AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen of wat ook echt realistisch is?

Mijn ideaal beeld hoe ik het zou willen is dat er op dit moment voor elke vluchteling genoeg plek is om te worden opgevangen (niet luxe, maar wel alle basisvoorzieningen, eigenlijk zoals het nu ook is) en dat Nederlanders zoveel mogelijk helpen hiermee. Dat elke vluchteling intergreert en de taal leert. Ondertussen de toestand in Syrië (en andere landen) in de gaten houden en kijken of en wanneer het mogelijk is dat deze vluchtelingen weer terugkeren. Elk vluchteling die hier nu komt moet terug, dit moet ook worden vertelt aan ze en strak ik de gaten worden gehouden, zodat het een noodtoestand is en een andere behandeling krijgt dan een 'normale' vluchteling, omdat het nu wel in extreme toestanden is. Er zou dan zoiets staan als ''vluchtelingen vanaf (datum) moeten terug''.

Dit is hoe ik het zou willen. Is het realistisch? Waarschijnlijk niet, omdat veel van mijn 'wensen' niet worden doorgevoerd bij en door de overheid en ik vast wel punten en vergeten die gewoon niet realistisch kunnen worden gemaakt.

In de tussentijd, terwijl ik dus niks kan doen om de overheid mijn wensen in vervulling te laten gaan, kan ik enkel mijn best doen door het puntje ''dat Nederlanders zoveel mogelijk helpen hiermee'' te overwegen/te doen en te accepteren dat wat de overheid doet, totaal niet in mijn handen is en mijzelf boos maken erover, alleen mezelf tegenwerkt.
Wat heeft het voor zin om de taal te leren als ze terug moeten?

Waarom nog tijd steken om een debat aan te gaan met 'hell'?

Als 90% procent links zegt zij rechts.. Als je rechts zou zeggen zegt zij links..

Wat verwacht je van een vrouw? Zowat alles dat ze doen is uit emotie laat staan zeggen -rationeel denken voor een vrouw is nog niet van deze tijd. Geef ze nog een paar decennia en het lukt ze wel!
Hell typtjes daarentegen een paar millennia.

95 procent van de Vlamingen vindt dat er genoeg vluchtelingen zijn, drie op de vier is vragende partij voor grenscontroles. De peiling van Het Laatste Nieuws en VTM NIEUWS naar aanleiding van 1 jaar regering-Michel legt grote bezorgdheid bij de bevolking bloot.

De vele straffe politieke verklaringen rond vluchtelingen en veiligheid van de voorbije weken, waren uiteraard geen toeval. De bezorgdheid is groot, toont ook onze peiling naar aanleiding van 1 jaar regering-Michel. 42 procent voelt zich niet veilig in ons land, een nipte meerderheid vindt dat de regering meer mag doen om terreur te bestrijden.

De asielcrisis maakt nog sterkere meningen los. Een meerderheid van de Belgen vindt dat er al te veel vluchtelingen opgevangen zijn. Opvallend: in Wallonië (60 procent) leeft dat gevoel nog sterker dan in Vlaanderen (53 procent). Het kamp dat vindt dat er ofwel te veel ofwel genoeg vluchtelingen in het land zijn, is 95 procent sterk. De bezorgdheid maakt bij de ondervraagden de roep naar stevige maatregelen los: 74 procent van de Belgen zijn gewonnen voor grenscontroles en dat gevoel leeft in alle politieke strekkingen.

Sinds Duitsland hardere maatregelen nam, is ook onze regering begonnen met gerichte controles op mensensmokkel. Permanente grensbewaking is in het kader van de Schengen-verdragen niet mogelijk.

Op naar een revolutie!

Laatst bewerkt:
Algehele gewelddadige botsing islam-Westen onvermijdelijk’

‘Het probleem met de islam en de moslimcultuur is dat er zoveel psychologische factoren zijn die zijn volgelingen een gewelddadige houding tegen niet-moslims opdringen, dat een algehele gewelddadige botsing –in ieder geval vanuit psychologisch opzicht- onvermijdelijk is. Met zo’n sterke (groeps)druk en zulke krachtige emoties in zo’n grote groep mensen, die allen tegen ons worden opgezet, komt er een ‘perfecte storm’ op ons af. Ik zie geen mogelijkheden om dit te voorkomen.’

Want ‘om mensen te veranderen moeten ze dit eerst willen, moet hen (door de groep) worden toegestaan te veranderen, moeten ze daartoe in staat worden gesteld. Slechts een zeer kleine minderheid van moslims bevindt zich in die gelukkige omstandigheid.’

‘Agressieve beweging tegen ons niet af te weren’

Sennels waarschuwt dat veel te veel mensen in het Westen de kracht van de in religie en cultuur ingebedde psychologie onderschatten. ‘We hebben kunnen zien dat geen leger sociale werkers, royale uitkeringen, suikerzoete politici, politiek-correcte journalisten of democratie-promotende soldaten deze enorme krachten kunnen stoppen. Verstandige immigratie- en islamisering wetten kunnen het lijden in onze landen beperken, maar op basis van mijn opleiding en professionele ervaring als een psycholoog voor moslims schat ik in dat wij niet in staat zullen zijn deze veelvoudige, agressieve beweging tegen onze cultuur af te weren.’

