaal. Zulke mensen zijn het uitschot van Nederland. Zulke types zijn we nu weer grootschalig aan het importeren. En dan komt ook nog eens het kostenplaatje. Denk je dat we het altijd zo goed gaan hebben als nu? Het gaat een lang verhaal worden als ik dat helemaal moet gaan uitleggen, maar dat we nu geld kunnen missen betekent niet dat we dat ook over een aantal decennia nog kunnen. Al helemaal niet als je je bedenkt dat deze allochtone bevolkingsgroep zich exponentieel voortplant.

Deze mensen moeten geen permanente verblijfsvergunning krijgen. Opvang in de regio moet z.s.m. worden ingevoerd. Wtf is dat trouwens voor achterlijk idee, om mensen van de andere kant van de wereld hier te laten leven. Komop, dat is toch compleet achterlijk als je je bewust bent van alle negatieve gevolgen die het met zich meebrengt?

Nee, deze mensen zijn voor mij niet welkom. Althans, niet permanent.

Dat mag, wat mij betreft zijn ze wel welkom, om de reden dat ze nergens anders heen kunnen blijkbaar en ze op de vlucht zijn.
Ik ben me er van bewust dat er bij sommige negatieve gevolgen zijn, maar ach, hoe veel nederlanders zijn perfect en netjes?

Voor jou zijn ze niet welkom, ik respecteer jouw mening, iedere persoon moet dit zelf weten. Voor mij zijn ze wel welkom, gezien de omstandigheden.

Eens met Hell, want alle vluchtelingen zijn zielige oorlogsslachtoffers.

Mensen als Hell zijn de reden dat dit alles wordt getolereerd.

De NSB'ers van de 21 eeuw.
Ik wacht op de dag dat we ze kunnen kaalscheren op de dam.

Dat mag, wat mij betreft zijn ze wel welkom, om de reden dat ze nergens anders heen kunnen blijkbaar en ze op de vlucht zijn.
Ik ben me er van bewust dat er bij sommige negatieve gevolgen zijn, maar ach, hoe veel nederlanders zijn perfect en netjes?

Voor jou zijn ze niet welkom, ik respecteer jouw mening, iedere persoon moet dit zelf weten. Voor mij zijn ze wel welkom, gezien de omstandigheden.
Ik denk dat ze wel ergens anders heen kunnen. Op dit moment misschien niet, maar wel in de (nabije) toekomst. Het uitdelen van permanente verblijfsvergunningen is niet nodig als deze mensen na een tijdje naar een plek in de regio kunnen worden opgevangen. Dat is uiteindelijk ook fijner voor de immigranten, waar ze hun eigen cultuur kunnen behouden. Dit zou met de juiste wilskracht en middelen op korte termijn geregeld kunnen worden (dus niet meerdere jaren). In de tussentijd Assad steunen (imo de minst slechte optie) zal zorgen voor stabiliteit in het ontwrichte land. Hopelijk kunnen ze dan uiteindelijk weer terug naar hun eigen stad.

En natuurlijk hebben we hier in NL al een hoop tokkies rondlopen. Veel te veel wat mij betreft. Dat is geen reden om dan nog maar meer tokkies toe te laten, sterker nog, juist een reden om dat zoveel mogelijk in te perken.

Ik denk dat ze wel ergens anders heen kunnen. Op dit moment misschien niet, maar wel in de (nabije) toekomst. Het uitdelen van permanente verblijfsvergunningen is niet nodig als deze mensen na een tijdje naar een plek in de regio kunnen worden opgevangen. Dat is uiteindelijk ook fijner voor de immigranten, waar ze hun eigen cultuur kunnen behouden. Dit zou met de juiste wilskracht en middelen op korte termijn geregeld kunnen worden (dus niet meerdere jaren). In de tussentijd Assad steunen (imo de minst slechte optie) zal zorgen voor stabiliteit in het ontwrichte land. Hopelijk kunnen ze dan uiteindelijk weer terug naar hun eigen stad.

En natuurlijk hebben we hier in NL al een hoop tokkies rondlopen. Veel te veel wat mij betreft. Dat is geen reden om dan nog maar meer tokkies toe te laten, sterker nog, juist een reden om dat zoveel mogelijk in te perken.

Heb je de cijfers gezien die ik eerder plaatste? Als je het in cijfers zet dan nemen wij nog niet zo heel veel 'aan', vergeleken met Turkije, Oostenrijk en Duitsland.