Geen tolerantie omdat moslims leren dat zij superieur zijn

De vierde factor die moslims kwetsbaar maakt voor de gewelddadige boodschap van de Koran betreft tolerantie. In Westerse samenlevingen wordt iemand die open en tolerant is doorgaans als een goed mens gezien. Moslims wordt juist verteld dat zij superieur zijn aan niet-moslims, dat ze zijn voorbestemd om over niet-moslims te heersen, en dat zij zich daarom sociaal en emotioneel van niet-moslims moeten scheiden.

Laatst bewerkt:
No offence hoor, maar het gaat hier constant om de mainstream media die linkse propaganda zou verspreiden en dan post je Nicolai Sennels.

Studente geïntimideerd en gestampt op straat: "Waarom ben ik diegene die zich moet aanpassen?"

Een 19-jarige studente klaagt in haar blog 'Avondwandeling' het onveiligheidsgevoel in Antwerpen aan. Op korte tijd werd Noa Tuyaerts twee keer lastiggevallen op straat. Eerst werd ze zwaar geïntimideerd door mannen die haar in hun auto wilden krijgen, enkele dagen later kreeg ze een zware stamp op haar linkerbeen en in de onderrug.

De reacties die ze na beide voorvallen kreeg, waren niet diegene die ze wilde horen. "Wat in hemelsnaam doe jij daar alleen als meisje?", klonk het. Of nog: "Waarom liep je daar op dat uur?" En: "Het was donker Noa, dan moet je je niet in de stad begeven."

"Waarom moet ik mij als jonge studente aanpassen aan mensen die zich nooit hebben aangepast aan onze maatschappij?", werpt Noa op. "Ik heb sinds die dag een enorm groot probleem met mezelf veilig voelen."

Noa Tuyaerts @noa_tuyaerts
[Link niet meer beschikbaar] vreemde is dat de man die me aanviel gewoon blank was en van hier, no worries ik heb het nooit over Allochtonen gehad.

11:07 AM - 9 Oct 2015

:trollface:

No offence hoor, maar het gaat hier constant om de mainstream media die linkse propaganda zou verspreiden en dan post je Nicolai Sennels.

ja ,dat klopt,

hoewel de meeste discussies hier economisch gerelateerd zijn ,(bijstand,vergrijzing enz.)

geeft Sennels duidelijk en helder aan dat de verschillen in religie en cultuur een veel groter potentieel gevaar vormen

dan een eventuele versobering van onze economie (welvaart vs welbevinden)

ja ,dat klopt,

hoewel de meeste discussies hier economisch gerelateerd zijn ,(bijstand,vergrijzing enz.)

geeft Sennels duidelijk en helder aan dat de verschillen in religie en cultuur een veel groter potentieel gevaar vormen

dan een eventuele versobering van onze economie (welvaart vs welbevinden)
Ik ben zelf ook meer bezorgd om de verschillen in normen en waarden, i.e. religie en cultuur. Qua economie kunnen we enkele duizenden vluchtelingen prima opnemen. Niet dat ik er blij mee ben, maar dat vind ik niet het grootste probleem. Het probleem is nog (veel) meer paupers, die zich zeer snel voortplanten. De ratio onaangepaste, onsympathieke mensen : normale mensen ligt veel te hoog bij niet-westerse allochtonen. Dit gaat overigens niet op als het er nog veel meer worden. Dan vrees ik ook voor de economie.

While politicians are lining their pockets and playing for Nobel Prizes, the reality of their actions are very different. This is what happens when lawyers rule government. They know how to write laws and then expect people to obey even when their laws go against common sense and economics.

You cannot legislate morality. Violence will rise in Europe as the economy turns down. This is going to be a very rough two years ahead.

bron: Martin Armstrong

The Cycle of War

Je zou nou lekker een vrachtwagen handel binnen willen halen en ze gaan op vluchtelingen controleren :D

Hoeveel kost het eigenlijk aan ons % van de sociale zekerheid in NL & BE? Vind het niet direct en anders is het "onderbuik" gevoel die je moet volgen om een mening te vormen.

Hoeveel kost het eigenlijk aan ons % van de sociale zekerheid in NL & BE? Vind het niet direct en anders is het "onderbuik" gevoel die je moet volgen om een mening te vormen.

Je moet naar de kosten en opbrengsten kijken van een bepaalde bevolkingsgroep om een eerlijk debat te kunnen voeren. Jammer genoeg zijn er hierover geen data.

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De oplossing voor het tekort aan jobs in Europa is meer werklozen?

:scratch:

Vluchtelingenopvang moet je regionaal regelen. zo kunnen vluchtelingen ook makkelijk terug als het weer veilig is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht treinbestuurders.

:trollfacex:

Terug
Naar boven