Ik ben het zeker met je eens dat het geven van permanente verblijfsvergunningen niet nodig is en dat er zeker moet worden gekeken (steeds weer) naar betere opties voor deze personen. Dat neemt niet weg dat ze wat mij betreft nu wel welkom zijn.

Het punt waar ik vooral over val is dat veel mensen (niet jij, want jij hebt duidelijke onderbouwing) zeggen dat die vluchtelingen hier niet welkom zijn en dat ze maar dood mogen vallen, simpelweg omdat zij vinden dat het allemaal tuig is. Ze zeggen dit met een toon alsof ze willen zeggen dat vluchtelingen er zelf voor kiezen om te vluchten en dat het alleen maar gelukszoekers (in de negatieve zin) zijn.
Hier ben ik het dus niet mee eens en om die reden krijg ik de volle laag van de meeste hier.

Jij komt met redenen en onderbouwing waar ik wel in kan komen en het ook mee eens ben, alleen verandert dit mijn mening over het welkom zijn niet, maar dat geeft ook niet toch?

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen de Duitsers niet een keertje oprotten met hun onzin? Wat een kutland is dat geworden, Otto draait zich om in zijn graf.

Wat is jouw ideale beeld dan wat betreft al die vluchtelingen? Serieuze vraag.

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen of wat ook echt realistisch is?

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen is dat er op dit moment voor elke vluchteling genoeg plek is om te worden opgevangen (niet luxe, maar wel alle basisvoorzieningen, eigenlijk zoals het nu ook is) en dat Nederlanders zoveel mogelijk helpen hiermee. Dat elke vluchteling intergreert en de taal leert. Ondertussen de toestand in Syrië (en andere landen) in de gaten houden en kijken of en wanneer het mogelijk is dat deze vluchtelingen weer terugkeren. Elk vluchteling die hier nu komt moet terug, dit moet ook worden vertelt aan ze en strak ik de gaten worden gehouden, zodat het een noodtoestand is en een andere behandeling krijgt dan een 'normale' vluchteling, omdat het nu wel in extreme toestanden is. Er zou dan zoiets staan als ''vluchtelingen vanaf (datum) moeten terug''.

Dit is hoe ik het zou willen. Is het realistisch? Waarschijnlijk niet, omdat veel van mijn 'wensen' niet worden doorgevoerd bij en door de overheid en ik vast wel punten en vergeten die gewoon niet realistisch kunnen worden gemaakt.

In de tussentijd, terwijl ik dus niks kan doen om de overheid mijn wensen in vervulling te laten gaan, kan ik enkel mijn best doen door het puntje ''dat Nederlanders zoveel mogelijk helpen hiermee'' te overwegen/te doen en te accepteren dat wat de overheid doet, totaal niet in mijn handen is en mijzelf boos maken erover, alleen mezelf tegenwerkt.

• Topic Starter Topic Starter
Laat ze maar kamperen in Duitsland, het zijn pioniers op dat vlak.

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen of wat ook echt realistisch is?

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen is dat er op dit moment voor elke vluchteling genoeg plek is om te worden opgevangen (niet luxe, maar wel alle basisvoorzieningen, eigenlijk zoals het nu ook is) en dat Nederlanders zoveel mogelijk helpen hiermee.
:roflol: helemaal van het padje.

Als mensen zoals jij nou ook eens komen met een betekenisvolle onderbouwing behalve alleen een mening dat elke idioot kan typen, dan maak je jezelf nog eens van waarde. Zoals ik eerder al zei (soortgelijk), dit zeggen maakt jou niet minder van het padje dan mij.

Als mensen zoals jij nou ook eens komen met een betekenisvolle onderbouwing behalve alleen een mening dat elke idioot kan typen, dan maak je jezelf nog eens van waarde. Zoals ik eerder al zei (soortgelijk), dit zeggen maakt jou niet minder van het padje dan mij.

Hou toch eens op met je betekenis volle onderbouwingen. Echt he, je komt echt niet verder dan die achterlijke propaganda onzin die de media brengt. Al die in scene gezette zielige fotootjes enzo, zoals bijv van die man die over z'n vrouw en kind buigt die op het spoor liggen terwijl er politie met stokken omheen staan. Die foto is zo gezet alsof het lijkt dat ie z'n gezin beschermt. Check in dat filmpje bijv eens 2:44min.

Echt he, open je ogen en hou op met die achterlijke nonsens.

http://www.dumpert.nl/mediabase/668...geving_vluchtelingencrisis_door_de_media.html

Terug
Naar boven